Kauniita unia, oman kullan kuvia

Vekaa sai eilen nukuttaa 1,5 tuntia. Möngersi ja ähräs pinnasängyssä ittensä millo mihinki asentoon ja teki illalla vielä kakanki mitä ei yleensä tapahdu. Hampaitahan tuolla on ylös tulossa. Mä kyllä ehkä syytän eilistä ähötyspäivää siitä ettei nukahtanu. Ei ollu tarpeeks aktiviteetteja päivällä ni ei ollu illalla tarpeeks väsy vielä nukkumaanmenoaikaan.

Meillä oli kanssa jossain välissä vähän nukahtamisvaikeuksia illalla, kun olisi pitänyt vain sängyssä päästä mönkimään. Pyrittiin sitten rauhoittamaan iltaa niin, ettei enää lähdetty mukaan lattialeikkeihin ja kannustettu konttausyrityksissä yms. vaan pikemminkin kannustettiin vain lattialla köllöttelyyn ja lelujen mutustamiseen. Iltamaito mentiin sitten syöttämään omaan, pimeään huoneeseen. Siinä viimeistään rauhoittui enimmältä touhuamiselta. Ja sitten sängyssä tutti suuhun ja jos kovasti yritti lähteä punkeamaan, niin käsi hellästi, mutta napakasti selän/rintakehän/kyljen päälle asennosta riippuen niin, ettei siitä päässyt enää kääntymään, niin siihen sitten nukahti. Ja nyt on taas nukahdettu ja nukuttu ihan hyvin.

Meillä on kanssa ollu levotonta öisin. Päivison ruoka on maistunu huonosti ja tankkaa maitoa enemmän öisin. Lisäks möngertelee menemään myös yöllä. Aamuherätys on myös aikaistunu paril tunnil ja on nyt 6.30-7 |-O

Meilläkin on aamuherääminen hieman aikaistunut eikä kyllä tarttis, kun eihän siihen nyt enää niin montaa kuukautta ole, kun taas siirrytään talviaikaan. Että sitten herää ihan himputin aikaisin ellei rytmiä saa muutettua.

Täällä pikkuäijä harrastanu öisin kekkalointia kohta neljä kuukautta... Joko ryömii/konttaa, haluu tissii tai huutaa hampaita. Onneks voi aina nukkuu itekin päikkärit pojan kans, niin säilyy about täysjärkisenä... .. . Mut näillä mennään. Onneks mies jaksaa kuunnella mun valitusta ja tekee ruuat (ja oikeastaan viime aikoina ihan kaiken mahdollisen!), niin saan levätä. Luojalle ja kaikelle muullekin kiitos tuosta miehestä :)

Joo mulla alkaa nää huonosti nukutut yöt jo vähän tuntumaan tossa ajatuksen juoksussa. Puhun ihan mitä sattuu ja sekoilen muutenkin. Mulla ei oo mahista päikkäreihin kun tuo isompi ei niitä enää oikeen nuku :-/
Eilen sanoin miehelle et nyt tarviin vähän ekstra jelppiä ja lupas kyllä lisäpanostusta.

Mä oon saanu nauttia vissii liika pitkään hyvistä yöunista ku tää tuntuu nyt nii oudolta :o :) Ja nyt mä en saa ite unenpäästä kii ku menin tytön kans nukkuu päivällä 1,5h päikkärit :( Täällä mä surffaan netissä, syön suklaata ja kuuntelen ku neiti ja mies tuhisee ja kuorsaa:)

Nukkuva vauva on kyllä jotain niin ylisuloista, että vois jäädä tuijottamaan toista koko yöksi. <3

Me nukutaan puoliksi pinniksessä ja parisängyssä kun syödään vielä öisin kerran tai kaksi, mikään ei voita sitä fiilistä kun voi nukkua lapsen tukan tuoksu nenässä <3 taitaa äidillä olla enemmän vieroitusoireita kun siirtyy omaan sänkyyn..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ei meilläkään ennenku Veka nukahtaa. Illan viimeinen vauvarutiini onki, että mä käyn peittelemässä jäbän kun se nukkuu. :smug:

Takaisin