(Kauan odotetun) Helmikuun höpinät!

Toivottavasti olgamarialla ei nyt ainakaan kauhean pitkään jatku tuo 'arvuuttelu'! :)

Mä kyllä katselin, että suurinosa on vaavinsa saanut ihan hyvissä ajoin ennen laskettua täällä meidän ketjussa! :O

Täällä ilmoittautuu yksi joka EI ole synnyttänyt ennen la:ta :)

Edelleen yhtenä, täytyy myöntää ettei tämä vaihtoehto käynyt edes pienessä mielessäkään! Tänään äitipolilla kävi myös selväksi että vauva ei ole myöskään ihan vielä tuloillaankaan (ReginaVeritas, ollaan samassa veneessä, se ON todella masentavaa kuultavaa)! Kaikki mun päätä lukuunottamatta hyvin. Perjantaina käynnistetään jos sitä ennen ei ole mitään tapahtunut.

Nyt vaan positiivisuutta ja lepoa kehiin, viikonloppuna on jo täystohina päällä :)

msinari Mä epäilen, että Hipsu ihan vaan äitinsä kiusaksi viihtyy mahassa niin, että mennään varmasti vaikeimman kautta! :( Sulla onkin jännät paikat! Joka tapauksessa pian on vaavi sylissä! :)

Täällä kyllä edelleen samaan tapaan sukkapuikkoja, paineentunnetta, supistuksia ja ties mitä, mutta ei sitten niin yhtään mitään oikeasti 'lupaavaa'! Onneksi oon tänään saanut nyt kuitenkin puuhailtua kaikennäköistä (silti tuntuu ettei tää raivostuttava järjestely ikinä lopu! :mad: ) , enkä ihan kamalasti ole ajatellut synnytystä. Miljoona kiloa pyykkiäkin tullut pestyä! Vähän on kooma, kun en saanut unta kun vasta kahdelta, vessareissuja kaksi (onneksi vaan kaksi) ja kahdeksalta sitten jo heräsin.

Onneksi mies tajusi kehua mun aikaansaannoksia tänään! Muuten olis varmaan suoni katkennut...:p

täällä ollaan nyt sitten jännän äärellä :) eilen illalla yhdeksältä meni lapsivedet ja kymmeneltä oltiin sitten synnärillä. aikas mietoja supistuksia tulee vieläkin ja nyt siirrettiin vuodeosastolle odottelemaan josko ne siitä itsestään kiihtyisivät. yöllä sain kipupiikin reiteen et sain supistuksilta nukuttua. nyt aamulla olin kahdelle sormelle auki vasta, mut katsellaan ;)

nyt siis viikkoja kasassa 38+4 ja eiköhän tää meidän pikkunen putkahda tähän maailmaan seuraavan vuorokauden sisään <3

Hyvä ReginaVeritas! Nyt näytät sille neuvolatätille, ettei mene kahtaa viikkoa yli :) Toivottavasti pian alkaa tapahtua.

Jokohan Olgamarialla on nyytti kainalossa?

Taas vesienmenolla alkaa! :D Tsemppiä mmaljolle! :)

Onneli En tiiä, eikös limatulpan irtoamisesta voi mennä se kymmenenkin päivää, että synnytys käynnistyy? :/ Oon kyllä iloinen, että edes jotain! :D Mutta toivotaan juu, että pian!

Mulla piti olla jotain muutakin sanottavaa, mutta en muista enää...

Ketäs meitä mahallisia on täällä enää jäljellä? Mmaljokin hyppää pian mahattomiin. :D Minä ja msinari ainakin?

ReginaVeritas: Ja minä kans!! La olis 23.2... Vasta!!

En oo aikoihin kirjotellu, mutta kateellisena lukenut kun kaikki vuorollaan pääsee mahoistaan.. :) Ja mulla ei mitään, välillä vähän vihloo, mut ei muuta..

Mahottomasti onnea kuitenkin kaikille synnyttäneille!!! <3

Onneksi en oo yksin. :D Tai tietysti sitä toivois, ettei kukaan kauheen kauaa enää joutuis odottelemaan,mutta toivoisin etten ihan vikaksi jää. :D

Wilmuska mulla on laskettu aika vasta 24.2.! Päivällä pistän paremmaksi... ;) Pahoin vaan pelkään, että maanantaina äitiyspolilla on tuomion päivä ja uhkaavat käynnistyksellä.... En edes tiedä millä perusteella näin uskon, mutta vahva tunne on siitä!

Voi kuinka jännää mmaljo!!! Ei taida mennä enää kauan :) Mä muistan kanssa esikoisesta miettineeni, kun vedet meni, että olikohan se pissaa vai vettä. Ihmettelin sitä kaverillekin ääneen ja hän sanoi, että etkö sä nyt tiedä. Totesin vain, että mistä minä voisin tietää, kun en ennen ole synnyttänyt. Mutta vedet ne siis oli, kun supistukset alkoi pian sen jälkeen.

ReginaVeritas: Niinhän se on, että limatulpasta voi mennä vielä pitkäänkin, mutta mä haluan ajatella sun kannalta positiivisesti :)

Ketään ei varmaan kiinnosta, mutta kerronpa silti, että meillä ei ole kakattu viikkoon. Siis pikkuneiti ei ole :) Ja illat rupeaa olemaan pieruntäyteisiä ja sen mukaan myös vähän kiukkuisia. Ekat pari viikkoa neiti oli melkoinen kakkatykki, mutta nyt hän on päättänyt alkaa pantata jätöksiään. Odotan vain sitä hetkeä, jolloin "kone" aukeaa. Kokemuksesta voin sanoa, että saan putsata sitä soosia korvista asti. Kietaisubodyt on tuollaisissa tilanteissa ihana juttu! Muutoinkin kyllä suosin pääasiassa niitä ensimmäisen puolen vuoden aikana.

No onhan meitä poksahtamattomia vielä. :D 'Hyvä', tulee parempi mieli. :D Pahoittelen kyllä kaikille, jotka haluais jo poksahtaa, koska itsekin haluaisin, mutta lohduttaa, että muutkin on samassa jamassa. :)

Älä nyt msinari sulla on niin hyvät viikot jo, ettet millään mene maaliskuulle. :D

Mua pelottaa, ettei ole edes mahdollisuutta mennä maaliskuulle... Se käynnistys vaan kammottaa! Ei ehkä onneksi niin paljon, kun yhdessä vaiheessa, mutta silti tuntuu, että vähän liikaa siitä stressaan. :( Luulen, että jaksaisin paljon paremmin odottaa, jos ei tarttis niin pelätä sitä. Mutta se nyt vaan on mulle vissiin jotenkin ylitsepääsemättömän kova paikka. :(

ReginaVeritas, sovitaanko, että aletaan poksahteleen viikonloppuna?
Mulla on kato jalkahoito varattuna perjantaille :alien ja sun ei tartte mennä sinne polille sit lainkaan IMG??

Takaisin