Lueskelin tossa eilen, miten lapsi opetetaan nukahtamaan ilman tissiä. En minä halua opettaa sitä Mut en minä halua herätä yöllä huvitutiksikaan. Toivon nyt, että tuo ite rupeais haluamaan jotain muuta; 5 kk täytettyään, kun vaikka mitä on tapahtunut neidin kehityksessä, hän haluaa myös (meidän yhteiseen) sänkyyn nukkumaan sylin sijaan. Tissin kanssa tietysti. Jos pidän tissin saatavilla, se nukkuu yli kahden tunnin päikkäreitä, muuten samaa 30 - 45 min kuin liikkuvissa vaunuissakin. Vaunuihin nukutan hirmuisella vatkauksella, ei onneks tartte mennä torilla viereen antamaan tissiä :)
Oon koittanut tuputtaa unilelua ja tuttia ja rättiä mutta ei toimi. Tai ainakin pelkään sen heräävän yölläkin kokonaan, jos en annakaan tissiä. Mua selvästi kiristetään: tissiä tai huudan & herään!
Onko teillä, ihanat naiset, kokemuksia, mielipiteitä ym. aiheesta tai sen vierestä?
Oon koittanut tuputtaa unilelua ja tuttia ja rättiä mutta ei toimi. Tai ainakin pelkään sen heräävän yölläkin kokonaan, jos en annakaan tissiä. Mua selvästi kiristetään: tissiä tai huudan & herään!
Onko teillä, ihanat naiset, kokemuksia, mielipiteitä ym. aiheesta tai sen vierestä?