Kauniita unia, oman kullan kuvia

Nukkuu pinniksessä omassa huoneessa 20-06/07, eli 10-11h, päiväunet 1,5-3h päälle. Yöheräilyt päättyi unikouluun aikoinaan 11kk iässä eli tosi harvoin herää keskellä yötä. Onneksi.
 
Näin meillä. Tuohon kömpi ja nykäs mun peiton kulman päällensä. Nyt tuhisee jo umpiunessa. :grin Semmosia 11-12 tunnin yöunia nukkuu. Jos herää yöllä niin se on kerran, vain siirtyäkseen omasta sängystään mun viekkuun :joyful: Päikkärit on aika vakio 1,5 tuntia. Kerran viikossa jostain kumman syystä tankkaa enempi unta ja nukkuu 3-4 tunnin unet :smug:
 

Liitteet

  • PSX_20161015_211327.jpg
    PSX_20161015_211327.jpg
    853.7 KB · Katsottu: 26
21-8 on suht normi ja 2h päikyt, sivuvaunupinniksessä ja yöllä 2-x herätystä (tai ei herää vaan hakee kosketuksen minuun mutta minä herään)
 
Meillä nukkuu omassa huoneessa lasten sängyssä 20:30-7 (6:30-8 ). Herää yleensä vaan jos on kipeä tai hampaat häiritsee. Päikkärit nukkuu yleensä 2h (1,5-3h).
 
Mä en tiedä mitä meillä tapahtuu sen jälkeen kun mennään illalla klo 21-22 nukkumaan ja herätään noin klo 7. Sen tiedän että yhtä soittoa ei nukuta, Roo nukkuu minun sängyssä ja välillä jopa tissi suussa. Semmosta. Odotan sitä rippileiriä, kai se siellä viimeistään vieroituu.
 
Peetu sai lauantaina oman sängyn omaan huoneeseen. Tähän asti nukkunut pinniksessä tai vieressä. Nukkuu 21-06 yleensä jonka,jälkeen herää mutta nukahtaa vesihuikan jälkeen uudestaan. Noustaan siinä 8-9 maissa. Eli nykyään saa nukkua ihan kunnolla. Kunnes keväällä saapuu toivottavasti pikkukakkonen:)
 
Poitsu on nukkunut omassa huoneessa pinniksessään uudenvuoden vaihteesta lähtien eli kohta kymmenen kuukautta. Ollaan päästy siihen vaiheeseen, että laitetaan sänkyyn, lauletaan iltalaulut ja lähetään menemään. Muutamat huutounikoulut on siis pidetty, mut nyt on kaikki tyytyväisiä. Yöllä nukkuu yleensä 21-7. Aamulla huutaa äitiä ja/tai isiä, ja haetaan isolle sängylle köllöttelemään, mutta jos on isi kotona, niin ei nukahda kyllä uudestaan. Mut jos on vaan äiti, niin saattaa ottaa vielä pikku torkut (oon vissiin niin tylsää seuraa). Ei osaa/hoksaa tosiaan kiivetä pinniksestään pois edelleenkään, luojan kiitos :grin toisaalta nukkuu kyllä niin hyvin eikä juuri heräilekään, joten varmaan otetaan kohta laita pois.

Poitsu on kotihoidossa, joten päikkärit otetaan kaksistaan (tai kolmistaan jos isikin on) isolla sängyllä. Nukkuu 1,5-3 tuntia. Riippuu vähän kuin paljon on ollu touhua aamulla.

Uniriepu on kova sana, ja sitä ilman ei voi nukkua! Ens kesänä saa sit isojen poikien sängyn, kun toukokuun tulokas toivottavasti saapuu ja saa pinniksen omaan käyttöönsä.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä on nukuttu viime viikko tissi suussa...nyt mummilassa vähän helpottanut. Mutta mitä tää on että yöllä nukutaan vaan 9h? :eek:
 
Jaahas. Ärrimurritouhupoika ei enää suostu oikein alkaa päikkäreille. Muutamana päivänä toistunu sama kuvio, välillä nukahtaa ja välillä sit ei. Tänään painin sen kans melkein tunnin mut ei tullu mitään... Voi voi!
 
Takaisin
Top