Kauniita unia, oman kullan kuvia

Mirkku meillä samaa viime yönä. Panadol autto ja kylmää maitoo suostu vaan juomaan ni syytän hampaita..

^siis heräili huutamaan. Ajatus vähän pätkii

Venla nukku 21-09.30
Sen on pakko olla hereillä josain kohtaa yötä.. Ei se muute tollai nukkus.
Sain pienen slaaki aamulla ku katoin kelloo... Luulin jo et henki pois.

Jos sillä on kasvupyrähdys.
Voithan myös mitata lämmön ettei kipee oo tai tulossa kipeeksi.

Meillä oli välissä yks parempi yö 12h neljä heräämistä. Viime yönä olikin taas levottomampaa ja lisäks esikoinen sai itkupotkuraivarit yöllä kun vaipassa oli pissaa. Mutta yksikin parempi yö helpotti oloa kummasti.

Tai sitte on Pivi tyyntä myrskyn edellä! Meillä oli viime viikolla pari päivää kun tyttö vaan nukku ja nukku. Päikkäreitäkin kerran nukku melkeen neljä tuntia putkeen, kun yleensä nukkuu 1,5 tuntii.... Ja tätä seurasi 4 ylähampaan tulo ja totaali yösähläys. Ja tietty tuli viel flunssaki tähän välii tytölle, ettei vaan nukkumisesta tuu mitää..

No venkku on ollu just 2 viikkoo kipeenä, et toivottavasti ei taas tuu.. Muusta en sitte tiiä.. No katsotaan:)

Minä sanoin tänään miehelle, että ei ooteta enää. Siis ei ooteta millon tämä ja tämä vaihe menee ohi, hyväksytään nyt tämä tilanne. Se syö ja nukkuu silloin ja siten kuin ite lystää, kiukkuaa millon mistäkin syystä ja välillä huvin vuoksi. Mutta mitä jos nyt vaan koitetaan kestää se ja oikeesti lopetetaan se oottaminen. This is it.

Happy: mäki oon tullu ihan samaan tuloks että turhaan tässä stressaan nään yhtään mitään mistään.. Taas viime yönä heräiltiin varmaan 12 kertaa mut mitä välii.. Jos se on sen tyyli nii parempi se vaan on hyväksyy että asiat on näin eikä väkisin yrittää mitään koska kaikkee on kokeiltu ja maan ja taivaan väliltä.. Kyllä ne utet sit jossain vaihessa tasaantuu..

Mä luulin tän jo siirtyneen kahteen yöheräämiseen. Katin kontit, kaks yötä ei ole vielä tapa. Tosin hoksasin senkin, että eilen tää oli huonommilla kiinteillä kun juostiin pisin pitäjää. Se sit vissiin oikeesti tankkas sen tunnin välein. Tässä vauvahommassahan saattaa olla oikein logiikka, hmm...

Siis tykkäys sille, että kai näissä hommissa jotain logiikkaakin on ainakin joskus.

Joo nyt oon tyytyväinen jos selviää alle neljällä herätyksellä. Sillon on oma olokin vielä inhimillinen. :-D

No neljä meilläkin, mut en laske niitä aamun venytyksiä, kun tytär meinaa alkaa leikkiin kuudelta, niin tissitainnutan sen. Ja seittemältä sama :)

Joo yks noista herätyksistä on juurikin tollanen, et viljo ois jo heräämäs mut äiti ei jaksa :-D

Meilläkin monesti vika unipätkä nukutaan viekussa kun ei vaan jaksa nousta :D

Mä nukkuisin ihan herroiks jos menisin jäbän kanssa yhtä aikaa nukkumaan... Veka meni pinnikseen 20 minuuttia sitte ja on kuorsannu jo vartin.. Heräilee aamulla 8-9 välillä sitte. Ja mä kattelen leffaa täällä :joyful:

Takaisin