Kertominen

Mulla on tota vararavintoo sen verran, että vielä menis pelkästään lihomisen piikkiin. (todellisuudessahan oon laihtunut)
Nyt rv 17+3.
Valvon täällä keskellä yötä ku nukahdin esikoisen kanssa ja heräsin vessaan...
 
Me ei olla vieläkään kaikille kavereille saati sukulaisille kerrottu. Ajan kanssa sitten kun nähdään, puhelimessa ei tällaisia haluta kertoa vaan kasvotusten.
Tänään kerroin töissä omalle tiimille mutta muuten ei töissä tiedetä. Ensi viikolla on r-ultra ja silloin kerron muillekin, ennenkuin huhut lähtee liikkeelle :) Viime viikolla maha pompsahti esiin, mutta huppari päällä tai löysä paita niin ei vielä huomaa. Tänään 20+0 ja ei omat tiimiläiset arvanneet yhtään kun sanoin :D
 
No niin, nyt se on kertominen aloitettu. Serkku tuli meillä käymään lastensa kanssa ja kertoi olevansa rv9 raskaana. Joten pakkohan mun oli sitten kertoa että no täälläkin ollaan, pian alkaa kohta olla rv19. Sanoi arvanneensa mun mahasta jo vaikka yritin peitellä sitä aluksi kuitenkin isolla tunikalla ja jättihupparilla :grin Mutta ihan hyvin otti onneksi tämän. Ja sitten tänään kerroin meidän mummulle kun käytettiin häntä kaupungissa asioilla ja katselikin jo mun mahaa sillä silmällä. Onnittelua ei saatu mutta ei kyllä kauhistellutkaan paitsi tätä mun pahoinvointia ja oksentamista. Kysyi siis itse tästä kun tietää nämä mun raskausvaivat. Lauantaina ajateltiin laittaa lapset kertomaan mun äidille sitten kun meillä sattuu jotain älyttömän harvinaista että lapset menevät sinne hetkeksi hoitoon :grin
 
Takaisin
Top