Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahdistavaa kun testi ei oo parissa päivässä tummunu, nää siis 4+2 aamulta ja nyt 4+4 iltapäivällä otetut
View attachment 126476
Nää viikkodigit on kyllä siunaus ja kirous yhdessä pakkauksessa . Tosi paljon voi vaihdella virtsan vahvuuden mukaan, varsinkin näin alussa. Mä oon yleensä tehnyt ekan viikodigin 5+2, ja sillon on ollut sen 2-3 viikkoa kaikissa raskauksissa. Viimeisimmässä raskaudessa seurattiin myös verestä HCG:n nousua, ja mä tein sillon dpo22 digin joka näytti 2-3. Seuraavana päivänä verikokeessa HCG oli kuitenkin 5100, eli olis varmaan pitänyt näyttää 3+ jo sillon.Menkoista laskettuna 4+0 ja tuli digistä 1-2 Onkohan sittenkin ollut ovulaatio myöhemmin
Joo, kyllä mäkin varmaan vielä digin teen; edellisestä raskaudesta sattuu olemaan yksi vielä jäljellä, mutta säästelen sen sinne dpo22 tienoille (pakollinen disclaimer: jos sinne asti jatkuu ).Yhdyn tohon viikkodigi asiaan, 4+0 voi täysin helposti näyttää 1-2. Ja 4+1 ja 4+2.... Ja varmaan sen jälkeenkin en mäkään siihen liikaa luottaisi, vaikka itse olikin sellanen tehtävä
Mäkin yritän nyt rentoutua ja samalla mentaliteetilla, raskaana ollaan kunnes mahollinen km vuoto alkaa tai varhaisultrassa ei löydy eloa
Nää viikkodigit on kyllä siunaus ja kirous yhdessä pakkauksessa . Tosi paljon voi vaihdella virtsan vahvuuden mukaan, varsinkin näin alussa. Mä oon yleensä tehnyt ekan viikodigin 5+2, ja sillon on ollut sen 2-3 viikkoa kaikissa raskauksissa. Viimeisimmässä raskaudessa seurattiin myös verestä HCG:n nousua, ja mä tein sillon dpo22 digin joka näytti 2-3. Seuraavana päivänä verikokeessa HCG oli kuitenkin 5100, eli olis varmaan pitänyt näyttää 3+ jo sillon.
Niin, ja sehän noissa viikkodigeissä oli, että ohjeen mukaan pitäis tehdä aamun ekasta, eli jos oli myöhemmin päivällä niin sekin voi vaikuttaa…
Noniin nyt aamupissasta cb testillä lähes tasavahvat viivat, nyt saa riittää tää testailu Viikkodigit kierrän kaukaa
Miten raastavan jännittävää seurata tätä vahvistumista esikoisestakin vahvistui hitaasti ja näkyi vasta melko myöhillä dpoilla ja tuossa sekin duploilla leikkii. Täytyy katsoa miltä kuivana näyttää niin helpompi verrata eiliseen. Kunhan ei selkeästi ala haalistumaan tai vuotamaan, ennen sitähän tässä raskaana ollaan View attachment 126484
Joo on 4+1Mulla kans aika haaleeta vielä näyttää. Meillä tais olla molemmilla 4+1 tänään?
Oliks sulla ovis testillä napattu vai oisko se voinu olla pari päivää myöhemmin? Ihan jo päivä tai kaksi tekee tässä alussa niiiin paljon eroa viivan vahvuuteen ❤ mulla on ne viivat kanssa vielä melko haaleeta vaikka samoissa mennään. Mulla ei toki oo testattu ovis, vaan päättelin vain arvauksella taaksepäin että koska se olis voinut olla (koko viikonlopun mittaiset limat oletetun oviksen aikaan, olikohan lauantai kun tuli ovistestiin melkein yhtä vahvat ja sunnuntaista eteenpäin haaleni. Sillä ajattelin perjantaille oviksen Mutten esikoisestakaan saanut ikinä tasavahvoja ovistestejä ja siitä plussaamisesta dpoineen selitinkin jo aiemmin). Eli jos se mun eka haamujen haamu keskiviikkona oliskin ollut dpo 10 eikä dpo 12, niin se selittäisi omalta osalta että miksi tänään vielä haaleat. Jos onkin vasta dpo 13 niin niihin tuo sun ja mun viiva sopii oikeinkin. Ja monissa ketjuissa oon nähnyt 4+1 tai 2 suht haaleita vielä.Mua ahdistaa, kun tästäkin tuli näin vaalee, vaikka on 4+1