Kauniita unia, oman kullan kuvia

Roo nukku isin luona maalla la-su yön yhdellä herätyksellä. Eilen tultiin kaupunkiin, ei nukkunut... Kuuluu ääniä, näkyy valoja, ääh :-(

Ehkä nää yöt tästä alkaa paranee.. Toissa yö oli kyllä ihan kökkö.. Kokeilaan tätä nyt vielä viikon verran ja katotaan tapahtuuko mitään selvää muutosta.. Mut 3 yötä nyt takana ja niistä 2 nukuttu hyvin.

Meillä ryömitään- öisin. Onneksi nyt nukkuu sitten kunnon päikkärit vaunuissa niin mamma pääsee lenkille heräileen ja tuulettuun

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tämä on nyt kans nukkunu jo muutamana yönä useemman tunnin putkeen. Minä oon sit puolestani valvonut. Eilenkin pyörin pari tuntia, ennen kuin joskus yhdeltä nukahdin.

Mä alan ite tarviimaan unikoulua pikkuhiljaa... Veka nukahtaa ysin maissa ni mä pyörin sängyssä ympyrää vielä yhden aikaan yöllä ja heräilen pitkin aamuyötä. Sitte väsyttää ku ei oo kerinny nukkua kunnolla ku Veka jo herääki. :confused:

Tää on nyt kaks kertaa ottanut 3. päikkärit. Illalla. Oon siis laittanut likan nukkuun 8 - 9, se nukkuu tunnin ja täysin virkeenä ylös, niin kuin päikkäreitten jälkeen. Sit valvoo sen normaalin 3 tuntia ja uudestaan unille. Ja aamulla normiaikaan ylös. Nyt tää vielä venytti iltapäiväunille menon puol neljästä puol kuuteen. Yöunille mennään sit vissiin heti yheltätoista... Sanon minä vaan, että turha tässä on mihinlään rytmeihin totuttautua, todellakaan. Huoh.

Sympatiaa kaikille valvojille <3 täällä on kanssa valvottu 1.5 viikkoa lepopulssi ei laske alle sadan ja tervetuloa Ruotsiin aiheuttaa ihan hysteeristä naurua, sellaista peitevoidetta ei ole joka nämä silmänaluset piilottaisi..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi ihanuus tuota meidän pientä. Syötin puuron, annoin D-vitamiinit, vaihdoin yövaipan ja yökkärin ja ajattelin hetken antaa vielä leikkiä olkkarissa. Mitäkö neiti tekee? Ryömii pimeään makuuhuoneeseen ja aloittaa väsykitinän. :) halusi ilmeisesti nukkumaan joten imetin ja laitoin sänkyyn, sinne jäi kiltisti (hereillä) ja taisi nukahtaa. <3

Ooh ihanaa, meillä oli merkittävästi vähemmän huono yö! Ennen kahtatoista pieni kitinä (epäilen kyl kananmunan aiheuttamia vatsavaivoja, menee munat tauolle), sit neljältä tissiä ja puoli seiskalta otin viereen aamuimetykselle mutta tais Bebeäkin vielä väsyttää kun saatiin torkuskeltua kasiin asti :)

Nyt alkaa jotkut hormonit hiipumaan kun yöherätykset on niiiiiiin vaikeita! Meillä vauva syö yleensä enää kerran yössä (joskus kaksi), mutta jää välillä pyörimään (ja itkeskelemään) sänkyyn. En välillä vaan jaksa nuokkua pinnasängyn laidalla, vaan otan meidän väliin. En ota kylkeen tai tissille norkkumaan, mutta nukkuu välissä. Ei kai se suuri synti oo... Saa maata itse sängyssä ja vauvakin nukahtaa kun äiti ja isi nukkuu.

6 yötä oli eilen takana tota "ei nii heräkästi reagoida" ja hyvin se mun mielestä lähti toimii.. 4 hyvää yötä ja 2 huonoo.. Mies sit eilen ilmotti että se ei jaksa enään kuunella sen kitinää/itkuu öisin nii lopetettiin sit homma siihen.. Tuloksena se että mä sit reagoin sen itkuun heti ja mies sai nukkuu hyvät yöunet. Ite nousin sit antaa sille tuttia yli 10 kertaa viime yönä.. Ei kai tässä oo mitään järkee muutenkaan nukkuu kun Leevi menee 21 nukkuu ja ite meen samaan aikaan mutta uni ei tuu kun vasta 00-01 ja sit taas noustaan kin 7-8 välillä. Onneks tosiaan saan nukutuu sen tunnin päivällä kun Leevi nukkuu päikkärit.

Mä nukun 2-3 tuntia, sit eka syöttö, sit saan nukkua kahesti 1-2 tunnin pätkän ja klo 6 - 7 sitä jo herätäänkin :-D

Meillä ei olla öisin syöty varmaan kohta 2 kuukauteen ja hyvä niin.. Huomasin sen siitä kun ei edes syöny kunnolla enään öisin nii lopetin sit kokonaan sen tissin tarjoomisen.. Eikä siitä ollu mitään ongelmaa.. Nukahtaa helposti uudestaan kun tutin vaan nostaa..

Hahah ;-) Oikeesti viime yö oli aika hyvä kun roo vaan heräsi eikä jäänyt valvomaan. Söi kaurapuuron sijasta spelttipuuron illalla joten mietin nyt kauran sopivuutta sittenkään.

Meillä syötiin 22, 02, 04 ja 06-7 nukuttiin tissi suussa. Tää neiti tietää että äiti haluaa nukkumaan ni syö vielä nopsaan ennen kuin nukahdan

Takaisin