Kesäkuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne saatte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?
 
Mä oon tässä ehtinyt muutaman testin jo tehdä 🥹 Alin kuva tältä aamulta kp29/30 (Rv 4+1).

IMG_20230928_203019.jpg
p.s. @Vargynja otsikkona on "toukokuisten plussatestien kuvia", mutta varmaan tarkoitus olla kesäkuisten? ☺️
 
huoaah. Mulle tehtiin 2päiväsen, 2soluisen pakasetalkion siirto 15.9., eli nyt ois mun laskujen kukaan dpo 16 ja rv 4+2..

melkohailakoita on viivat, ja mielikuvitusta käyttäen saa sitä viivan vahvistumista katsella...toivotaan että olisi vaan hidas hormonin nostaja nyt alkuun...
 
@muput me mennään aivan samoilla päivillä, meillä oli 5 päiväisen blaston siirto 18.9.

Saisitkohan mielenrauhan vuoksi lähetettä verikokeisiin, että vois seurata hcg:n tuplaantumista, jos testit ei meinaa tummua? Ootko testannu päivittäin vai harvemmin? Toivottavasti siellä olisi kuitenkin kaikki hyvin 🌈
 
No itsekin mietin sitä, mutta päätin hankkia mielenrauhani soittamalla neuvolan ja oysin äitipolin (oon 1t diabeetikko ni siellä seuranta) ja hoitaneen klinikan jabillottas että tulos on positiivinen. :D

pitää toivoa, että viivat vahvistuu eikä vuoto ala. meillä kumpikin lapsista, 7v esikko ja 2,5v kuopus o tehty hoidoilla, ja koskaan ei ole "turhia viivoja" testeissä näkyny. Luotan siihen nytkin. :)
 
Tein ensin kaksi testiä ja sit parina seuraavana aamuna vielä yhdet testit 😅 Vaikea uskoa vieläkään todeksi!
 

Liitteet

  • IMG_7108.jpeg
    IMG_7108.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 65
  • IMG_7136.jpeg
    IMG_7136.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 59
Oon ollu aikasessa testien kanssa ja toive on kovasti kesäkuisesta 🤭
 

Liitteet

  • Collage_2023-09-30_20_53_34.jpg
    Collage_2023-09-30_20_53_34.jpg
    878.3 KB · Katsottu: 78
Ei ne minun viivat lähteny vahvistuun, ja enää piirtyy haaleaa haituraa testeihin.
joten meidän perheen lapsiluvuksi jää 2 meille täydellistä, ihanaa ja rakasta lasta, joista ollaan onnellisia ja kiitollisia.. Kolmatta meille ei tule, ei riitä rahat enää.

tsemppiä teille!🥰
 
Tuli sunnuntaina pienehkö ylläri ku tein ensimmäisen positiivisen testin ❤️ Heti perään piti tarkistaa useammalla et pitäähän tuo positiivinen paikkansa xd Tänään lähti jo raskaustestien viivat tummenee 🥰

Multa poistettiin hormoonikierukka viime kuun neljäs päivä. Kierukan poiston jälkeen ei oo ollu menkkoja, enkä ees vaivautunu tekemään ovulaatiotestejä, kun aattelin et alan tekemään niitä vasta ekojen menkkojen jälkeen. Oon kauheesti yrittäny arvuutella et mikäköhän rv on nyt menossa, mut sen kai saa sit varhaisultrassa tietää 😌
 

Liitteet

  • IMG_20231001_072742_HDR~2.jpg
    IMG_20231001_072742_HDR~2.jpg
    777.4 KB · Katsottu: 71
  • IMG_20231002_053414_HDR~2.jpg
    IMG_20231002_053414_HDR~2.jpg
    410.7 KB · Katsottu: 71
Tuli sunnuntaina pienehkö ylläri ku tein ensimmäisen positiivisen testin ❤️ Heti perään piti tarkistaa useammalla et pitäähän tuo positiivinen paikkansa xd Tänään lähti jo raskaustestien viivat tummenee 🥰

