Kauniita unia, oman kullan kuvia

Hyvä Leevi :-)
Minä olin tyytyväinen kun tämä nukkui 3h, syöttö, 3h, syöttö ja 3h :-) Huomattavasti paremmin kuin kaksi edellistä yötä.

Voi olla =) paha sanoo mikä tähän nyt vaikutti kun tekiöitä oli niin monta

Ilta kävely 30min
Pitkät iltapäiklärit 17-19
Cd levylyä kuneltiin rauhallisia iltasatuja ennen nukkumaan menoa(20min)
Iltapala 1,5 tuntii ennen nukkumaan menoa ja tissiä ennen nukkumaanmenoa.
Nukku vatsalaan kun heräs.

Jännä kyllä että nukku noin hyvin vaikka flunssa kin vielä painaa päälle..

Täällä vedettiin viime yönä unta kuupaan 20-06:30 ilman heräilyjä :woot: :), yleensä herää kerran yössä syömään 04-05. Nyt nukkuu aamu tirsojaan sitterissä. Mä oon ehtiny jo pyyhkiä pölyt, pessy pyykkiä smiley-chores003 ja juonu pannullisen kahvia :coffee2 Puolen päivän aikaan lähtään ruoan jälkee kävellen mummolaan. Saa äiti joka päiväisen 2 tunnin lenkkinsä ja neiti hyvät päikkärit :3some

Täällä herättiin kerran tuntiin... alkojo naurattamaan. Ei tämä itkustanu ei vaan nukkunukaan. Tein kaikki temput. Lopulta oma olo oli ihan järkky etten saanut unta. Tuntui kuin oisin ollu ilmaa täynnä, koski hartioihin ja leukaperiin saakka. Hengittäminenkin vaikeutui. Siis mä luulin että mulla on ilmavaivoja, mutta kun kuvailin oloja miehelle aamulla, se sanoi että kuulostaa ihan rytmihäiriölle :eek:
No ei ole ihmekään näillä yöunilla. Päätin, soitan pikana ehkäisyneuvolaan. Haluan 100% varman ehkäisyn (mies pellolle ei tuu kuuloon). Ja kaikella rakkaudella lastani kohtaan, soitin esimiehelleni, että ota mut pliis tekemään sunnuntaita... Äitin on pakko tehä juttuja mitä äiti teki ennen pikkumurua, muuten voi levitä polla!

Voi ku mullaki olis niin mieleinen työ että hotsittais mennä jo vähän töihin...

Joo ei ollu täälläkään hyvä yö
:-o viljo tosissaan sammu ennen iltapuuroa sillä.seurauksella että yöllä syötiin ja monta kertaa. En ees tiiä montako kertaa söi. Ollu vähän tahmeaa tuo ajatuksen kulku tänään.

Minä käyn kierroksilla :-) täällä huutaa imuri ja pyykinpesukone! Oon saanu soitettua pomolle, kelalle ja ehkäisyneuvolaan :-) vaihan roon vaatteet toiseen lipastoon, kutuin vieraitakin. Olikohan tuossa nyt kaikki..? Joo, maalaan syöttötuolin, tai hion sen ensin. Silmiä vähän polttelee että eikö nukuttais mutta roosa käy samoilla kierroksilla :-) Ei nukuta! Valvominen on yyberkhuulia!

Meillä on taas heräilty huutelemaan ja pyörimään jne.. En ees tiiä kuin usein mut huomaa kyl et on nukuttu taas huonommin ku väsyttää paljon :( ja kun pitäs töihin jaksaa keskittyä ..

Täällä taidettiin herätä taas vaihteeks 8 kertaa.. Puol 7 aikaa annoin vähän tissiä ja 9 aikaa sai sit herätellä aamupuurolle eikä se kään sit oikeen uponnu kun oli maitoo ja saanu.. Moni varmaan mietii että miks me ei noustu puol 7 ja syöty sit suoraan aamupalaa.. No siks koska nykyään nukkuu 4 päikkärit ja yritän vähän vähentää niitä että se ei nukkuis sit heti aamupuuron jälkeen taas.. Nyt se sit varmaan jaksais kin valvoo lounaan yli ja nukkuis vasta ekat päikkärit lounaan jälkeen ja toivon mukaan vähän pidempää kun 30-45 min.. Saa nähä kuin käy..

