Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ehkä suurin pelko on taas se tuulimuna. Luovuin jo testauksen kanssa kun itsellä tuulimunissakin sain ihan normaalisti 3+ ajallaan jne. Niin jotenkin nyt vaan yrittää olla ja odottaa.

Houkuttas kyllä silti tehä testejä 😂

Mulla tänään 4+2 hcg verikokeessa vain n. 84. Itse epäilen, että tämä jää kemialliseksi raskaudeksi, kun on noin alhainen. Klinikan mukaan kuitenkin jossain viitearvoissa, mutta pyysin varmistukseksi toisen verikokeen, johon menen maanantaina. Edellisistä onnistuneista raskauksista arvo on kuitenkin näillä viikoilla mulla ollut jo jotain 400-500.

Muokattu viimeksi:
Minä lopetin testaamisen, kun tuli viikkonäytölliseen 3+ (taisi olla 5+3).

Liuskojen viivat tummuivat tosi nopeasti vahvemmaksi kuin kontrolli. Aikaisemmissa raskauksissa on tullut paljon vaaleampia. Yritän olla murehtimatta ja googlaamatta, mistä nopea tummuminen voisi johtua.

Viittä vaille tasavahvat luonnossa 😊 kuva on surkea kun puhelimen kamera vetelee viimeisiään ja piti kaikki poppakonstit käyttää jotta tuonkin verran tarkensi 😅 siksi valot ja värit on vähän mitä sattuu. Tää taitaa nyt olla viimeinen pc minkä teen, huomenna tai maanantaina teen yhden rfsu puikon ja sit ennen ultraa vielä viimeisen viikkodigin.
IMG_20231014_055531_485.jpg

Mulla nuo rfsut ei vaan suostu tummumaan yhtä tummiksi ku kontrolliviiva. Pc testi on kyllä tullu. Onneksi mulla nyt loppu nuo rfsu testit nii ei tuu niitä enää tehtyä ja ressattua 😵‍💫😅

Mäkään en viivojen tummuutta ole juurikaan seuraillut, tein 3 viikkodigiä, ensimmäinen 1-2, toinen näytti sitten jo 2-3 ja toissapäivänä tuli 3+ ruutuun! Nyt ajattelin itsekin lopettaa ja sit täälläkin toivotaan vaan parasta jatkoa ajatellen. Vielä toki kaapissa yksi viivatesti on odottamassa, katsotaan teenkö sen vielä joskus heikolla hetkellä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Lopetin myös siihen, kun viivat tummia. Tosin toissapäivänä tein kaapissa lojuneen viivatestin, kun jotenkin vähäinen oireettomuus ahistaa. Testi oli kyl tumma, mut eipä se muuten oikein helpottanut, kun hcg taso voi kutenkin pysyä korkeella vaikka kaikki ei oliskaan niin hyvin. Nyt yritän vaan unohtaa testit ja odottaa, et nää viikot kuluu, että pääsee ultraan 😄

Teettekö muuten testit pissaamalla suoraan tikkuun vai purkin kautta? Itse huomasin muutamia viivoja tehdessäni, että purkin kautta tuli aina tummempi. Kai siinä sitten kerkisi itse tavaraa imeytyä tikkuun vähän paremmin. 🤔
Aina purkin kautta 😊

Mulla tänään 4+2 hcg verikokeessa vain n. 84. Itse epäilen, että tämä jää kemialliseksi raskaudeksi, kun on noin alhainen. Klinikan mukaan kuitenkin jossain viitearvoissa, mutta pyysin varmistukseksi toisen verikokeen, johon menen maanantaina. Edellisistä onnistuneista raskauksista arvo on kuitenkin näillä viikoilla mulla ollut jo jotain 400-500.
Toivottavasti nousua on tapahtunut hyvin ja kaikki on kunnossa 💖

Raivostuttavaa aikaa tämä alkuodottelu ja itsensä tutkiskelu, ja oon ihan kypsä(😤😤) noihin rfsu liuskoihin joista onneksi viimeisen tuhlasin eilen pois (enkä muuten osta enää ikinä😭🤣). Oon hermonnut niiden kans nyt keskiviikosta saakka kun hailuraisia piirtelee aamua iltaa ja vaikka päivän kuivattaisi niin ei se vahvistu. Säikähdin kun eilisillan hailukka näytti omaan silmään vielä haaleammalta kuin ennen että oliko koko lyhyt ilo sittenkin kemiallinen tmv. Mutta cb.llä nyt iltapäivästä lisää uskoa ja toivoa tähän pääkoppaan. Olin valmistautunut että vastaus voi olla 1-2 joten tämä oli ihan mukava "helpotus" tähän piinaan .. miksei kaikki alkaneet raskaudet voisi mennä aina hyvin 😩

Liitteet

• 20231015_142907~3.JPG
    20231015_142907~3.JPG
    364.6 KB · Katsottu: 12
Raivostuttavaa aikaa tämä alkuodottelu ja itsensä tutkiskelu, ja oon ihan kypsä(😤😤) noihin rfsu liuskoihin joista onneksi viimeisen tuhlasin eilen pois (enkä muuten osta enää ikinä😭🤣). Oon hermonnut niiden kans nyt keskiviikosta saakka kun hailuraisia piirtelee aamua iltaa ja vaikka päivän kuivattaisi niin ei se vahvistu. Säikähdin kun eilisillan hailukka näytti omaan silmään vielä haaleammalta kuin ennen että oliko koko lyhyt ilo sittenkin kemiallinen tmv. Mutta cb.llä nyt iltapäivästä lisää uskoa ja toivoa tähän pääkoppaan. Olin valmistautunut että vastaus voi olla 1-2 joten tämä oli ihan mukava "helpotus" tähän piinaan .. miksei kaikki alkaneet raskaudet voisi mennä aina hyvin 😩

Tsemppiä piinailuun 💗! 2-3 kuullostaa hyvältä!

Mä tein tänään (5+0) vielä yhden testin, sekä viikkodigin, ja nyt en enää tee testejä. Viikkodigistä tuli se 3+ 🙏. Nyt vaan odotellaan reilun 3vk päässä olevaa ultraa…

Liitteet

• IMG_8572.jpeg
    IMG_8572.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 37
Onko kellään kokemusta pc:n liuskoista, kuinka tumma testiviiva voi niissä tummimmillaan olla? Mä tein viimeisen testin rv6+0 ja sillon viiva lähti piirtymään kyllä heti liuskan kastamisen jälkeen, mutta tummuus oli aika sama kontrolliviivan kanssa. Ootin sillon, että testiviiva olis ollu yhtä tumma kuin nuissa @Aloy testeissä. Digi näytti tuolloin kuitenki jo sen 3+.

Yhdyn tuohon, että miksi kaikki raskaudet ei voi vaan edetä hyvin. Niin hermoja raastavaa tämä alkuaika, kun ei tiedä onko tuolla oikeasti elämää vai ei.

2-3 vaikuttaa tosi hyvältä! Noi rfsu:t on kyllä tylsiä testejä.

Mä en oo koskaan testannu millään muulla ku rfsu:lla (niillä saanu kaks plussaa, kuva aiemmin tässä ketjussa) ja mietin et mikä niissä on huonoa? 🙈 Onko ne epäluotettavia plussia, vai onko se se hailakkuus?

Takaisin