Kertominen

Me ollaan yritetty jo 15 vuotta hyvin laihoin tuloksin. Tämä oli se vihonviimeinen yritys ja sain siskolta luovutusmunia. Koska tämä prosessi on aika kallis (8.000e), kerättiin tähän rahaa kavereiden ja sukulaisten avustuksella eli meitä jännittäjiä on ollut aika joukko. Koska olin käsimätön aloin tekemään kotitestejä jo ekan viikon jälkeen ja eihän niihin voi luottaa kun on raskaat hormoonihoidot päällä. olin murtunut kun ei ne näyttäneet mitään.. kunnes muutaman päivän päästä tyhjensin roskista ja kaikki 3 testiä näytti plussaa!!! olin hämmentynyt. tein uuden testin ja tajusin vasta nyt että en ollut malttanut odottaa sitä muutamaa minuuttia jotta testi tekeytyisi! Ääliö! Viesti lähti kuvan kera kaikille samantien! Viimein kun verikokeetkin näytti reippaita lukemia 8.11. uskalsin kertoa myös miehen perheelle jotka eivät lähteneet avustamaan prosessia. ensimmäinen ultra yksityisellä 8+0 30.11 jolloin selviää onko tulijoita 1 vai peräti 2! Jee!
 
Ihan mielettemön mahtavaa ja hirmupaljon onnea viimeinkin!!! :rolleyes: nyt superliimaa et pikkuinen tai pikkuiset tarraavat oikein lujasti kiinni! :signs003
 
Ihan hurjan paljon onnea viimeinkin! Moni varmasti olis jo luovuttanut noin pitkän yrityksen jälkeen, täältä suuret tsempit ja onnea tulevaan :happy:
 
Meillä on kerrottu vaan miun toiselle siskolle ja parhaalle Kaverille.Haluttais malttaa ultraan odottaa ennenku kertoo useemmalle.
On vaan jotenkin tosi vaikee salata samoin kun turvotus jotain kamalaa ni saa vaatteet valita tarkkaan kun käy sukulaisilla.
Meinattiin vanhemmille ja sisaruksille kertoa niin että mein lapsilla 7v ja 1v olis paidat jossa lukee "miusta tulee isosisko/isoveli 2017" suku kiinnittää aina niin paljon huomiota vaatteisiin ni näin ajateltiin paljastaa mut varmaankin vasta sen Ultran jälkeen.
 
Meillä ei tiiä kun minun yks kaveri joka kanssa odottaa. Ajateltiin sit kertoo muille vasta kun on eka kolmannes ohi. Itellä on tuota ylimäärästä niin paljo ettei ainakaan mahasta huomaa. :)
 
Kai se joulun jälkeiseen aikaan jää. Loppiaisena ois 12+1 joten jos sillon ollaan päästy jo np-ultraan ni kaipa silloin sitten joku kivat illanistujaiset tms keksitään vanhemmille. Jouluna tietysti olis helppoa kun kaikki on koolla niin ei tarvis montaa kertaa kertoa. Miestä jo kutkuttaa kaikkien ilmeet, koska tämä tulee olemaan tosi monelle aikamoinen yllätys :D
 
Mä ajattelin kertoa mun vanhemmille ar-ultran jälkeen jos kaikki on ok. Muulle suvulle ehkä vaikka jouluna sitten.
 
Ei tarvinut kun sanoa lapsille:
"Mulla ois vähän kerrottavaa" niin ne sano et oonko raskaana :) . Helppoo! ja tämä tapahtui viikolla 8 eli heti kun sain tietää raskaudesta. Sitten vanhemmille tieto myös.
Aattelin että eihän sitä keskenmeno peloissa kannata olla ja voihan se tapahtua 12 viikon jälkeen. Jos sellainen tapahtuisi,niin sitten.
 
Lähimmät ystävät ja mun siskot miehineen tietää, tänään (6+4) kerroin töissä tiimikavereille kun alkanut kunnolla pahoinvointi. Ajattelin että huomaavat kyl mun naamasta että joku vikana, niin tietävätpä nyt että oksettaa :D ja ymmärtävät sitten myös väsymystä yms.
 
Ai että, mäkin haluaisin vaan kertoa kaikille!! Nyt tietää kaikista rakkaimmat, ja oon päättänyt, et jos tulee sopivia hetkiä, niin en ala enää piilottelemaan. On tosi vaikeeta jutella ihmisille, kun kaikki muu mun elämässä tuntuu niin mitättömältä tän rinnalla!

Päätin pitää pienet pikkujoulut just ennen joulua, jonne kutsun kymmenisen ystävää viettämään rauhaisaa aikaa yhdessä. Siellä kerron sitten lopuille viimeistään :) Oon päättänyt parhaani mukaan elää ilman keskenmenon pelkoa, ku jossain vaiheessa se meinas dominoida ihan liikaa. Lähtökohtaisesti tää vauva on mun mahassa, ja siellä se pysyy! Hyvin, hyvin todennäköistä on myös se, että niin käy. Aaaaaah. Olispa jo tammikuu!
 
Itse ollaan ajateltu kertoa vasta joulun jälkeen kun on nt ultrassa käyty. Samoin kyllä ajateltiin esikoisesta että kerrotaan vasta ultran jälkeen mutta ei sitten pystytty jouluna hiljaa olemaan [emoji28] saattaa käydä samoin tässä raskaudessa [emoji87] esikoisen laskettu oli siis myös heinäkuussa ja ultra heti joulunpyhien jälkeen. Omien laskujen mukaan samoille päiville menee ultra tässäkin raskaudessa [emoji1]
 
Moikka!

Me sanottiin vaan miehen vanhemmille, siskolle, veljelle ja mun vanhemmille sekä veljelle. Tämä on niin jännittävä (ja en oo vielä käynyt Neuvolassa) että emme sano vielä kenellekään muille.

Toivottavasti kaikki menee hyvin ja kerrotaan kaikille tammikuun lopussa [emoji4]
 
Haluis niin omalle äidille jo kertoa, meillä todella läheiset välit :happy:

Mutta en viellä uskalla ennen ensimmäistä neuvolaa. Vasta 14.12 ois aika :eek: Ja oishan se kiva jouluun odottaa :happy:

Alkaa kyll tissit ja alavatsa olee nii turvoksissa et katotaan :grin
 
Takaisin
Top