Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kovasti yritän, etten enää osta testejä. Nyt vaan odotetaan, alkaako vuodot ja jos ei niin löytyykö varhaisultrassa mitään
Mulla sitä mielenrauhaa jatkui peräti 2vrk perjantain testin jälkeen 🙈. Ollaan vieläkin reissussa, niin en ole voinut testata, mutta kyllä mä varmaan viimeistää huomisaamuna testaan taas 😬, sen verran on mielessä liikkunut, että vieläkö mahtaa viiva löytyä.. Jos sillä sitten pärjäis taas jonkun päivää…

Oon tuolta toukokuisista aina välillä käynyt täällä puolella lueskelemassa, kun oma LA 31.5. niin tuntuu että täällä ollaan enemmän samassa vaiheessa kuin itse. Olipa kiva löytää tuttuja täältä, onnea Miimulainen! Ja tietty onnea myös kaikille muille kesäkuun plussanneille :red-heart:
Me keskusteltiin puolison kanssa siitä että on se ”ideaali ja normaali” 2 vai 3v ikäero ja mä olin ihan varma että 2v on se mitä mainostetaan ja puoliso taas että 3, niinkuin tässä nyt meillä. Niin nyt tuntuu että 3v on voitolla 🤣 Eli hei vaan sinnekkin!

Siis mä en oo edes ajatellut, että kannattaisi testailla nyt enää, tyydyin neljään plussatestiin heti alussa 😅 mutta kun lueskelee täältä muiden kokemuksia niin tulee kyllä sellanen olo, että pitäiskö tässä itsekin vielä testailla ja vahtia viivan tummentumista 🤔😳

Siis mä en oo edes ajatellut, että kannattaisi testailla nyt enää, tyydyin neljään plussatestiin heti alussa 😅 mutta kun lueskelee täältä muiden kokemuksia niin tulee kyllä sellanen olo, että pitäiskö tässä itsekin vielä testailla ja vahtia viivan tummentumista 🤔😳
Sulla taitaa olla raskaus jo niin pitkällä, että ei ne viivat enää siitä tummene. Se on ihan vaan pari ensimmäistä viikkoa kun niissä näkee muutosta. Näin siis yleensä ainakin. Neljä testiä riittää varmasti 😊

IMG_20231010_074031_723.jpg
Taas asteen tummempi, vaikka hitaasti etenee. Livenä tasaisen värinen punainen testialue ja voimakkaampi, kun kuvan rajaaminen ja tänne lataaminen taisi huonontaa ennestäänkin surkeaa laatua. Täytyy myöntää että minuakin hieman hirvitti aamulla testiä uittaa, kun vahvistuminen käy hitaasti. Vielä toistaiseksi joku kuitenkin on mukana. Jos olisi malttanut lopettaa siihen sunnuntaiseen testiin vaikka, niin ei tarvitsisi joka päivä jännitellä ja käyttää aamusta aikaa tikkujen tiirailuun. Ensi viikon torstaina kuitenkin vasta selviää raskauden sijainti ja viikot, ellei sitä ennen ala vuotamaan.

Eli @Kesävauva jos maltat olla testaamatta niin helpommalla pääsee, eikä tarvi jännittää ihan niin paljoa.

View attachment 126589
Taas asteen tummempi, vaikka hitaasti etenee. Livenä tasaisen värinen punainen testialue ja voimakkaampi, kun kuvan rajaaminen ja tänne lataaminen taisi huonontaa ennestäänkin surkeaa laatua. Täytyy myöntää että minuakin hieman hirvitti aamulla testiä uittaa, kun vahvistuminen käy hitaasti. Vielä toistaiseksi joku kuitenkin on mukana. Jos olisi malttanut lopettaa siihen sunnuntaiseen testiin vaikka, niin ei tarvitsisi joka päivä jännitellä ja käyttää aamusta aikaa tikkujen tiirailuun. Ensi viikon torstaina kuitenkin vasta selviää raskauden sijainti ja viikot, ellei sitä ennen ala vuotamaan.

Eli @Kesävauva jos maltat olla testaamatta niin helpommalla pääsee, eikä tarvi jännittää ihan niin paljoa.
Nojoo en tiedä oisinko malttanut, jos oisin tiennyt ihan alussa jo, että viivat tummenee raskauden edetessä 🙈 Ehkä tässä tapauksessa on hyötyäkin siitä, että oon ihan kuutamolla kun aivan eka plussa kyseessä.

Mutta onhan tää tosi jännittävää ja stressaavaa kun ei varmuudella tiedä onko joku kyydissä ja kaikki hyvin! Kovasti tsemppiä sinne ja ei voi kuin toivoa, että päivät nyt kuluis vaan vauhdilla 🩷

Tein tänään (dpo16) testin taas, ja ihan mukavasti oli tummentunut; jaksan taas hetken aikaa uskoa, että kyllä siellä jotain tapahtuu 💗🤞🌈🌈👶. Jos seuraavan kerran testaisin aikaisintaan sunnuntaina, 5+0. Ehkäpä se on sitten viimeinen… 🙈

