Mua oikeesti niin harmittaa, kun ei lähellä asuvalle anopille voi kertoa.. Lisäksi omille lapsille ei uskalla sanoa, kun ne sitten hölöttää sen mummulle :D Anoppi vaan on sellanen, että jos sille jotain kertoo, se kertoo sen kaikille.. Sellaisillekkin, joille ei haluais..
Meillä ihan varmasti tulee 2 miehen sukulaisista marmattamaan, että vieläkö teidän piti yksi tehdä.. Näin teki toinen heistä jo toisen lapsen kohdalla.. Ja toinen ei millään meinannut päästä yli meidän kolmannesta..
Mä olen AINA halunnut ison perheen.. Nuorena unelmoin 12 lapsesta
Sittemmin se puolittui kuuteen.. Jossainvälissä tuntui, että se 2 oli sopivasti, mutta niin se vaan vauvakuume tuli ja halusin kolmannen..
Ja kai mä jonkinsortin hullu olen, kun 2v sitten salissa, kun olin saanut pojan ulos puserrettua, sanoin jo miehelle, että mä haluun vielä yhden :D
No, tähän neljään se jää.. Ja sukupuolta ei tokikaan saa toivoa, mutta mä toivon pikkasen enemmän tyttöä, kun poikaa.. Meillä kun on 2 poikaa ja 1 tyttö, niin olisi kiva saada toinen tyttö :) Tokikin pääasia on, että lapsi on terve, mikä sekään ei ole minun iässä enää itsestäänselvyys..