Kauniita unia, oman kullan kuvia

Meilläki varmaan paremmi nukkus omas huonees, mut noh yksiö :rolleyes: näinköhän pääsis muuttaa..
 
Meillä nukutaan yleensä pinniksessä, mutta jos ei tosiaan yöllä herättyään rauhotu muutaman kokeilun jälkeen pinnikseen, niin sit otetaan viereen. Jos jäbä nukkuu keskellä, se yleensä hissautuu jalkopäähän tai sit nukkuu poikittain. Mut jos se nukkuukin sängyn laidassa, niin siitä ei yritä karata. Pidän vaan toki tyypin tiukahkosti käteni alla.

Omaa huonetta ei jäbällä vielä oo, mutta joulukuun alusta muutetaan kaksiosta kolmioon, joten on sit huone valmiina. Tuskin nyt vielä laitetaan nukkuu omaan huoneeseen, kun imetän edelleen yölläkin 1-2 kertaa. Mut kattoo sit ens vuonna uudestaan. Lähinnä Jimin huone on aluksi leikkihuone.
 
Voi että ois ihanaa kun sais oman huoneen roolle! Sais pitkästä aikaa sisustaa oman maun mukaan. Isot tytötkin tahto jo mustavalkeen huoneen, siellei näy enää ku muutama lelu.
Tälle pitänee tehä joku leikkinurkkaus olohuoneeseen. En jaksa isompaakaan/muuttamaankaan ruveta.. ehei näillä yöunilla!
 
Mä oon jo mielikuvasisustanu yläkertaan makkarin ja lastenhuoneen... Ja sitte välillä tuntuu siltä, että lyön hanskat naulaan ja muutan vuokralle johkuu kerrostaloon. Mies on aika nihkeenä ton yläkerran remontoinnin suhteen. Se tosissaan meinaa, että me mahdutaan tässä kaikki asumaan jos vielä toinen tenava tulee + että meillä on lähes teini-ikäinen viikonloppulapsi joka ei välttämättä arvosta sitä että koko poppoo istuu viikonloput olkkarissa sen kanssa eikä se saa yhtään omaa rauhaa meillä ollessaan.
 
Meilläki olis omassa huoneessa jos olis mahdollista. Suunnitteilla llis tohon työhuoneesee tehä venkulle huone. Tarvis vaan rahaa:D
 
Miehen luona ois tilaaja potentiaalia vaikka mihin mutta tällä hetkellä minä en edes halua käydä siellä kun sen äiti on siellä ihan joka ikinen kerta :-(
 
Menis yläkerran remppaan rahaa varmaan 75% koko tän mörskän arvosta... Mä ilmoitin kyllä jo, että joko yläkertaan tulee remppa tai sitte muutetaan isompaan kämppään joko ASO tai vuokralle ennenku Veka menee kouluun. Mä haluaisin muuttaa Järvenpäähän tästä kuolemaa tekevästä "kaupungista"... nyt täältä lähtee pois poliisilaitos ja postiki jo...
 
Ens kesänä kun työkuviot on selvät tai selviää, mä alan tosissani katteleen likalle lastenhuonetta ja ehkä takapihaa. Siihen asti nukutaan täällä kaksiossa meidän parisängyssä, kun toi ei oo oikein lämmenny pinnikselle. Sais kyllä lämmetä tai oppia oikeesti peruuttaan sängystä alas, niin pääsis esim. henkilökohtaiseen suihkuun joskus!
 
Meillä on Jempulle valmiina oma huone, mutta nukkuu vielä meidän kans samassa huoneessa.
Katotaan sit myöhemmin omaan huoneeseen siirtoa, vielä ei oo mihkää kiire :)
 
Heh, meillä on vaan keittiö + makkari, eli ei todellakaan omaa huonetta lapsukaisella :D. Neliöitä on onneks 50 niin ei oo ihan mahdottoman ahdasta mutta on meilläkin uusi kämppä hakusessa...
 
Meillä on niiiiiin turhia neliöitä ku on toi halli keskellä taloa joka syö neliöistä varmaan 12... Ja mitään siinä ei voi oikein hyödyntää ku siinä tilassa on 6 oviaukkoa... Just mahtuu yks vaatekomero ja lipasto noihin pariin nurkkaan.
 
Varmaa joskus sanonukki. Mut meillä on kans typerästi. Täs on joku 80 neliöö alhaalla. Makuuhuone ja kylmä eteinen vie puolet eli sen noin 40 neliöö.
Ja loppuun 40 neliöön on tunkettu keittiö, olkkari,sauna, suihku, vessa, työhuone ja pannuhuone..
En tykkää.
 
Niin on. Mä en vaa osaa tehä sille mitää. Mussakun ei oo sisustajan vikaa.. Mut suurimman osan tossa vie tuo eteinen. Kun on eteinen mistä mennään vie kylmään eteiseen.
Ja ei noi ny 40 neliöö oo. Mut siltä se tuntuu. Makkariinki jos olis mahollista laittaa väliseinä ni sais kaks hyvän kokosta makkarii...
 
Mä en kyllä valita että olis liian vähän tilaa.. Piteminki liikaa ja huoneet täymmä rojua ja roinaa yhtä sun toista plus ihan jäätävä siivoominen.. Ite siis asutaan okt jossa 201 neljöö ja tässä on asuin kerroksessa 4 huonetta, keittiö, eteinen, suihku ja vessa. Kellarissa 2 huonetta, vessa, pukuhuone, suihkutila, sauna, 2 pientä varastoo, ja pannuhuone.. Nii ja plus pakollinen autotalli..
 
Vajaa 30 neliöö, ja vaik tavaraa ei o paljo ni täynnä on silti joka paikka :rolleyes:
 
Asuntojen koosta aiheeseen :) Täällä mentiin huudon kanssa nukkumaan :sad001 Selvästi väsyttää vaa silti pitää tapella unta vastaan ja itkee vaan :sad001 Aikani rauhoteltua annoin lääkettä ja sammu vihdoin ja viimein sänkyyn. Huoh....

Piti laskee pinniksen pohjaki aivan alas, tähän asti oli puolivälissä. Roikku siinäki siihen mallii et tulee pian yöllä pää eellä kenttään :eek:
Makoilin päivällä olohuoneen lattialla leikkimässä tytön kans ninse kampes ittensä seisomaan mun kroppaan tukien :) Ei oo kohta vauvaa enää tässä talossa ku se lähtee tota menoo kävelee :eek: Mun iso vauva ❤❤
 
Takaisin
Top