Kauniita unia, oman kullan kuvia

Musta tuntuu ettei tää tarttis enää lainkaan kans maitoo yöllä. Maito ei välttämättä ees heru kun jo lopettaa, eikä syö edes aina molemmista rinnoista. Mutta! Kun sillai saa vauvan niin nopeesti nukkumaan takas. Ei syö tuttia niin pitää aina hyssytellä ja tassutella uneen.. Ehkä vois nyt viikonloppuna olla syöttämättä öisin! Will see'

Meillä loppu yösyömiset muutama viikko sitten ku seinään. Nyt nukkuu yöt melkeinpä putkeen. Välillä saattaa vähän yrittää heräillä, mutta kun nukkuu tuossa sivuvaunussa niin tutti on helppo nostaa suuhun. Sitten lopetin myös aamusyötön ennen puuroa niin nyt sekin maittaa. Ainakin välillä. Imetän kuitenkin joka ruokailun päälle ja joskus niiden välissäkin niin maitoa tulee yhä. Seuraavaks pitäis varmaan laittaa laita sänkyyn (ennen ku möngertelee sieltä alas) ja siirtää vähän kauemmaksi, ja sitten jossain vaiheessa omaan huoneeseen. Mutta ei sillä kiire ole. Kaikki aikanaan.

Minun mielestä 5-6 dl. Tehokkaasti imevä vauva saa sen 3-4:ssa imetyskerrassa eli meijän roo ainakin saa riittävän maidon. Terveisin yön lypsänyt#silmät ristissä#milloin on päikkärit :-D :-D :-D

Oon ollu vähän huolissani saako tuo poika tarpeeksi maitoa mutta kyllähän tuo taitaa saada ;-)

Siis auts! Meidän poika menee yöunille noin klo 19 (en nyt tässä mainitse heräilyjen määrää) ja nukahtaa vain mun viereen. Oon jo tottunu siihen että mun oma ilta on auttamattonan lyhyt, vaikka kyllä se välillä harmittaa. Joudun siis itse nukkumaan samaan aikaan kun toistaiseksi poika ei suostu nukkumaan yksin.
No, tajusinpa tuossa että kun kohta siirretään kelloja, niin poikahan menee nukkumaan KUUDELTA! Juu ei! Jotain muutosta tähän on pakko saada. Mä meen kohta töihinkin ja oon varmaan monesti vasta kuudelta kotona...

Meillä on aika tarkkaan maidon (korvikkeen) menekki ollu 4x150ml eli sen 600 ml. Tällä vkolla on tosin parina päivänä vaatinu 100-150ml enempi päivässä, mutta siitä mä syytän tota hampaiden tuloa. Eilen tarjosin vettä maidon sijasta. Otti vähän, mutta sitte kiukuttelu jatkui kunnes sai satasen mikkimaitoo :p

Bebe nukkui viime yönä 24-06 :):). Meillä on unikoulusta huolimatta ollut tällä viikolla aika hirveitä öitä ja oon ollut todella väsynyt. Nyt tuli mulle parhaat yöunet synnytyksen jälkeen niin kyllä kelpaa! Epäilen että meillä lihan aloitus pisti vatsan kovalle niin jätin eilen välistä. Pitää vähän pohdiskella että mites sen jatkossa antaa jos lihapullat ei tunnu toimivan...

Mä annan rintaa aina kiinteiten päälle ja sit tarjoon vettä siinä välissä.. Muaki vähän huolettaa että toi ei saa tarpeeks nestettä.. Toisin sanoen imetän 6 kertaa vuorokaudessa.. Eikä sillon kaan vihdy ihan kauheen kauaa tissillä..

Mua on huolettanut lähinnä siks etten päivän aikana imetä kovin montaa kertaa mutta toisaalta öisin sitten senkin edestä. Ongelma on ollu lähinnä se etten oikein tiedä milloin päivällä imettäisin kun kiinteiden yhteydessä en voi kun sitten pulauttaa kaiken pihalle. Imetän päivästä riippuen päiväsaikaan 1-4 kertaa. Ja kun ei tuo oikein rintaa pyydä kuin yöllä niin välillä ihan unohtuu että pitäs tissiäkin välillä lykätä suuhun. Tosin kyllä sen päivällä sit tuntee tisseissä jos ei oo montaa kertaa imettänyt niin on niin kivi kovat ettei oo tosikaan...

Jimmusta on kuoriutunut kunnon tissisankari nyt kun tutti jäi pois... Mutta ei haittaa, son söpöö :) Varmaan 8-10 kertaa käy tissillä vuorokaudessa, mutta puolet on vaan semmosia hätäsiä imaisuja, että liekö saa ees paljoa. Eniten malttaa ottaa illalla ja yöllä.

Toissailtana konttaajapoju hoksas, että äiskän maitokannuilla voi käydä ovelasti kesken leikkien. Olin kyljellään vieressä ja jäbä hyökkäs "ylempään" tissiin kontaten. Hieman paranteli asentoa menemällä polvilleen istuskelemaan ja otti maitoo. Nauroi itekin ja ilme oli just sellainen että "hehe, aika kätevä järjestely" ja jatkoi leikkejään. Ja hetken päästä taas uus hyökkäys :)

Meillä tehdään tuota samaa jos imetän kyljelleni maaten, pyörähdetään tissibaarists pois ja ryömitään uudelleen baarille usein tähtäys menee vähän pieleen :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Juu on kans kokeiltu tuota tissille ryömimistä, mut ei osu ja sekö suututtaa :))

Mä en vaan voi itselleni mitään mutta nauran hysteerisenä kun se kutittaa ja huvittaa suunnattomasti toinen kiljahtelee innosta ja nappaa kyljestä kiinni :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No, nappasin tutin neitiltä ja pistin piiloon. Päikkäreille ja yöunille kävi n 30 min hyssyttelyn ja tassuttelun jälkeen. Saa nähdä mitä yöstä tulee..

Yö meni yllättävän hyvin.. Heräs syömään 12 ja 7. Molempien herätysten jälkee nukutettiin n 30 min, mut sit nukkukin ihan tyytyväisenä.. Eli tais olla ihan hyvä veto viiä tutti. Nukkumaan mennessä on vaan kaipaillu..

Meillä on nyt herätty taas kaksi yötä tunnin-kahden välein. Oppi menemään polvilleen, kädet ilmassa ja selkä suorana, ja se selvästi tulee nyt uniin. Alkaa siis itkeä konttausasennossa ja oon sitten vasn tissillä rauhoitellu kun ei oo energiaa muuhun.. Päivälläkin normaalisti nukkuu parhaiten sängyssä, nyt yhtäkkiä rattaissa kun vyöt on kiinni eikä pääse kääntymään. Puoliksi tekisi mieli köyttää yöksikin rattaisiin mutta jos nyt asettuisi muutamassa yössä taas. Päivätkin kitisee kun on niin väsynyt pieni. :/

Miten teillä joilla sivuvaununa pinnasänky, meneekö ihan teidän n
Sänkyyn kiinni? Meillä jäis varmaa hirmunen kuilu siihen nii sit pitäis kai jotenki laittaa siihe välille jotai.. Siirttekö yöllä imetyksen jälkeen siihen vai miten se toimii? :D ihan pihalla kun esikoinen nukku aina omassa sängyssä ja 4kk-> omas huonees.. Tää on taas iiihan äitinkainalo poika <3

masc, mä leikkasin äp-laatikon patjasta siihen sellasen välitukkeen :D. Toimi ihan hyvin kun se lepäs alhaalla välipuun päällä. Sit vaan kosteussuoja + lakana.

Takaisin