Kauniita unia, oman kullan kuvia

Mä sain kotihoidontuen päätöksen tänään. Helmikuussa palaan takasi töihin.

Meillä oli tarkoitus alkaa pitää unikoulua jo jonkun aikaa sitten, mut sit se vaan jäi ja jäi ja jäi... Tänään oli taas siitä puhetta ja sovittiin että ens yönä se alkaa. Toivottavasti muistetaan vielä illalla!

Mut Jimmu ei tuttia syö enää muuten ku yöllä, joten siitä vois samalla opetella eroon kokonaan.

Mäki halusin niin vaan olla kotona Leevin kaa vaikka se kolme vuotta mutta meillä ei kyllä anna rahapussi periks sellaseen olla niin pitkään..

Eriika kuulostaa hyvältä.. Toi meijän poitsu on kyllä sellanen tutin lutkuttaja että voi luoja = )

Mäkin oon kelaan ilmoittanut olevani kolme vuotta kotona joten voin vielä töihin menoa venyttää puoli vuotta jos alkaa ahdistaa töihin paluu liian paljon ;-)

Kääk! Munhan pitää hakee sitä hoitorahaa kelalta enkä vielä oo sitä tehny =( toivottavasti vielä ehdin..

3 viikkoo tais olla se käsittelyaika kotihoidontuen hakemuksella.

Ei menny kans kauaa käsittelyssä. Ja yllätyin positiivisesti kun sieltä joku täti soitti ja neuvo että meiän kannattaa hakee jotain muutaki ja tarkustuttaa asumistuki samalla. Ei varmaan viikkookaa käsittelyssä ku oli tullu jo päätös. 600€/kk !!WIPII!! Melkein elää jo puolikuuta tolla!!!

Haalarimallinen pyjama, sukat ja peitto. Välillä potkupuku.

Millon mitäki.. Paita ja housut ja sukat. Peitto. On ehtoolla kun mennää nukkuu.. Aamulla päällä on paita ja housut:) taikka sitte kans haalarimallinen byjama.

Trikoinen pyjama. Kerran ollut päällä sellainen paksumpi velour-versio, ja neiti heräsi tunnin välein kuumissaan..

Eikä sukkia :eek: kuumakalle hikiliisa läkähtyy muuten. Mut sit on nuita terällisiä haalareita niin pitää jättää peitto huonosti ;-)

Kiitolinja tukki eilen kuormurillaan koko ison tien ku tilasin jäbälle ne haalarit sieltä Englannista :grin Tohon jätti auton keskelle tietä ja kiikutti sen pussukan mulle tuohon portille mokoma rekka-Reino :p No, nyt on jäbälle oloasuks haalareita ja ne päällä sopii nukkuaki :) Ei tarvii heti aamusta vaihtaa päivävaatetta päälle :joyful:

Terälliset haalarit tällä hetkellä. Peitto ei pysy päällä eli viileämmillä ilmoilla taidan sujauttaa äp makuupussiin

Takaisin