Kauniita unia, oman kullan kuvia

Mulla on sivuvaununa myös pinnis. Meillä on puinen sänky, jossa patjat, ja siis patjat on samal tasolla. Patjojen väliin jää noin 5cm leveä ja muutamia senttejä syvä kolo, johon oon laittanu ihan vaan villaviltin rullalle lakanan sisään. Siitä tuo yli pyörii halutessaan mun kainaloon.

Alkuun jäi aina viereen, mutt nykyään aika usein palautan omaan sänkyyn. Vaikka imetänkin vasta 5-6 aikaan. Muuten nostan tutin ja tarvittaessa vähän tassuttelen.
 
Mulla on oma patja ja pinniksen patja ainakin 10 cm erikorkeudella. Onks kellään jippoo vai poraanko pinniksen pohjalle reiät ylemmäs?

Edit: jos siis rupee sivuvaunua viritteleen.
 
Ripitii meillä pinniksen pohjan saa kolmeen tasoon ja tossa kakkostasolla on sopivalla korkeudella. Jos sun pinnikses ei oo valmista säätöä niin periaatteessa voisit sen varmasti ite modata...
 
10cm on kuitenkin vähän hankala ettei esim tupla patjakaan riitä ja taitaa tulla kalliiks jos useampaa patjaa rupee hamstraamaan
 
Suositelkaa joku hyvä pinnasängyn reunapehmuste!! Meillä on joku helkutin ikealainen ja se on ihan suolesta... Ensinnäki se on joku 15 cm korkee. Sit se on nii pletku että täytyy laittaa Osa patjan alle että pysyy kasassa. Eli sinne menee puolet siittä vähästäki korkeudesta. TÄYSIN TURHA.
 
Meillä mies poras pinnikseen uudet reiät jotta on patjat samassa tasossa. Siihen ei ees jää mitään väliä mutta pidän rajalla kuitenkin sellasta pitkää tyynyä ettei tuu siihen koloon ja saa vahingossa sänkyjä erilleen.
Silloin kun vielä söi yöllä niin yleensä siirsin takas omaan sänkyyn imetyksen jälkeen mutta välillä (aika usein) nukahdettiin molemmat kesken toimituksen. Musta on ihana nukkua tyttö kainalossa varsinkin jos se pitää musta kiinni. Ihan parasta päikkäriseuraa.
 
Mäkin oon nyt miettiny että pitäiskö nup kiinnittää jotenkin kun viljo liikkuu jo ite enemmän.

Pivi just yks päivä manadin samaa ongelmaa. Viljo on jo pari kertaa ollu jalka jumissa pinnojen välissä kun tuo suoja on niin surkea. Sillon kun on molemmat laidat kiinni auttaa lötköyteen kun pujottelee pinnojen väleistä ulko ja sisäpuolelle...
 
Musta tuntuu että noi reunapehmusteet on hyviä vaan mainoskuvissa... o_O Meillä on kanssa aivan lörö toi pehmuste :bored:
 
Meillä ei oo ollu reunapehmustetta pariin kuukauteen. Tuo jokatapauksessa tunki raajansa sen yli/ali. Ja se ois ehottomasti pitäny saaha suuhun :rolleyes: muutaman kerran kolautteli päätänsä kun otettiin pois, mut sit oppi ja nyt tuo tykkää nukkua kädet ja jalat kiinni pinnoissa.. Ihme apina :p
 
Meillä on ihan ehdoton toi reunus tossa kiertämässä ettei kissat pääse pelaamaan vaikka Jäbän varpailla jos sattuu vilahtaa pinnojen välistä... Mä ostin ton meidän pehmusteen käytettynä kaverilta, joku Nalle Puh-hässäkkä se on. Sais olla jäykempi ni ehkä istuis paremmin tohon sänkyyn...
 
Meillä on nukuttu nyt aika hyvin 2 yötä. Heränny vaan 3 kertaa yössä = ) saa nähä mitä tästä yöstä tulee ja mies heitti just oma aloteisesti komentin että hän voi sit heräillä ens yön! Jee mä saan nukkuu = ) nii ja tänään kun kokeilen Leevin suuta nii tunsin alhaalla joku pienen terävän jutun.. Mut kun tarkemmin katoin nii en kyllä nähny mitään selvää hammaata.. Mut ehkä se eka hammas on nyt sit tuloilla.. Ei ainakaan vielä oo ollu mitään sen erityisempiä "oireita"..
 
Meidän raasulla tekee niiiiin kipeetä tuo uusin hammastulokas. Kolmas alas tulossa ja liekö sit joku muukin, kun ei anna suuhun oikein kattoo niin en tiedä varmasti. Ei syö juuri mitään muuta ku tissiä, ei jaksa leikkiä ja hermot menee koko ajan... Nukkumaanmeno oli pahin painajainen eilen. Kauniita unia ja oman kullan kuvia ootellessa siis!
 
Meiän ei näköjään tarvi sopia mitään menoja ennen 11. Taas meni kerho ohi kun tuo vetelee sikeitä...
 
Meillä kans taitaa uusin hammas ottaa vähä koville. Hirvee käninä koko ajan ja koko yö tissillä.
 
Miustaki on ihanaa nukkuu poitsu kainalossa, muttaaa mulla näillä näkymin alkais kokopäiväsesti työt heti mammaloman jälkeen nii pitäis alkaa harjottelee sen sivuvaunun kaa jos sais vähän levollisempia yöunia välillä. Ja voisin ite välillä nukkuu miehenki kainalossa :-D
 
Meil on ne 2 hammasta mitkä tuli 4kk ei vissii tee enempää ku ei näy suussa mitäään turvonneita ikeniäkään.
 
Takaisin
Top