Tällä hetkellä meillä raskaudesta tietää tietty mies ja tänä iltana kerroin anopille. Hänen kanssaan hyvät välit ja olen kertonut kaikista raskauksista hänelle heti muutaman päivän kuluttua plussauksesta. On saanut sitten tukea niihin keskenmenoihinkin. Äiti on minulla jo kymmenen vuotta istunut enkelinä olkapäällä joten hänen kanssaan puhuminen ei enää onnistu. Välillä se surettaa, kun olisi niin paljon mitä haluaisi äidin kanssa tästä naisen elämästä jakaa, mutta onneksi olen sentään saanut anopin jolle voi avautua. Isälleni varmaan kanssa kerron piakkoin, en halua häneltä pitää tällaista salaisuutta, kun kerran miehen vanhemmatkin jo tietää.
En tiedä pystyykö tässä kuinka kauan pidättelemään uutista ystäviltä, veljen perheeltä ja muilta läheisiltä, katsotaan nyt. Tekisi kyllä jo mieli kertoa myös muutamalle työkavereille, mut esimieheltä pidän tiedon niin pitkään salassa kuin vain voin. Toivottavasti maha pysyis piilossa vielä hyvin pitkään. Esikoisesta sain pidettyä tiedon pomolta piilossa melkein rv 20 asti, tässä ei varmaan kyllä niin pitkälle päästä. Onneks kesäloma alkaa elokuussa ja menen sitten vasta syyskuun alussa töihin, että varmasti nyt ei ennen sitä tämä asia pitäisi töissä paljastua. Jos en nyt sitten näiden tulevien kolmen viikon aikana saa jotain hajamielisyyskohtausta ja lipsauta vahingossa jotakin.
Tulevalle isoveljelle kerrotaan sitten kun ensimmäisestä ultrasta saatu tiedot, että kaikki hyvin ja kuvat käteen.
5+0