Kerroin omalle äidille tänään.
Olin vähän ajatellut sitten kumminkin vielä odotella, mutta... Noh, tuli auttamaan mua vanhan kämpän siivoilussa, joten ajattelin että hyvä sauma kertoa kun ollaan kahdestaan. Ja toisaalta kun mulla oli IHAN JÄRJETTÖMÄN hirveä olo ja kaamea väsymys päällä, ja kaiken muun kivan lisäksi itku oli niin herkässä ettei tosikaan, joten ajattelin että johan se lähtee mua sairaalaan raahaamaan jos ei tiedä että ei tässä kuolemaa tehdä.
Joten siis samaan syssyyn kun annoin yhdet liput niin niiden seassa oli se kortti missä kysyttiin miksi hän haluaisi tulla tulevaisuudessa kutsutuksi. Vähän aikaa raksutteli kun mietti että mistä kyse, ja ehtipä kysyäkin että siis kenelle mummi..?
Oon siis tainnut joskus isoon ääneen toitottaa että multa niitä lastenlapsia on turha odotella, niin ei ihan tätä odottanut. Mutta kyllä se sitten totuus valkeni ja itkuhan siinä tuli. Molemmilla.
Joo ja kivasti lohdutti kun valitin että nyt kuukauden ollu ihan ***** olo niin äiti totesi että tuota jatkuu sitte vielä kuukauden tai kaksi, sitten väliin pari-kolme hyvää kuukautta ja sitten taas kolme kuukautta ihan ***** olo. Että hei jee, thanks mum!