Multa poistettiin hormoonikierukka viime kuun neljäs päivä. Kierukan poiston jälkeen ei oo ollu menkkoja, enkä ees vaivautunu tekemään ovulaatiotestejä, kun aattelin et alan tekemään niitä vasta ekojen menkkojen jälkeen. Oon kauheesti yrittäny arvuutella et mikäköhän rv on nyt menossa, mut sen kai saa sit varhaisultrassa tietää 😌
Onnea plussasta! 🤩 Mulla ehti kanssa olla pillereiden lopetuksen jälkeen tyhjennysvuoto+yhdet menkat. Ei ollut mitään hajua oman kierron pituudesta kun minipillereiden myötä menkat oli kokonaan poissa monta vuotta.
 
Eka herkkä testi tehty sunnuntai-aamuna dpo9, ajattelin että siinä on päivä aikaa käsitellä negapettymystä ennen työviikkoa mutta tulikin plussa😳 nyt normitestejä tullut tehtyä eilen aamulla ja tänään aamulla ja juuri äsken iltapäivällä vielä eri merkin testi kun on niin epäuskoinen olo😅20231001_061241.jpg20231003_054341.jpg20231003_162732.jpg
 
Tässäpäs minun testit tältä aamua 🥰 tänään jotain 4+3 ehkä. Ensi viikolla meinasin vielä yhden digitestin tehdä ja silloin pitäisi näyttää jo "raskaana 3+". toivottavasti kaikki menee hyvin 🥰

Onnittelut kaikille plussanneille! ❤
 

Liitteet

  • IMG_6414.JPG
    IMG_6414.JPG
    389.9 KB · Katsottu: 38
Tiputteluvuoto säikäytti eilen. Nyt mennään varpaillaan ja pelätään pahinta.

Tämän päivän testi, oviksesta laskettuna 4+0 (eli dpo 14) ja menkoista 3+4.
 

Liitteet

  • IMG_20231004_105958.jpg
    IMG_20231004_105958.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 19
Tiputteluvuoto säikäytti eilen. Nyt mennään varpaillaan ja pelätään pahinta.

Tämän päivän testi, oviksesta laskettuna 4+0 (eli dpo 14) ja menkoista 3+4.
Ainakin viivan tummuus näyttää vielä hyvältä nuille päiville! Toivotaan parasta 🙏

Mulla on kotona odottamassa pari digitestiä, jotka tilasin raskauskeijulta. Ajattelin viikonloppuna tehdä, ku kotiudun työreissulta.
 
Moikka! Eilen ilmestyi pregcheckiin haamu, ja tänään hieman vahvempi. Digi sen todisti, alussa ollaan ja jotain tapahtuu 😊 varmaa ovulaation ajankohtaa en tiedä ja koska kierto on pitkä ja epäsäännöllinen, selviää tarkka laskettu aikanaan ultrassa. Nyt arvioin sen tuohon 14.6. Siihen tienoille se tullee kuitenkin osumaan. Alla kuva tämän aamun testeistä 😊 (sori mun kamera on peruna 🤣)

20231005_071532.jpg
 
Super varovaisesti minäkin tuun tänne hiippailemaan, eilen dpo10 haamut ja tänään digiin plussa 🩷 Jatkan kyllä vielä testailua, vielä ei olla edes kuukautisten alkamispäivässä 🥺 3+4. Niin jännittävää ja pelottavaa!

IMG_8427.jpeg
IMG_8428.jpeg
 
Oli pakko tehä viikkodigi kun tota tiputtelua ollut. Eihän tää mitään ennusta, mutta ehkä toi huojennusta että ainakin toistaseksi hcg on mitä "pitää". Nyt siis oviksen mukaan 4+1 (dpo 15) ja menkoista 3+5
 

Liitteet

  • IMG_20231005_193856.jpg
    IMG_20231005_193856.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 49
@Kwv ihana saada sut kesäkuisiin 😍 on nyt joku "tuttu" täällä myös 🤭 hyvin on ainaki eilisestä viivat vahvistunu, toivottavasti pysytään molemmat täällä nyt loppuun asti! 🌈
 
Takaisin
Top