Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mimossa siis ihan super ihanaa että ollaan molemmat täällä tässä tilanteessa 🩷😮‍💨 ihan tosi paljon toivon että molemmat vielä loppuun saakka! 🌈 en olisi sillon uskonut kun sä plussasit, että kohta tullaan perästä! Hullua!

Ahdistavaa kun testi ei oo parissa päivässä tummunu, nää siis 4+2 aamulta ja nyt 4+4 iltapäivällä otetut 😔
20231006_145130.jpg

Menkoista laskettuna 4+0 ja tuli digistä 1-2 🤔 Onkohan sittenkin ollut ovulaatio myöhemmin 🤔

Liitteet

• F75777EB-93F7-4631-8EA1-65CE26B1542F.jpeg
    F75777EB-93F7-4631-8EA1-65CE26B1542F.jpeg
    3.3 MB · Katsottu: 53
Mä olen jo useamman päivän ajan kurkkinut tänne puolelle, mutta takana kaksi keskenmenoa ja juuri kahdesta edellisestä kierrosta kemialliset, joten odottelin vähän, että viivat tummenee.

Aloitin testaamisen tosi aikaseen, itseasiassa jo dpo7, mutta se oli aivan tyylipuhdas nega. Ensimmäinen haamu kuvassa on dpo8 ja sen jälkeen päivittäinen testi, alimmainen tänään dpo12.

IMG_8474.jpeg

Nyt en testaa ainakaan ennen tiistaita! Lähdemme viettämään pitkää viikonloppua muualle, enkä ota testejä mukaan. Edellisissä raskauksissa, mukaan lukien esikoisen onnistunut raskaus, stressasin viivojen vahvistumista tosi paljon. Sillä ei kuitenkaan lopputuloksen kannalta ollut mitään merkitystä, kun keskenmenneille ei voinut joka tapauksessa tehdä mitään ennen kuin ne tosiaan meni kesken/syke oli hävinnyt. Koin, että murehdin asiaa ainakin tuplasti. Nyt koetan ajatella, että olen raskaana ainakin sinne asti kunnes vuoto alkaa tai ultrassa ei näy sykettä. Ei toki käytännössä niin helppoa, mutta ainakin yritän näin. Suren ja murehdin sitten jos sen aika on (ja tiedostan, että näin 40v odottajana todennäköisyydet huonoon lopputulokseen ovat korkeat).

Menkoista laskettuna 4+0 ja tuli digistä 1-2 🤔 Onkohan sittenkin ollut ovulaatio myöhemmin 🤔
Nää viikkodigit on kyllä siunaus ja kirous yhdessä pakkauksessa 😬. Tosi paljon voi vaihdella virtsan vahvuuden mukaan, varsinkin näin alussa. Mä oon yleensä tehnyt ekan viikodigin 5+2, ja sillon on ollut sen 2-3 viikkoa kaikissa raskauksissa. Viimeisimmässä raskaudessa seurattiin myös verestä HCG:n nousua, ja mä tein sillon dpo22 digin joka näytti 2-3. Seuraavana päivänä verikokeessa HCG oli kuitenkin 5100, eli olis varmaan pitänyt näyttää 3+ jo sillon.

Niin, ja sehän noissa viikkodigeissä oli, että ohjeen mukaan pitäis tehdä aamun ekasta, eli jos oli myöhemmin päivällä niin sekin voi vaikuttaa…

Yhdyn tohon viikkodigi asiaan, 4+0 voi täysin helposti näyttää 1-2. Ja 4+1 ja 4+2.... Ja varmaan sen jälkeenkin 😅 en mäkään siihen liikaa luottaisi, vaikka itse olikin sellanen tehtävä 😅

Mäkin yritän nyt rentoutua ja samalla mentaliteetilla, raskaana ollaan kunnes mahollinen km vuoto alkaa tai varhaisultrassa ei löydy eloa

Yhdyn tohon viikkodigi asiaan, 4+0 voi täysin helposti näyttää 1-2. Ja 4+1 ja 4+2.... Ja varmaan sen jälkeenkin 😅 en mäkään siihen liikaa luottaisi, vaikka itse olikin sellanen tehtävä 😅

Mäkin yritän nyt rentoutua ja samalla mentaliteetilla, raskaana ollaan kunnes mahollinen km vuoto alkaa tai varhaisultrassa ei löydy eloa
Joo, kyllä mäkin varmaan vielä digin teen; edellisestä raskaudesta sattuu olemaan yksi vielä jäljellä, mutta säästelen sen sinne dpo22 tienoille (pakollinen disclaimer: jos sinne asti jatkuu 🙈).

Nää viikkodigit on kyllä siunaus ja kirous yhdessä pakkauksessa 😬. Tosi paljon voi vaihdella virtsan vahvuuden mukaan, varsinkin näin alussa. Mä oon yleensä tehnyt ekan viikodigin 5+2, ja sillon on ollut sen 2-3 viikkoa kaikissa raskauksissa. Viimeisimmässä raskaudessa seurattiin myös verestä HCG:n nousua, ja mä tein sillon dpo22 digin joka näytti 2-3. Seuraavana päivänä verikokeessa HCG oli kuitenkin 5100, eli olis varmaan pitänyt näyttää 3+ jo sillon.