Pakko oli nukkua vielä aamusta pitempään. Onneks mies oli kotona ja keitti neidille puuron.. Ei mitään havaintoa kuinka monesti oon heränny yöllä pelastamaan neidin kun on möngertäny sängyssä pään kiinni pinnoihin.. Mut aika monesti kyl. Huomaa kyl et neiti on nyt oppinu etenemään ja yrittää konttailla..

Olipa normaalia poikkeava yö meillä... :eek: Jemina meni nukkumaan klo 20 (normaalisti 21), heräs klo 23 eikä tahtonu millään alkaa uudestaa nukkuu. Vaihdettiin vaippa ja annoin maitoo, otin meidän väliin jos siihen nukahtais paremmin. Oli nukahtanu jossain vaiheessa :) Tarkotus oli siirtää takas omaan sänkyyn vaa oltiin miehen kans molemmat nukahdettu.
Tyttö heräs uudestaa 03, nukahti puolen tunnin porinan jälkeen. :wacky: Outoo meille ku yleensä nukutaan koko yö yhellä syötöllä...
Onko tää jotain hulinaa vai jäikö neidillä vaa eilen kaikki jutut kertomatta :argue

Nyt mulla on selkä ihan jumissa ku oon nukkunu taas jossain ihan ihme asennossa :dummy: Ja jotain ihan hirveetä painajaistaki näin :facepalm: Ei muuta ku kahvia kitusiin.

Ai kamala! Tais tässä illan myötä mennä multa yö unet..
No ihan perus lauantai ilta ja istuttiin sohvalla koko porukka, yhtäkkiä mä nään sivusilmällä kun Leevi putoo sohvalta lattialle! Onnes ei mitään tapahtunu kun koira mako just siinä alla mut kyllä hän Leevi säikähti ja itku tuli =( olin just ollu lattialla peuhaamassa Leevin kaa ja annoin sen mielelle että saan hetken hengähtää.. Kyllä sitä ite säikähti tosi kovin, entä jos koira ei olis ollu just sillon siinä.. Onneks mies kin säikähti kunnolla ja sai samalla kunnon opetuksen että jos se on Leevin kaa nii sit kans on eikä vaan keskity siihen pirun telkkariin.. No onneks ei käyny mitään..

Niimpä.. Meillä on iso saksanpaimenkoita ja se makoilee aika usen tossa jalkojen juuressa.. Mut kyllä mulla niin hakkas sydän sen jälkeen.. Sitä on lukenu nii paljon kaikista kurjista tilanteista kun on just vauva pudonnu sohvalta tai sängyltä..

Mitä tää nyt on...? :anyone Jotain hulinoita, jotain kasvukautta vai johtuuko hampaista? :eek: Viime yö meni samaa rataa ku toissa yö, oli jopa huonompi yö :dead:
Jemina meni nukkuu 20 ja heräs taas 00 :eek: Ei tutittamalla nukahtanu ni annoin maitoo jota joiki 120ml. Nukahti 00:45 ja heräs uudelleen 03:30. Otin vieree ja koitin saada uudestaa nukkuu mut ei, meni itkuks ja tuntu etten saa sitä millään rauhottuu. Mietin et sillä on ikenet kipeet ni annoin Panadolia ja maitooki meni 60ml.
En tiedä millon on nukahtanu ku oon ite pilkkiny vieressä :hungover: 08:45 me vissii sit noustiin ylös.

Todella outoo ku meillä on tähän asti nukuttu tosi hyvin ja nyt yhtäkkiä näin toista yötä :wideyed: Onko muilla valvottu öisin ku hampaita tehty?

Joo ei nukuta meilläkään hyvin. Oon syyttäny hampaita ja ryömimistä ja toivonu et menee ohi.. Noh eilen oppi vääntämään ittensä vatsalihaksilla selältään istumaan ni kyllä oli muuten levoton yö :( onneks ei jaksa montaa kertaa nousta, mut yrittää silti ja sit suuttuu ku ei pääse..

Takaisin