Kaksosodottajat

Mulla oli vähän normaalia alhaisemmat paineet viime mittauksessa, mutta se oli kuulemma ihan ok kuitenkin.
Mites, tuntuuko teidän mahassa jo siltä, että siellä jotain on? Mulla tuntuu kyllä siltä, että jotain siellä on, mutta ei tietenkään vielä mitään liikkeitä. Eilen oli mukava yllätys, kun löysin toisen babyn sykkeen :)
 
Ei oikein vielä tunnu todellisesta vaikka maha on kasvanut/turvonnut! Malttamattomana odotan ultraa :D mitkä viikot teillä on menossa?
 
Mulla tänään 9+5, kohta pääsee poksauttamaan kympin rikki :-D
Mulla on nyt muutaman viikon ollu repäisykipuja välillä kun aivastaa tms. ja jonkinmoisia kasvukipuja tuntuu aika useinkin jo. Lisäksi toki toi turvotus vaan lisääntyy ja pömppis kasvaa vaikka vielä kohtu ei ookaan mitenkään pullahtanut esiin :p
 
Mulla 13+5 ja ehkä tuon 5pv tuntunut päivittäin liikkeitä. Esikoisestakin tuntu ekat rv14 mutta ei näin selkeesti/usein, tosin nyt istukka ei ole edessä.
Neuvolassa mulla on aina korkeammat paineet kuin itse kotona mitaten ja mulla siis ihan hyvä mittari jonka ostin juuri siksi et paineet hiukan yläkanttiin oli neuvolassa, siellä yläpaine aina yli 130 kun oikeasti mä kärsin raskauden aikana vähän alhaisesta paineesta ja kotona 65/100 tai vähän alle. Eli mulla vaan on valkotakkiverenpainetta siel neuvolassa..
 
Nyt on tasoittunut paineet ja olo tosi hyvä ja energinen! Eikä etovaa oloa, heti tulee mieleen ajatus onko kaikki hyvin :/ välillä piinaavaa tämä odotus kun saa arvailla.. pitää vain luottaa että kaikki menee hyvin ja jos ei mene sille ei voi itse mitään..
 
Ihanaa aaria, voi kun olisikin jo noin pitkällä ja alkaisi liikkeitä tuntua :Heartred
Mulla tänään 10+0 :-)

Hyvä nellu että paineet tasaantui ja toivotaan että pysyykin aisoissa!
On tää kyllä jotenkin pitkä tämä aika ja matelee kun niin odottaa että olis jo hiukan pidemmällä ja just alkais tuntea liikkeitä niin ei tarttis arvailla et onko siellä kaikki hyvin pienillä :Heartred
Mulla on onneks tää työsuhde-etu et oon nyt kerran viikos töissä ultralla käyny vakoilemassa pieniä ja tiistaina pallerot oli alkanut liikkua ja siellä ne heilutteli äipälle, en kestä ku oli niin söpöjä :Heartred
 
Täällä olis yksi kaksosodottaja lisää lokakuulle :)

La 29.10 ja nyt menossa 11+5, kohta siis toiselle kolmannekselle vihdoin!! Tähän on tultu kiertotien kautta, eli ivf:n avulla. Jännitystä lisää se, että kohtuun siirrettiin vain yksi alkio, mutta ar-ultrassa selvisi, että kaksi siellä majailee omissa yksiöissään! Mahdollisuus erimunaisiin on silti olemassa, mutta se että toinen olisi hedelmöittynyt ja kiinnittynyt luomusti kuulostaa melko epätodennäköiseltä monen vuoden yrityksen jälkeen.

Ensi viikolla olis vuorossa np-ultra ja jos sen jälkeen osais jo rauhoittua odottamaan pienokaisia. Vieläkin jokainen nippaisu ja mahan tuntemus pelottaa ette ne vaan menis kesken...

Onnea kaikille lokakuisille tuplille! :happy:
 
Onnea Räsynukke tuplauutisista ja tervetuloa höpisemään :-)
Osa meistä on tuolta marraskuisten puolelta täällä turisemassa, itsellä siis la 10.11 ja tänään eletään rv 10+1 :-)
 
Onnea Räsynukke! Tervetuloa joukkoon!

Mulla tänään 13+5. Edelleen oksentelen silloin tällöin, pahoinvointia ja väsymystä on myös, mutta ei ihan jatkuvalla syötöllä. Masu alkaa olemaan jo aikamoinen pallo, mutta sen saa vielä piiloon löysillä paidoilla. Ajatukseni oli, että olisin töissä kertonut vasta rakenneultran jälkeen eli kesäkuun alussa, mutta jos tämä maha tätä vauhtia kasvaa, niin pakko kai kertoa jo toukokuussa.

