Kauniita unia, oman kullan kuvia

No meillä selvis miks heräilee: on kipee... Kuume, nuha ja yskä. Blogiinkin kirjoitin siitä miten sitä on itse ihan hajalla kun ei osaa toista auttaa. Supot illalla onneks lopulta toimi ja tyttö nukahti. Voi tuota räkäistä reppanaa ❤️

Paranemisia! Meillä nuha ollut yli 2vkoa ja kerran jo käytiin terveystalolla näytilläkin. Ei tuo näytä enää pientä itseään onneksi vaivaavan joten voiton puolelle ollaan.

Onko kenenkää muksut alkanu nukkuu mahallaa? Venla kääntyy mahallee unissaa ja herää siihen mut siihen nukahtaminen on todella vaikeeta...

Veka on ruvennu kans kääntyy mahalleen unissaan, mutta on oppinu nyt parin päivän aikana kääntymään poiski siitä asennosta niin ei tarvii enää mun olla pelastamassa.

Täällä myös menee mahalleen nukkuessaan. Hereillä kun on niin on 98% mahallaan. Vaippojen ja vaatteiden pukeminen on ihan mahdotonta välillä kun aina pitää yrittää kiepsahtaa mahalleen oli sitten sylissä, hoitoalustalla taikka lattialla. No tosiaan laitan nukkumaan pinnikseen selälleen, mutta yleensä löytyy sängystä mahallaan ja vieläpä poikittain. :) Joskus joudun yöllä pelastaa takaisin selälleen ja laittamaan tutin takaisin suuhun.

Poju nukahtaa yleensä kyljelleen ja siit sitten vahingossa unissaan kääntyy massulle ja hätähän siinä tulee. Äiti pelastaa:shy:

Minä oon nukuttanu roon mahalleen sieltä asti kun mahavaivat alkoi eli 3-4 viikkoisesta...

Nousee välillä kontilleen yölläkin ja jää sit mahalleen nukkuu..:rolleyes:

Venlaki muuten viihtyy mahallaan. Ja nukahtaa kyljelleen, mutta jos siittä pyörähtää mahalleen ni tulee hätä.

Veka yleensä junttaa ittensä pinnasängyn laitaa vasten nukkumaan että pysyy kylkiasennossa :grin

Meillä kin kääntyy vatsaleen nukkuu aina sillon tällön ja nukkunu just ne yöt aika hyvin mitkä on vatsalaan nukkunu.. Viime yönä taas heräili ja yritin käänätää vatsaleen nukkuu mut ei ollu hyvä..

Tällä menee tää tissunlutkutus vaan pahemmaks :( Nyt vajaa puoli tuntia nukkunut päikkäriä tissi suussa ja herää heti, jos yritän karkuun. Viimeyö tunnin välein, yhdellä tunnin valvontatauolla neljältä. Koska yritin olla antamatta tissiä, niin heräs leikkiin. Toissayö kahden tunnin välein. Edelliset 2kk se nukku edes keskiyöllä sen 4 tuntia (kai). Väsyttää, niin ei jaksa ees miettä mitään unikouluhommaa. Saa ihan mitä vaan, kunhan nukkuu!

Mulla alkaa olee riipitii vähän samat fiilikset! Ja kun Äiti on väsynyt ja kiukkuinen myös lapset on kiukkusia. Ekan kerran suutuin pojalle kun ei suostunut nukahtamaan vaunuihin vaan jouduin kantelemaan pitkin mettiä ja se sit tietty vaan lisää kiukkua ja vieressä kälättävä esikoinen oli oikein piste iin päällä! Hitto ku väsyttää...ja mitä tekee mies...lähti pelaa sählyä kavereiden kanssa. Jostain pitäs nyt kaivaa voimia unikouluun, mutta mistä?!?

Tsemppiä, knyttet! Mulla sentään ole kuin tää yks, jonka tarpeisiin vastata. Kissalle voi kääntää selän, kun alkaa ärsyttään.

Meillä kin vaan pahenee ja pahenee nää yöt tai ainaki siltä tuntuu = ( Leevi on viime aikoina nyt alkanu heräilee tunnin välein suurnpirtein eikä oikeen oo edes enään mitään 2-3 tunnin uni jaksoja öisin. Onneks pelkkä tutin nosto useimiten riitää mutta on se silti raskasta rampata keskimäärin 7-8 kertaa yössä sen huoneessa nostaa sille vaan tutti.. Kyllä mun niin täytyy taas nostaa hattuu kaikille mammoille että me jaksetaan tehdä kaikkemme näitten ihanien vauvojemme eteen <3 oli se sit kuinka raskasta tahansa nii jostain niitä voimia vaan löytyy päivästä toiseen = )

Takaisin