Meillä oli tarkoitus alkaa pitää unikoulua jo jonkun aikaa sitten, mut sit se vaan jäi ja jäi ja jäi... Tänään oli taas siitä puhetta ja sovittiin että ens yönä se alkaa. Toivottavasti muistetaan vielä illalla!
Mut Jimmu ei tuttia syö enää muuten ku yöllä, joten siitä vois samalla opetella eroon kokonaan.
Mäkin oon kelaan ilmoittanut olevani kolme vuotta kotona joten voin vielä töihin menoa venyttää puoli vuotta jos alkaa ahdistaa töihin paluu liian paljon ;-)
Mäkin hain varuiks sinne kun viljo on 3-v katotaan nyt miten pitkään lopult oon. Ainakin 2-vuotiaaks.
Mulla alkaa olee kohta jo vauvakuume :-o mut mies ei taida ihan just lämmetä kolmoselle.
Ei menny kans kauaa käsittelyssä. Ja yllätyin positiivisesti kun sieltä joku täti soitti ja neuvo että meiän kannattaa hakee jotain muutaki ja tarkustuttaa asumistuki samalla. Ei varmaan viikkookaa käsittelyssä ku oli tullu jo päätös. 600€/kk !!WIPII!! Melkein elää jo puolikuuta tolla!!!
Millon mitäki.. Paita ja housut ja sukat. Peitto. On ehtoolla kun mennää nukkuu.. Aamulla päällä on paita ja housut:) taikka sitte kans haalarimallinen byjama.
Kiitolinja tukki eilen kuormurillaan koko ison tien ku tilasin jäbälle ne haalarit sieltä Englannista Tohon jätti auton keskelle tietä ja kiikutti sen pussukan mulle tuohon portille mokoma rekka-Reino No, nyt on jäbälle oloasuks haalareita ja ne päällä sopii nukkuaki :) Ei tarvii heti aamusta vaihtaa päivävaatetta päälle