Varasin ultra-ajan tuohon raskausviikolle 16 yksityiseltä. Jotenkin vaan haluan nähdä onko vauvat hengissä ja kasvaneet kuten pitää. Lisäksi oli kiva vähän koittaa kurkkia niitä sukupuolia :)
 
Kas niinpä onkin Zeni86. Onnea myös marraskuisille :)

Tuolla kuukausiketjussa välillä ärsyttääkin olla viimeinen niin täällä ei tarvitse olla :wink

Mulla ei ole ollut oksentelua, ainoastaan nälän yllättäessä huonoa oloa mut kun muistaa syödä parin tunnin välein niin hyvä olo on säilynyt. Maha on täälläkin jo paisunut ja täytyy alkaa miettiä töissä kertomista ennenkö se on ihan selvää. Parit farkut on jo pitänyt jättää kaapin perukoille. En vaan ihan vielä viittis ostaa mammahousuja.

Perjantaina nt-ultra! Jännittää taas jo etukäteen onko pienet hengissä ja terveinä...
 
Tervetuloa räsynukke ja onnea kaksosista :) meillä oli tänään taas ultra, jännitin ultraa kovasti.. olo on ollut niin normaali, että koko raskaus on tuntunut epätodelliselta! Se jatkuva nälkä ja etominen on loppunut tältä erää. Siellä molemmat heiluttelivat käsiään ja olivat kasvaneet hyvin, syke vahva ja kaikki näytti hyvältä :) toukokuussa sitten nt ultra :) hyviä vointeja kaikille ja kertokaa kuluumisia.
 
Ihanaa nellu :) Noi ultrat on kyllä oikein kohokohtia tässä odotuksessa.

Mulla alkoi taas oksentelut (tänään alkoi rv 15 eli 14+0). Illalla ja aamulla ja mahanesteitä myöden. Huh. Millonkohan tämä loppuu?
Ilmeisesti se akupunktio ei sitten auttanutkaan.

Maha kasvaa, ja jopa selällään maaten voi tuntea kohdun tuossa navan alapuolella.

On tää kyllä edelleenkin ihan käsittämätöntä, että tässä odotellaan kaksosia :Heartred Olen niin kiitollinen!
 
Moikkelis. Ihanaa että mä löysin teidät täältä foorumilta:) itse odotan kaksosia ja La; 15.9.2017
Alussa mulla oli pahoinvointia jonkinverran nyt se on jo hellittänyt ,mutta kyllä kuvotusta tulee vielä paikka paikoin. Ja selkäkivut on alkanut jo. Oon niin onnellinen tästä , että saan kaksin kappalein pieniä kääröjä:Heartbigred
 
Mä kans eilen taas ultrailin pikkuisia ja siellä ne viuhtoi menemään :Heartred
Myös sydänäänet sain kuuluviin :Heartred
Tänään kävin labroissa ja kahden viikon päästä olis np ultra, voi miten sinne saakka kestää odottaa?

Tervetuloa Ssällä ja onnea odotukseen :-)
 
Tervetuloa ssällä, sähän oot jo pitkällä :)

Näin viime yönä unta et meillä oli kolmoset :smiley-bounce022 Ne oli pakattu sellaiseen reppuun vieri viereen ja niitä oli helppo käsitellä yhtenä pakkauksena. Mies sit tänään kommentoi unta et "niitähän on vaan kaks!" Ja sit korjas et eiku ei "vaan" :p
 
Onko teillä mitään tietoa, milloin sukupuolet voisi nähdä ultrassa? Mä kun olen menossa sinne yksityiselle ultraan ensi viikolla eli rv 16, niin onko noloa kysyä kätilöltä josko niitä voisi jo yrittää tiirailla?
 
En tähän teidän keskusteluun kuulu, mut jostain olin lukevinani et ainakin rv 17 jo erottaisi sukupuolet, en tiedä sitten erottaisiko rv 16 :)
 
No nyt mun ultra sitten vaihtuikin lapsivesipunktioon, kun päätin sittenkin mennä niihin tutkimuksiin. Aika osui juuri samalle päivälle kun tuo yksityinen ultra, joten peruin ultran. Vähän jännittä se pieni keskenmenoriski, joka punktiossa on, mutta samaan aikaan haluan selvittää onko vauvoilla mitään kromosomipoikkeamia.
 
Moikkelis. Ihanaa että mä löysin teidät täältä foorumilta:) itse odotan kaksosia ja La; 15.9.2017
Alussa mulla oli pahoinvointia jonkinverran nyt se on jo hellittänyt ,mutta kyllä kuvotusta tulee vielä paikka paikoin. Ja selkäkivut on alkanut jo. Oon niin onnellinen tästä , että saan kaksin kappalein pieniä kääröjä:Heartbigred

LA vaihtui tänään :)
uusi La; 25.9.
Omissa pusseissa pikkuiset, mutta sama istukka:love017 äidin kullat:love7:Heartbigred
 
Takaisin
Top