Kertominen

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Balacenia, 9 marras 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Lemona Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Ihana tuo Panda :D Meillä anoppi arvasi mun mahasta kun kävi viikonloppuna (ai mitenniin iso kumpu...?) Oli ihan onnessaan :D Ja yhdelle ystävälle kerroin eilen kun käytiin kahvilla pitkästä aikaa. Ja torstain ulrtan jälkeen laitan sisaruksille uä- kuvan ettei sit jouluna mene piparit väärään kurkkuun...
    • Tykkään Tykkään x 1
  2. jupa- Asioista perillä oleva

Mun vanhemman koiran nimi on Panda :D
    • Hauska Hauska x 1
  3. Viuhti90 Jostain jotain jo tietävä

Täällä Kovin mietityttää kun mies haluis joulutoivotuksen yhteydes kertoo vauvasta ni miuta Kovin mietityttää "uskaltaako" viel olis n.2vko et rv12 ylitetty.nyt eilisen ultran mukaa 10+2

Mitä sitä nyt tekis:eek:
  4. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Me ei kerrota anopille vaik tulee jouluksi meille. Yhteinen päätös. Ei vielä.
  5. . Vieras

Me kerrottiin jo varhaisultran jälkeen miehen vanhemmille ja mun äidille. Jouluna mies tahtois kertoa sisaruksille ja isovanhemmille ym, mä en oo ihan niin varma vielä asiasta. Sillon on kuitenkin vasta 10+, ja nt-ultra on vasta tammikuun puolen välin paikkeilla.. Ei muuten, mutta mä en tahtois vielä että ihan kaikki tuntemattomatkin tietäis. Miehen veljen vaimo on aivan kauhee juoruilija, ja tiedän tasan tarkkaan et heti alkaa whatsapp laulaa ja puhelimet piristä kun sille kerrotaan.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  6. Penni Päivystävä dosentti Tammiäidit 2020 Helmiäidit 2020 Heinämammat 2017

Me kerrotaan nyt jouluna molempien vanhemmille :) teen kortit ultrakuvalla "tämän lahjan saatte heinäkuussa".
    • Tykkään Tykkään x 7
  7. Penni Päivystävä dosentti Tammiäidit 2020 Helmiäidit 2020 Heinämammat 2017

Käytiin siis tänään nt-ultrassa, mentiin neljä päivää taaksepäin et nyt 11+0.
  8. pilvikirsikka Foorumin legenda Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Me nähdään jouluna osaa sukulaisista ja tekis kyllä mieli paljastaa.. En jaksais mennä missään kaavussa tai hupparissa kylään ja tän mahan kyllä huomaa :D Tai sit meen vaan pokkana maha pömpöttäen eikä hiiskuta mitään :wink
    • Tykkään Tykkään x 3
  9. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Me ollaan päätetty kertoa vasta nt-ultran jälkeen. Onneks siihen ei oo enää kauheen pitkä aika, vajaa pari viikkoa enää! (nt on 3.1.)
    • Tykkään Tykkään x 4
  10. Nausikaa Varmaotteinen viestittelijä Helmiäidit 2020 Syyskuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Mä oon täällä kotona pyöriny nyt pokkana maha pystyssä (hirvee turvotus) ja mukamas viiniäkin maistelin. En tiiä onko kukaan tajunnu mut ei ehkä kehtaa kysyä jos on...
    • Tykkään Tykkään x 4
  11. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

No mie jäin kiinni anopille.. :sad001 No ei voi mitään.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  12. Verde Kommentoinnin ninja Heinämammat 2017

Me kerrottiin tänään np-ultran jälkeen lapsille, mun vanhemmille ja appivanhemmille. Tyttö 10 v. otti uutisen tosi rauhallisesti, eikä kuulemma ollut huomannut mitään. Kyseli kaikenlaista käytännön asiaa ja vaikutti ihan tyytyväiseltä. Poika 8 v. oli liikuttavan innoissaan ja halaili ja silitteli mun mahaa ja jutteli mahan läpi pikkusiskolle. Hän oli arvannut, ja mä tiesinkin sen, koska on jo moneen kertaan laittanut korvaa mun mahaa vasten viimeisen parin viikon aikana. Myös mun äiti oli arvannut jo monta viikkoa sitten.
    • Tykkään Tykkään x 4
  13. Kisu2 Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Ihana Verde teidän poika. Ihanaa kun nyt uskaltaa alkaa paljastelee pikku hiljaa muillekin kuin ihan lähimmille. Pojalle 6v. Pystyttiin nyt sanoa, et kyllä se sisarus kasvaa hyvin masussa. Tähän asti ollaan vaan sanottu et yritystä on.. Hän tietää hoidoista yms ehkä vähän liikaakin. Tosi innoissaan on nyt ja naureskelee jo kuinka vauva on sit niin hassu ja ihana
    • Tykkään Tykkään x 4
  14. Penni Päivystävä dosentti Tammiäidit 2020 Helmiäidit 2020 Heinämammat 2017

Nyt jouluna paljastettiin molempien perheille. Ihanaa kun lähimmät tietävät ja ilon kyyneliä tuli molemmilla puolilla :)
    • Tykkään Tykkään x 9
  15. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Täällä ei anoppi mitään toiveita antanut elättää. Rupes vaa musta ongelmia etsimään: kaavinnat jotka aiheuttavat kiinnittymisongelmia. Haistakoo paska ovat olleet nimenomaan tiukasti kiinni. Mut tuopa on tommone..

Lasken sekunteja, kun lähtee...
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
    • En tykkää En tykkää x 3
    Last edited: 25 joulu 2016
  16. Miuku88 Asioista perillä oleva Heinämammat 2017

Argh, mikä painajainen sun anoppi!! :angry4 Millaset välit sillä on sun mieheen? Onks sen pakko olla aina jouluna teillä? Onneks se koht lähtee..
  17. Pähkinä88 Kommentoinnin ninja Heinäkuun äidit 2019 Heinämammat 2017

Täälläkin paljastettiin jouluna molempien perheille raskaus, kaikki oli iloisia :) Appivanhemmat oli jo alkukuusta aavistaneet että liekkö iloisia uutisia tulossa :D
    • Tykkään Tykkään x 3
  18. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Tää oli eka joulu "yhdessä" ja toivottavasti viimeinen, kun kohta syntyy "oikea lapsenlapsi" sinne hornan tuuttiin missä asuukin. Ni eihä sitä enää näy sitäkään vähää mitä nyt on käynyt.
    • Tykkään Tykkään x 1
  19. Kisu2 Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Pilvilinna, järkyttävä tyyppi!!!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  20. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Jep, mutta nyt nautin rauhasta ja joulusta. Aah, mikä rauha ja hiljaisuus!
    • Tykkään Tykkään x 4