Kauniita unia, oman kullan kuvia

Mä etsin monesti yöllä pojua mun ja miehen keskestä, vaikka hän kyllä nukkuu omassa sängyssään. Imetän sängyssä makuultaan eli varmaan sit luulen, että oon unohtanu laittaa pojan takas sänkyyn tai jotain... Pari kertaa oon ollu ihan hädissäni ja kysyny jo mieheltä, että missä poika on. Toinen sit kattonu ihan ihmeissään ja tokaissu että oisko vaikka(!!!!) omassa sängyssään. Ai niin joo!!!! :grin
 
Jäbä halus mennä yöunille jo tunti sitte. Saas nähä monelta herää maidolle. Yleensä menee n. klo 21.30 nukkumaan. Mikä lie uuvuttanu ku noin aikasin väsähti :smug:
 
RoseRed, mies oli varmaan ihan mielissään ylimääräsistä silityksistä :D
 
Meillä siirryttiin 4kk pinniksessä nukkumisen jälkeen takas perhepetiin, kun 2 jälkimmäistä kuukautta meni heräillessä 5-10krt/yö. Ei ees halunnut maitoo vaan syliin. Lopulta oltiin niin sekavia väsymyksestä että "luovutettiin". Ja hah! Miks ihmeessä näinkään kauan jankattiin? Mikä pakko oli väkisin yrittää jatkaa pinnikses? Nyt nuo mun jässikät tuhisee tos vieres ja mikään ei vois tuntuu oikeemmalta. ♡
 
Meillä toimii homma siten, että alkuyö omassa pedissä ja noin klo 2-3 sitten siirtyy isoon sänkyyn. Isikin tykkää kun saa tuhisijan kainaloonsa :Heartred
 
Happy me ollaan samiksia paitsi joskus on niin huono että nukkuu omassa sängyssään vaan tunnin, nyt se on kohta 2 tuntia nukkunut siellä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Potkii ja nukkuu poikittain ja raapii ja tunkee sormee sieraimiin mut me vaan nukutaan... minä pidän yleensä nilkasta tai ranteesta kii ettei pääse karkaamaan/putoomaan. Meillähän tuo isimies ois niin kovasti halunnu tuttipullosta ruokkiakin vauvaansa, mutta kun se pullo ei kelvannu koskaan niin jotenkin tuo lähellä nukkuminen korvaa sen tai sen antamaa tunnetta. Luulisin. Mies on siis herkempi nostamaankin roon meijän viereen :-) ja/ tai kun minä haen root petiin niin kohta nousee isin peiton kulma pienen päälle.
 
Kokeilin sitä kans ku venla oli kipee... Ei tullu mitää.. Mun oli tissitki nii kipeet siittä potkimisesta että...
 
Me saatetaan jäbän kanssa nukkua aamu-unet viekukkain mutta yöt ollaan omillamme. Miehellä ei oo asiaa sänkyyn, se se vasta potkiiki. Ja huitoo, ja kuorsaa ja puhuu unissaan. Kiitos ei.
 
Meillä kans alkuyön on omas sängys ja yleensä n 3 aikaan otan viereen. Viljo kyl myllää omas sängys minkä kerkee mut vieressä nukkuu ihan rauhassa.
 
Tää potkii ja kaivaa mun nenää ja lätkii naamaan ja kiipeilee päällä vaan onneks hereillä :D Nukkues vaan vähän hyörii ja pyörii mut meil on iso sänky. :) No, tää toimii taas hetken. Seuraavas hetkes toisella tavalla.
 
Samaa rataa menkää täälläki :) Alkuyö omassa sängyssään ja jos herää yöllä eikä rauhotu/nukahda uudestaan otan helposti viereen. En jää tappelee.
Potkii, sätkii, on poikittain ja millon mitenki, repii hiuksista, nipistelee, sormet on millon nokassa ja suussa jne... Mut sit ku nukahtaa nukkuu rauhassa.
Joka yö ei tarvii ottaa viereen, mut ainaki joka toinen. Joskus teen niin et nukutan suoraa isoon sänkyyn. Nostan omaan sänkyyn ku on nukkunu jonku aikaa tai sit en:)

Viime yönä otin vieree 1:15, heräs miehen herätyskelloon 6:20. Nukahti uudestaan ja nukkuu vieläki :) Tää on harvinaista et mä oon hereillä ennen tyttöä. :)
 
Mä nostan kans aika usein loppuyöstä viereen. Muuten mulle kelpais perhepeti edelleen mainiosti, mutta toi potkimistilanne on meilläkin :D. Ja illalla haluan nukuttaa pinnikseen, kun Bebe menee kuitenkin aika paljon meitä aikaisemmin nukkumaan niin ei tartte miettiä pääseekö tippumaan. Vähän vaan meinaa olla haastavaa kun meidän sänky on vaan 140 cm leveä niin ei kovin hyvin sinne kaikki mahduta, eikä tosiaan viitti pitää pinnistä enää sivuvaununa kun ne laidat on ihan olennaiset... Kattoo nyt miten tää homma tästä etenee, ihan kuin meillä olis yöt viimein helpottumaan päin.
 
Nukkuuko keneläkään muulla vielä omassa huoneessa?
Meillä ei oo omia huoneita. Ainaki 3 ikävuoteen (niin kauan ku mahtuu tossa pinna/taaperosängyssä nukkumaan) on makkarissa mun kanssa. Tarvis ruinata pankista remonttilaina että sais pari makkaria lisää tänne. Tällä hetkellä ku tilaa on 2 huonetta ja keittiö... Ois kyllä aika amerikkaa jos olis enempi tilaa :hungry:
 
Takaisin
Top