Kertominen

Hih, ekalle ulkopuoliselle kerrottu. Meillä siis raskaudesta tietää vaan mun mies (ei oo mun tietääkseni kertonu vielä kenellekkään) ja nyt sitten liikuntakeskuksen työntekijä. Kävin siis irtisanomassa asiakkuuteni heillä ja kerroin syyks raskauden ja säästösyyt.

Viikonloppuna tai viimestään itsenäisyyspäivänä pitää kertoo mun vanhemmille, ku oon heidän kanssa lähdössä sit 9. pvä Saksaan.
 
Me ei olla kerrottu vielä kenellekään, mut äiti arvas joskus pari viikkoa sitten. Siltä ei voi kyllä pitää mitään salassa... Mut onneks arvas, inhottavaa olis salailla omilta vanhemmilta.

Mies sanoi että ollaan hiljaa ja katsotaan milloin porukka alkaa kysellä :D Mut pitää varmaan lapsille ja anopille jne kertoa viimeistään jouluna. Kavereille pikkuhiljaa sitten sen jälkeen.

Aiemmissa raskauksissa kerrottiin heti kaikille, nyt jotenkin on varovaisempi...
 
Mää oon ollu suuri energiajuomien kuluttaja ja nyt on pitäny keksiä joku syy miks en juokaan enää. Sanoin siskoille et pidän taukoo loppu vuoden, saa nähdä kuin kauan menee läpi. Nyt siis vasta 5+2 ja ar-ultraankin 1,5vko niin pitää hillitä ittensä.
 
Kerroin luokkakaverilleni eilen ja lähes kaikki oli myös ihan fiiliksissä :) yks meidän luokalta, jonka kanssa on ollut kaikkein läheisimmät välit, ei onnitellut ollenkaan, eikä kommentoinut koko asiaa mitenkään, ignorasi täysin. Siitä tuli hieman paha mieli, mutta hän on muutenkin niiiiiiiin lapsellinen kuin olla ja voi ja tiedän hänen olevan kateellinen, kilpaillut mun kanssa näistä elämän virstanpylväistä aina. Kyse ei ole hänen lapsettomuudestaan, hänen poikaystävänsä ei vielä lapsia halua ja ovat molemmat vielä henkisesti ehkä 12 vuotiaan tasolla. Ymmärtäisin mielipahan jos kyse olisi siitä et hän ei voi saada tms. mutta tää on niin naurettavaa ja tosi tahditonta. Tiesin silti etukäteen että helvetti repee ku se saa kuulla, varmaan väkisin polkee sitä miestään että saa siltä siittiön rutisteltua oikeeseen osotteeseen, saatana. Anteeksi tämä vuodatus.

Tänään mulle on yks tosi hyvä kamu tulossa käymään ja se ei vielä tiedä. On itse ihan viimeisillään jo ja tiedän että hän on ainakin ihan superfiiliksissä ku kerron ja oon ite tääl iha täpinöissä et tulis jo :D
 
Friddel: Toi on kun mun kaveri! Jonka kanssa oon ollut läheisin 08 vuodesta, mutta nyt omien kmenojen jälkeen laitoin hiljaa jäihin meidät.. Se on kans just tahditon, lapsellinen.. Kateellinen,kilpaileva.
 
Meillä kertominen siirtyy nt-ultran jälkeen, eli ei julkaista raskausuutista sittenkään vielä jouluna.
 
Me ajateltiin pitkittää kertomista pitkälle keväälle. Meillä ei lähipiiriä oo kovin lähellä paitsi mun porukat jotka tietää jo. Mut muille pitkitetään jonnekin maaliskuulle ainakin
 
Meillä ei siis tiedä vielä ku mun mammakaverit ja meidän kummipojan äiti (jolla on itsellään 1v 1kk ikäiset kaksoset).
 
Meillä tietää mun vanhemmat ja miehenkin vanhemmat ja muutama mun työkaveri:) Muille kerrotaan ehkä seuraavan ultran jälkeen.
 
Me on mietitty tätä kans, et koska kertois.. ei tiedä vielä ku mun veli ja hänen vaimo, muutama mun kaveri. Haluttais kovasti kertoa jo meidän molempien vanhemmillekin, mut mitä jos jotain käy taas. Mun äiti oli viimeks jo kaivanu varastosta jotain mun pieniä vauvajuttuja ja oli niin kamalaa, kun se joutui ne laittamaan takaisin. En haluis sille sitä enää, vaan että sais luottavaisin mielin vaan nauttia odotuksesta kaikki yhdessä. Ehkä ekan neuvolan jälkeen asia kirkastuu.. et kertoako ennen joulua vai ultran jälkeen. Mun isoäidille kerrotaan vasta myöhemmin, kun hän on menettänyt vauvan juuri ennen synnytystä aikanaan ja hän on niin tunne-ihminen.
 
Ollaan menossa harrastusporukalla syömään tänään. Saas nähdä paljastuu. Yleensä jotain juomia kun on otettu
 
No jos jää kii niin ainakin noi on täysin eri porukkaa kun muut tutut ja sukulaiset... en kyl kerro jos ei oo pakko
 
Kerrottiin tänään anopille joka meinas haljeta riemusta! :') Rupes jo höpsöttään kaikkia vauvajuttuja ja kuinka vie sitten esikoista pelaamaan jalkapalloa kun äiti on vauvan kanssa :D Kaiken kukkuraks selvis että mun la on anopin syntymäpäivänä :D (mies ei muista äitinsä syntymäpäivää)
 
Ihanaa pilvikirsikka! Ihana anoppi :)

Meillä ei taas kovin kannustava oo.. Sen takia kerrotaan vasta paljon isommilla viikoilla anopille ja muulle miehen suvulle. Esikoisen aikaanki maalasi piruja keskenmenolla rv20 tienoilla viel. Tällä kertaa en kaipaa tommosta. Et oma vika, että saa tietää viimeisten joukossa.
 
Takaisin
Top