Kertominen

Ihana tuo Panda :D Meillä anoppi arvasi mun mahasta kun kävi viikonloppuna (ai mitenniin iso kumpu...?) Oli ihan onnessaan :D Ja yhdelle ystävälle kerroin eilen kun käytiin kahvilla pitkästä aikaa. Ja torstain ulrtan jälkeen laitan sisaruksille uä- kuvan ettei sit jouluna mene piparit väärään kurkkuun...
 
Täällä Kovin mietityttää kun mies haluis joulutoivotuksen yhteydes kertoo vauvasta ni miuta Kovin mietityttää "uskaltaako" viel olis n.2vko et rv12 ylitetty.nyt eilisen ultran mukaa 10+2

Mitä sitä nyt tekis:eek:
 
Me kerrottiin jo varhaisultran jälkeen miehen vanhemmille ja mun äidille. Jouluna mies tahtois kertoa sisaruksille ja isovanhemmille ym, mä en oo ihan niin varma vielä asiasta. Sillon on kuitenkin vasta 10+, ja nt-ultra on vasta tammikuun puolen välin paikkeilla.. Ei muuten, mutta mä en tahtois vielä että ihan kaikki tuntemattomatkin tietäis. Miehen veljen vaimo on aivan kauhee juoruilija, ja tiedän tasan tarkkaan et heti alkaa whatsapp laulaa ja puhelimet piristä kun sille kerrotaan.
 
Käytiin siis tänään nt-ultrassa, mentiin neljä päivää taaksepäin et nyt 11+0.
 
Me nähdään jouluna osaa sukulaisista ja tekis kyllä mieli paljastaa.. En jaksais mennä missään kaavussa tai hupparissa kylään ja tän mahan kyllä huomaa :D Tai sit meen vaan pokkana maha pömpöttäen eikä hiiskuta mitään :wink
 
Me kerrottiin tänään np-ultran jälkeen lapsille, mun vanhemmille ja appivanhemmille. Tyttö 10 v. otti uutisen tosi rauhallisesti, eikä kuulemma ollut huomannut mitään. Kyseli kaikenlaista käytännön asiaa ja vaikutti ihan tyytyväiseltä. Poika 8 v. oli liikuttavan innoissaan ja halaili ja silitteli mun mahaa ja jutteli mahan läpi pikkusiskolle. Hän oli arvannut, ja mä tiesinkin sen, koska on jo moneen kertaan laittanut korvaa mun mahaa vasten viimeisen parin viikon aikana. Myös mun äiti oli arvannut jo monta viikkoa sitten.
 
Ihana Verde teidän poika. Ihanaa kun nyt uskaltaa alkaa paljastelee pikku hiljaa muillekin kuin ihan lähimmille. Pojalle 6v. Pystyttiin nyt sanoa, et kyllä se sisarus kasvaa hyvin masussa. Tähän asti ollaan vaan sanottu et yritystä on.. Hän tietää hoidoista yms ehkä vähän liikaakin. Tosi innoissaan on nyt ja naureskelee jo kuinka vauva on sit niin hassu ja ihana [emoji173][emoji173]
 
Täällä ei anoppi mitään toiveita antanut elättää. Rupes vaa musta ongelmia etsimään: kaavinnat jotka aiheuttavat kiinnittymisongelmia. Haistakoo paska ovat olleet nimenomaan tiukasti kiinni. Mut tuopa on tommone..

Lasken sekunteja, kun lähtee...
 
Muokattu viimeksi:
Argh, mikä painajainen sun anoppi!! :angry4 Millaset välit sillä on sun mieheen? Onks sen pakko olla aina jouluna teillä? Onneks se koht lähtee..
 
Argh, mikä painajainen sun anoppi!! :angry4 Millaset välit sillä on sun mieheen? Onks sen pakko olla aina jouluna teillä? Onneks se koht lähtee..


Tää oli eka joulu "yhdessä" ja toivottavasti viimeinen, kun kohta syntyy "oikea lapsenlapsi" sinne hornan tuuttiin missä asuukin. Ni eihä sitä enää näy sitäkään vähää mitä nyt on käynyt.
 
Takaisin
Top