Kauniita unia, oman kullan kuvia

Jep jep! Turha taas haaveilla yhtään mistään nukkumisesta taas vähään aikaan.. Nyt tolla on sit flunssa ja nenä tukossa.. Viime yönä heräili tunnin välein ja huus varmaan 10min joka kerta = ( ei että mun kaveri saa kyllä kuulla tästä kun pyys kylään kahvittelemaan ja menin sinne kahville.. Hetken päästä vanhinpoina (4v) tulee kotiin mummoltasta ja on ihan tuhannen kipee ja räkänen.. Sanoin sille heti että pysy vähän kauempana että ei Leevi tuu kipeeks.. No sanomisesta huolimatta piti kummiski välillä olla ihan kiino Leevissä.. Mikäs se ihme nenäsuihke oli mitä aptkista sai mistä tulee oikeen kunnon suihkasu?
WP_20150818_001.jpg

Jeps just tota kävin hakee tänään ja omapa muuten hyvä ja tehokas.. 2 kertaa laiton sitä tänään ja nyt kun Leevi alko nukkuu nii ei ollu enään kauheen tukkonen.. Nostettiin taas pikkasen ylös sitä pää päätä ja mies vei patjan Leevin huoneseen että se voi heräillä sit sen kaa koko yön jos tarvii.. Nii mä saan sit nukkuu taas vaihteeks ehkä koko yön.. Toki jos Leevi herää kunolla ja alottaa samalaisen huudon kun viime yönä nii kyllä mä siihen väkisinki herään..

Hyvin sain nukuttuu joku 7,5 tuntii =) pari kertaa kyllä ite kävin hereillä mutta nukahdin tosi nopeesti kyllä uudestaan.. On kyllä nyt taas levänny olo kun on saanu yhen yön nukuttuu paremmin.. En sit tiiä monta kertaa Leevi heräili viime yönä.. Nyt Leevi on muutamana aamuna heränny jo ennen 7 eikä enään haluu nukkuu sen jälkeen joten nyt sit vaan noustaan vähän aikasemmin..

Mä en kyllä käsitä tota lasta! Päivisin jaksaa valvoa n 2 tuntia ja sit pitää päästä unille. Mutta mikä se on kun iltapäivällä/alkuillasta ei voi enää nukkua?!? Eilen heräs vikoilta päikkäreiltä klo 15 eikä sen jälkeen nukkunut. Illalla nukahti 20.30 aikaan. Ja väsynyt kyllä oli mutta ei vaan suostunut antamaan periksi. Illalla kyllä nukahti helposti joten sen puoleen ihan kiva juttu :-) nukkui eilen päikkäreitä yhteensä 1,5h...kolmessa erässä ;-)

Hyvää yötä! Kun ei yöheräily riitä ja flunssa alkaa helpottaa nii tänään Leevi meinas että 5.00 pitäis niinku nousta.. Ja marjat! 45min yritin saada sitä sielä nukkuu mutta ei.. Vähän vajaa 6 oltiinkin jo sit hereillä ja ehtisin siinä pari kuppii kahvia juomaan kunnes toinen simahti taas 06.15 hohojaa.. No onneks nukku sit tossa sitterissä vielä 8.00 asti nii oli sit mukava iteki nousta sohvalta aamupuuron keittoon.. Vois kyllä tänä yönä nukkuu vähän paremmin tai edes aamulla vähän pidempää kun viiteen..

Ollaan oltu pikaista kauppareissua lukuunottamatta koko päivä rauhakseltaan kotona. Ja Veka nukku parit 2 tunnin päikkäritki. Ja pikkumies on silti aiwan poikki. Syötiin iltavelli ja laitoin jäbän pinnasänkyyn ni kaveri käänsi kylkeä ja nukahti siihen paikkaan ilman mitään iltaähräyksiä edes. Mitähän ponnistuksia varten nyt tankataan unta... :eek::p

Täällä valvoskeltiin yöllä :/. Ei onneks paljoa, mutta sen verran että piti tuplata aamun kahviannos. Toivottavasti ei tuu tavaks.

