Kauniita unia, oman kullan kuvia

Meillä tänään neuvolassa täti totesi aika oudosti, että pitäisi jatkaa pullotreenejä jotta saataisiin neiti juomaan illalla korviketta, joka sulaa rintamaitoa hitaammin ja saattaisi siten pidentää yöunia. Itse ajattelin tehdä sanan kyllä iltapuurolla.. Ilmeisesti tuollainen ohje koska kasvun takia ei ole kiirettä kiinteiden kanssa?

Mustakin kuulostaa oudolta, varsinkin jos omaa maitoa tulee riittävästi. Kiinteiden aloittaminen on kuitenkin "luonnollinen" asia lapsen kasvaessa, verrattuna korvikkeen aloitukseen ilmeisestikin 5? kuukauden ikäisenä. Ja siis varsinkin korvikkeen aloitukseen sen vuoksi, että nälkä pysyis pidempään poissa. Mikäköhän mahto neuvolalla olla ajatuksena tuossa? :D

Tyttö otti vissiin nokkiinsa neuvolatädin neuvoista, tai sitten rokotukset väsyttivät. Tai sitten maaseudun rauha tehosi.. Mutta joka tapauksessa nukkui 21-03:30 heräämättä! Ja kun tuo taaperokin nukkui koko yön sängyssään, sain pitkästä aikaa itekin vähän pidemmän unipätkän (vaikka nukahdinkin vasta yhdentoista aikoihin)

mmm, meillä melkeen sama, 21-03 tuli unta :). Sit jos vaan olis ite menny ennen yhtätoista nukkuun...

Jos mä en sano tätä ääneen, nii ei välttämättä iske karma takaisin...
Mutta meillä tyttö menee nukkuun 0.00-01.00 välisenä aikana, herää 09.00-12.00 aikana. Jos herää ennen 12 nii syödään ja jatketaan unia sinne 12.00 :)
Mä viellä tykkään tästä rytmistä kun ite tulee katottua leffoja miehen kanssa jonnekkin kolmeen, mut ehkä tää rytmi tulee tän kuun lopussa siirrettyä jo.

Meillä nukutaan jo :smug: Jäbä menee joka ilta nukkumaan klo 22. Viime perjantaina koitin laittaa unille jo 21.30. Eihän siitä mitään tullu ku ränäs vaan vastaan, kymmenen maissa otin syliin ja käveltiin eteiseen ja takasi. Pistin takas pinnasänkyyn ni sitte pisti nukkumaan vasta :grin Tarkka poika, ei sitä nyt ennen aikojaan mennä nukkumaan, tai edes pinnasänkyyn :joyful:

^ Ihana oikeestaan
Meillä se skaala on 19-22 riippuen miten iltaunet menny. Herää 7-8:30 ja kolmet päiväunet kuuluu päivään.

Meillä oli eilen tosi poikkeeva ilta... Yleensä menee nukkuun 20-21. Eilen iltavellin 150ml jälkeen nukahti omaan sänkyyn 20:30. 00 ku oltiin menossa meni nukkuu kurkkasin pinnikseen ni siellä se killotti silmät suurina:o Tutin huoli mut sylkäs aina pois.
Maitoo vetäs 140ml ja nukahti syliin. Omaan sänkyyn ku laitoin heräs samantien eikä suostunu alkaa nukkuu sinne :o
Pukattiin sit meidän sänky seinää vasten ja neiti tuli nukkuu meidän kans. Oli pikkasen ahasta mammalla nukkua siinä keskellä ku mies nukku nii leveesti ja Jemina toisella puolella. Jossain välissä oli pakko mennä sohvalle nukkuu ja nyt mulla on pää ja selkä kipee huonoista yöunista :(
Vaa neiti keräs unta palloon 00:30-08:30 :)

Meillä mennään nukkumaan 20-21, herätään syömään 02-03 ja toisen kerran 5:30. Sit noustaan lisäunista riippuen 6:30-8:30. Päikkärit 10-11, 13-14 ja illalla vielä yhdet pikatorkut yleensä tissillä 17-18 aikoihin. Viimeaikoina iltatorkut on jääneet herkästi pois eli iltatoimet on aloitettu jo 19:30 jolloin tyttö on jo 20 jälkeen nukkumassa. Sopii mulle.

Meillä oli kunnon hulinayö takana huusi hihkui ja valitteli unenkin läpi, mamma ei tosin nukkunut, katselin vielä 06 aikaan kelloa ja toivoin nukahtamista :D tenttiin lukemisesta tänään taitaa tulla hauskaa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mju, täällä samat. Kuuden jälkeen sippasi sikeämpään uneen, mutta itse en ole saanut kuin torkuttua, kun isommat alkoivat heräilemään. Ei muuta kuin ylös nyt ja pannullinen kahvia ääntä kohti, jospa tämä vielä päiväksi muuttuu...:coffee

Tämäkin on nyt keksinyt jostain, että kuudelta alkaa aamu. ::

Viime yönä otettiin unta kuulaan klo 22-8. Nää lähtis kohta kauppaan :smug:

Meillä taas surkee yö takana.. Tais nukkuu vähän liikaa autosaa ja veneessä kun oltiin reissun päällä eilen.. Heräili varmaan 6 kertaa viime yönä ja luovutin sit puol 5 aikaa ja otin sen meijän sänkyyn jos olis tissi suussa nukkunu paremmin.. Mut kyllä se oli tossa puol 8 aikaa sitä mieltä että nyt kyllä noustaan = )

En oo hirveesti uskaltanu "juhlia" täällä mein venkun unilla koska jos niin teen ni hyvät unet loppuu varmasti heti:/ mut kokeillaan. Eli meillä Onneks nukkuminen on sujunu melki aina hyvin. Täällä nukutaan se 9 tuntia putkeen. Kahella kädellä laskettavissa kerrat kun jää tuon 9 tunnin alle. Oon kyllä tyytyväinen:)

Takaisin