Niin, ja sehän noissa viikkodigeissä oli, että ohjeen mukaan pitäis tehdä aamun ekasta, eli jos oli myöhemmin päivällä niin sekin voi vaikuttaa…

Joo mä tein päivällä 2h pidätyksellä, niin silläkin tosiaan voi olla osuutta asiaan 😄

Noniin nyt aamupissasta cb testillä lähes tasavahvat viivat, nyt saa riittää tää testailu😅 Viikkodigit kierrän kaukaa🤣

Antaa mullekin toivoo, nimitäin mulla äsken 4+1 samanlainen suurinpiirtein ku sulla 4+2 ja vähän säikähdin miks niin vaalee vielä 😯

Miten raastavan jännittävää seurata tätä vahvistumista 😬 esikoisestakin vahvistui hitaasti ja näkyi vasta melko myöhillä dpoilla ja tuossa sekin duploilla leikkii. Täytyy katsoa miltä kuivana näyttää niin helpompi verrata eiliseen. Kunhan ei selkeästi ala haalistumaan tai vuotamaan, ennen sitähän tässä raskaana ollaan 🌈 20231007_071541.jpg

Miten raastavan jännittävää seurata tätä vahvistumista 😬 esikoisestakin vahvistui hitaasti ja näkyi vasta melko myöhillä dpoilla ja tuossa sekin duploilla leikkii. Täytyy katsoa miltä kuivana näyttää niin helpompi verrata eiliseen. Kunhan ei selkeästi ala haalistumaan tai vuotamaan, ennen sitähän tässä raskaana ollaan 🌈 View attachment 126484

Mulla kans aika haaleeta vielä näyttää. Meillä tais olla molemmilla 4+1 tänään?

Mulla kans aika haaleeta vielä näyttää. Meillä tais olla molemmilla 4+1 tänään?
Joo on 4+1 😊

Mä just mietin et mulla tais olla vähän laimeempaa pissaakin kun eilen aamulla 😅 juon muutenkin joka ilta 7 desin mukillisen vettä (siitä vesimukista on tuo mun nimimerkkikin peräisin 🤣) ja eilen illalla vielä enemmän kun käytiin saunassa 😅 en viitsi iltapäivisin testailla lainkaan kun lipitän vettä siihen tahtiin että on niiiin vaaleet pissat ja pidätysaika maksimissaan kaks tuntia 🙈 eli huomisaamuun saapi taas jännätä kuinka kehittyy. Se kans auttaa sietämään epävarmuutta kun vertaa toissapäiväiseen, näkee helpommin eron.

5+1 olin esikoisesta saanut lähes yhtä vahvat. Mut sekin oli silloin oma arvio, ja nt-ultrassa LA aikaistui siitä mun omasta arviosta viidellä päivällä, eliii on voinut olla jopa 5+6 vasta ne tasavahvat. Ekan kameran nappaaman haamun sain silloin dpo12 (oma arvio). Mikä sit taas olisi lasketun ajan mukaan ollut vasta dpo 17. Mikä pistää vähän veikkaamaan että ehkä ultraajalla on käynyt pieni millimetrin tai parin mittavirhe ja totuus lienee jostain siltä väliltä tai sit onestepit oli maailman epäherkimmät testit 🤷🏼‍♀️ Ihana kun tuli oltua esikoisestakin jo täällä foorumilla niin voi käydä penkomassa arkistoja ketjuista, vaikkei tääkään pohdinta kyllä tehnyt yhtään viisaammaksi 😂

Mua ahdistaa, kun tästäkin tuli näin vaalee, vaikka on 4+1 🫤
Oliks sulla ovis testillä napattu vai oisko se voinu olla pari päivää myöhemmin? Ihan jo päivä tai kaksi tekee tässä alussa niiiin paljon eroa viivan vahvuuteen ❤ mulla on ne viivat kanssa vielä melko haaleeta vaikka samoissa mennään. Mulla ei toki oo testattu ovis, vaan päättelin vain arvauksella taaksepäin että koska se olis voinut olla (koko viikonlopun mittaiset limat oletetun oviksen aikaan, olikohan lauantai kun tuli ovistestiin melkein yhtä vahvat ja sunnuntaista eteenpäin haaleni. Sillä ajattelin perjantaille oviksen 😅 Mutten esikoisestakaan saanut ikinä tasavahvoja ovistestejä ja siitä plussaamisesta dpoineen selitinkin jo aiemmin). Eli jos se mun eka haamujen haamu keskiviikkona oliskin ollut dpo 10 eikä dpo 12, niin se selittäisi omalta osalta että miksi tänään vielä haaleat. Jos onkin vasta dpo 13 niin niihin tuo sun ja mun viiva sopii oikeinkin. Ja monissa ketjuissa oon nähnyt 4+1 tai 2 suht haaleita vielä.

Tarrasukat 🧦 vauvaliimat 🧪 ynnä muut viivanvahvistajaiset meille haaleilla viivoilla olijoille ❤🌈

Takaisin