Kertominen

Kyllä mekin ollaan ajateltu suoraan kertoa jos joku kysyy, ei kuitenkaan halua loukata ketään :/ Voi ninni22 mahtava juttu että oli positiivinen vastaanotto asialle? Miten sää asian paljastit vai möläytitkö vaan sen ulos? :D

Me kerrottiin viikonloppuna mun äidille ja miehen vanhemmille. :) mun äiti ei malta olla kertomatta eteenpäin ni luulen et koko suku tietää jo

Möläytin äidille: "muuten, mulla on pullat uunissa" :'D hahahaha. Äiti itki ja halas mua. :)
Sovittiin että ollaan tällä kertaa hiljaa, koska viimeks äiti kerkes sanoa sukulaisille ja työpaikalla ja parin päivän päästä piti perua koko homma kun todettiin se kkm. :( nyt ajattelin odottaa ainakin sinne viikolle 12 nt-ultraan että kaikki on kunnossa.. :)

Joo kai. En oikein tiedä. Kun hän oli vähän vastahakoinen alkuvuodesta koko asiaan....

Kyllä mäkin meinaan ihan myöntää jos joku kysyy. Ei sitä valehtelemaankaan viitti ruveta... Ja ei varmaan muut kehtaa kysyäkään kun ystävät, jotka yrityksestäkin tiesi, niin ei haittaiskaan kauheesti että tietäisivät. :)

Jm, en mä vaan olis pystyny olemaan miehelle kertomatta! :grin Rohkeutta paljastukseen! :)

Ninni, kiva että tuli äiti onnelliseksi. :happy: Multakin äiti kysyi että saako kertoa niin kielsin. Tässä kohtaa riittää että perhe tietää kun miehenkään vanhemmille ei olla vielä kerrottu...

Mäki aattelin kertoo jos joku kysyy, mut oletettavasti ei kysele ihan vielä.. Äidille esikosta ku kerroin ni muutaman tunnin pääst ties puol sukua ni nyt yritetään odotella vähän vielä..

Meillä anoppi on kerennyt kertomaan keskenmenostakin omalle äidilleni ennenkuin ehdin itse kertoa. Että varovaisena saa miettiä, kelle kertoo ja mitä.

Täällä juuri äidille kerrottu, oli uutisesta erittäin iloinen :p

Huh, tuli jännitettyä selvästi ihan turhaan. Jotenkin pelkäsi negatiivista kommenttia, kun kuitenkin koulu kesken ja töiden jatkumisesta ei tietoa.

Isseelle pitäis vielä kertoa, klunks :bag:

Nabakettu mukava kuulla että sielläkin oltiin onnellisia uutisista :) muakin uutisten vastaanotto jännittää juurikin sen takia kun omat opinnot on vielä kesken :/

Me ollaan menossa anoppilaan ens viikonlopuksi, saa nähdä kerrotaanko silloin vai ootetaanko ar-ultra.

Onneksi mulla opinnot pitäis saada loppuun vielä tän vuoden puolella, että ei jäis kesken.

Opinnot voi onneksi suorittaa myöhemminki loppuun :) Kannattaa vaan pyrkiä tekemään niin paljon ku pystyy ennenku lapsi syntyy. Ja jos on helppo lapsi niin vaunuissa mukaan koululle :)

Jääkö sulla Nannal paljoki opinnot kesken?

Saisin luultavasti ennen lapsen syntymää tehtyä 2-2,5vuotta valmiiks ja jälelle jäis sitten 1,5-2vuotta. Pääosin työharjoitteluita ja oppari vaan jäis siis tekemättä. Meillä kyllä opettajat mielellään päästää lapsen kanssa tunneille ettei sinänsä este, mutta mielummin ehkä nauttisin vauvavuodesta ja tekisin sitten mahdollisesti pari verkkokurssia:)

Meillä yksi ryhmäläisistä oli vuoden kotona lapsen kanssa, jäi viikkoa ennen laskettua aikaa mammalomalle :D

Turha sitä muiden mielipidettä opinnoista on ressata, kyllä se mieli muuttuu ku nyytti on sylissä :love017

Niin haluan uskoa ❤ itekkin aattelin viimesiin asti jos vaan mahollista niin tehdä opintoja :) saa nähdä pystyykö ja toivottavasti nyt kaikki vaan menee hyvin.

Mulla on tänään vasta rv 4+3, joten miehen lisäksi tietää mun paras ystävä ja pari työkaveria. Oltiin just eilen yökylässä mun vanhempien luona, niin hirveesti kyllä kuumotti kertoo, mutta haluun yllättää ne ultrakuvalla myöhemmin! :) Normisti kyllä kerron äitille kaiken. Tavote siis sinne nt-ultraan asti ootella, mutta saa nähä... Lisäks mietityttää kuin pitkään pystyn tätä peitteleen, kun nyt jo ihan järkky turvotus :grin

Nannal, mulla ois ollu valmistuminen toukokuussa, että varmaan just syventävästä harkasta jää kii etten ehi valmistuu. Noh, ehtiihän tuota, vaikka alunperin oli ajatus malttaa lykätä yrittämistä niin, että ehtis koulun saaha loppuun. Mut kun sydän ja kohtu vie niin minkäs teet :grin

Jm joko kerroit miehelles? :) miten meni?

Sallahaa sullahan on hyvällä mallilla opinnot! :) mukava jos jää vaan yks syventäväharjottelu jäljelle. Opiskelitko sääki sote -puolella? :)

Takaisin