IMG_8562.jpeg

Sen lisäksi, että näitä testejä tulee tehtyä useampi, on mulla samalla myös menossa pienimuotoinen ”näyttely” tällä hetkellä meidän vessassa 🙈. Sillä totta kai kaikkien aiempienkin raskauksien testit ovat säästössä, ja oon nyt levitellyt ne näkyviin niin että voin sitten lisäksi vertailla edellisiin raskauksiin 🙈. Että siis näinkin pitkälle voi tää testihulluus mennä… Kuvassa vasemmalla esikoisen onnistunut raskaus, keskellä viimeisin km ja oikealla ensimmäinen km raskaus. Noihin kahteen viimeiseen verraten, mun testaukset tässä raskaudessa ovat olleet varsin maltilliset vielä 🫠
IMG_8563.jpeg

Ihana näyttely Aloy!
Omien viivatestien kans tuli jotenki aivan vainoharhaiseksi, odotin selkeää samanlaista viivaa kun kontrolliviivakin on. Kun edellisessä raskaudessa sellainen tuli testiin heti. Ja en muista yhtään millasta viivaa tikkuun tuli, kun km jälkeen tikutteli kontrollimielessä :Face Without Mouth:

Muutaman päivän sit tikutteli ja sit epätoivo iski ja piti hakea sanallinen testi. Ja nyt voin uskoa ja toivoa taas:red-heart:

Liitteet

• joomoi.jpg
    joomoi.jpg
    340.9 KB · Katsottu: 37
Tässä tämän päiväiset testit. Tänään 14 dpo, eli 4+0. Ehkä tämän pikkuhiljaa uskaltaa jo uskoa todeksi. Mulla muuten aamun ekasta virtsasta tulee haaleampi viiva, kuin sitten parin tunnin pidätyksellä.

IMG_20231011_095406093.jpg

Tässä tämän päiväiset testit. Tänään 14 dpo, eli 4+0. Ehkä tämän pikkuhiljaa uskaltaa jo uskoa todeksi. Mulla muuten aamun ekasta virtsasta tulee haaleampi viiva, kuin sitten parin tunnin pidätyksellä.

View attachment 126615
Mulla ollu kans aina sama, oppinu jo että ei pidä pelästyttää itteään pissimällä aamulla tikkuun kun tulee haalea. Ihan tunnin pidätykdelläkin jos ei oo juonu tulee paljon parempi

Mäkään en viivojen tummuutta ole juurikaan seuraillut, tein 3 viikkodigiä, ensimmäinen 1-2, toinen näytti sitten jo 2-3 ja toissapäivänä tuli 3+ ruutuun! Nyt ajattelin itsekin lopettaa ja sit täälläkin toivotaan vaan parasta jatkoa ajatellen. Vielä toki kaapissa yksi viivatesti on odottamassa, katsotaan teenkö sen vielä joskus heikolla hetkellä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mäkään en viivojen tummuutta ole juurikaan seuraillut, tein 3 viikkodigiä, ensimmäinen 1-2, toinen näytti sitten jo 2-3 ja toissapäivänä tuli 3+ ruutuun! Nyt ajattelin itsekin lopettaa ja sit täälläkin toivotaan vaan parasta jatkoa ajatellen. Vielä toki kaapissa yksi viivatesti on odottamassa, katsotaan teenkö sen vielä joskus heikolla hetkellä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Onnittelut, voi kun pääsisi samaan 🤩🤭 ihan tolloa tämä oma testailu ollut tähän saakka, toistaiseksi jatkan kun kovin hitaasti tuntuu vahvistuvan omat viivat.

IMG_20231013_092520.jpgMulle nää rfsun testit on ollu yks murheenkryyni 🫣 Kuvassa siis alin tältä aamulta joka on 4+1 viikolla tehty. Kaikki nämä tehty perättäisinä aamuina aamupissasta ja hitaasti vahvistuu 🥺 eilen stressasin jo liikaa kun oli niin haalea et oli pakko tehdä vielä pc testi joka anto vähän mielenrauhaa. Tiedän et toinen on herkkä testi ja toinen ei mut on nää viivojen vahvuuserot kyllä aikamoiset 😵‍💫
IMG_20231012_155055.jpg
En ois kyllä ostanu nuita rfsun testejä jos oisin tienny et ne antaa nuin haaleaa. Mut pakkohan ne on tehdä ku on ostanut 😅

View attachment 126691Mulle nää rfsun testit on ollu yks murheenkryyni 🫣 Kuvassa siis alin tältä aamulta joka on 4+1 viikolla tehty. Kaikki nämä tehty perättäisinä aamuina aamupissasta ja hitaasti vahvistuu 🥺 eilen stressasin jo liikaa kun oli niin haalea et oli pakko tehdä vielä pc testi joka anto vähän mielenrauhaa. Tiedän et toinen on herkkä testi ja toinen ei mut on nää viivojen vahvuuserot kyllä aikamoiset 😵‍💫
View attachment 126693
En ois kyllä ostanu nuita rfsun testejä jos oisin tienny et ne antaa nuin haaleaa. Mut pakkohan ne on tehdä ku on ostanut 😅
Saman stressin jaan kanssasi. Hitaasti, hitaasti. Ärsyttävät rfsu:t .. 🙄

Teettekö muuten testit pissaamalla suoraan tikkuun vai purkin kautta? Itse huomasin muutamia viivoja tehdessäni, että purkin kautta tuli aina tummempi. Kai siinä sitten kerkisi itse tavaraa imeytyä tikkuun vähän paremmin. 🤔

Takaisin