Meillä nukuttiin vähän paremmn tänä yönä kun viime yönä.. (4 herätystä) aamulla sit 8 jälkeen sai tota poikaa varovasti herätellä taas vaihteeks (harvoin) on se jännä miten noi yöt voi vahdella nii paljon laidasta laitaan..

Huhu mikä yö! Niinku aikasemmin johonki kirjotin nii mies saa hoitaa Leevin tän v-lopun kun se viime v-loppuna oli hunningolla.. No heräsin sit 01.30 kun Leevi itki ja huusi = ( sitä jatku sit yli puotuntii mies ei saanu sitä millään rauhotettuu.. Menin sit Leevin huoneseen ja kysyin että mikä täällä nyt on ongelma? Ei se ikinä oo huutanu noin pitkään.. Katoin vaipan ja yritin iteki saada sitä rauhotettuu mutta ei.. Vasta 45 min huudon jälkeen annoin sille tissiä vaikka ei ollu edes mikään syöttö aika edes sillon.. Ja ei se paljoo mitään edes syönny.. Hetken oli hyvä sylissä olla mutta kun laskin sen omaan sänkyyn nii johan se huuto taas alko = ( palo kyllä käpy niin totaalisesti ja raivosin mielelle siitä että miks se ei voinu tuoda sitä vaikka mun viereen kun huomas että se ei meinaa rauhottuu.. Oli kyllä niin tuskanen yö kun olla ja voi.. Mä en vaan voi sietää että toinen itkee ja huutaa.. Joku han sillä on sillon viallaan kun on nii surku = ( oon tästä sivusta seurannu kun mies "kasvattaa" lasta omalla tyylillä ja kyllä tekee pahaa katoo sivusta.. Mut onneks toi lapsi ei pilalle mee vaikka makoilis kin 2 päivää tossa sitterissä.. Koitan olla mahdolisimman vähän puutumatta sen asioihin.. Ruoka ajat kin on menny jo mönkään heti aamusta..

Oon melko varma, että viimeyönä ei herätty kuin kahdesti. Jälkimmäisellä sit kyllä kantoon asti, mut nukahti rauhoituttuaan pian. Aamupäikkäritkin oli tuntia normaalia aikaisemmin. Tällä on joku unitauti? Tai sit väsyttää toi sängyssä väkkäröinti: mä nukun meidän parisängyn toisessa reunassa, kissa yhdessä kulmassa ja neiti hallitsee loppua.

Viime yönä pamahti vihdoin ja viimein pari ylähammasta läpi kunnolla. Heräs tosiaan kuus kertaa klo 23-3 välillä... Nyt on alhaalla kaks ja ylhäällä neljä legoa. Toki nuo ylähampaat vielä jatkaa ulos kasvuaan. Josko ens yönä sais nukuttua taas... ZzzzzZzzz

Jäbä sammu viimein. On kyllä kuuuuuuuma. Tarzan-asussa pistin maate, tarvii myöhemmin käydä peittelemässä. Hankalaa ku yöt on jo kylmiä mutta nukkumaan mennessä ei oo vielä makkari jäähtyny vaikka tuuletin pauhaa ja ilmanviilenninki oli illalla monta tuntia päällä.

Meillä vempula on ollu astetta väsyneempi näil helteillä. Nukkuis vaa... Tosin oon itekki normaalia vetelämpi helteillä. Vaikka luulis et nukkumisesta ei tuu mitää ku on kuuma.

Veka ei nuku kauheen hyvin nyt. On heränny jo kaks kertaa itkien. :sad001

Meillä jatkuu yöheräilyt niinku aikasemmin sellaset 6 kertaa mut onneks nukahtaa uudestaan ylensä heti kun saa tutin.. Nyt 2 viimestä yötä ollaan menty ilman mitään yösyöttöö ja siitä oon kyllä todella ilonen että pärjää nyt koko yön syömättä.. 19.00 iltapuuro ja 20.00 tissiä ennen nukkumaan menoa.. Sit syödään vasta seuraavan kerran aamulla 8.00 = )

Jos leevi on väsähtäny kun on monta yötä joutunu heräilee tunnin välein;) ei vaa, hienoo! Toivotaan lisää näitä.
Meillä on kyllä aina nukuttu hyvin, mutta tänää nukuttii ylihyvin. Herättiin vasta 08.30:)

Takaisin