Pikkuinenvaimo
Oman äänensä löytänyt
Voi, että kuulostaa jännittävältä kuunnella teidän pidemmällä olevien kuulumisia!
Itselläni nyt 16+4 ja alkaa olemaan välillä kurjaa selkäkipua, minkä vuoksi seisomatyöni on jo nyt käynyt osittain rankaksi. Jännitän todella paljon, kauanko tulen jaksamaan töissä.... Vielä varmasti monia viikkoja, mutta teitä muitakin kun kuuntelee - saattaa ongelmat lisääntyä suhteellisen lyhyessäkin ajassa kun paino nousee..... Toivon parasta :)
Tsemppiä kaikille ja ihanaa joulua!!!
Itselläni nyt 16+4 ja alkaa olemaan välillä kurjaa selkäkipua, minkä vuoksi seisomatyöni on jo nyt käynyt osittain rankaksi. Jännitän todella paljon, kauanko tulen jaksamaan töissä.... Vielä varmasti monia viikkoja, mutta teitä muitakin kun kuuntelee - saattaa ongelmat lisääntyä suhteellisen lyhyessäkin ajassa kun paino nousee..... Toivon parasta :)
Tsemppiä kaikille ja ihanaa joulua!!!
Jospa vielä kääntyisi! Herra B oli pää alaspäin. Kohdunsuulla ei ole tapahtunut mitään ja lääkärin mukaan voin vielä jatkaa töissä, toki oman voinnin mukaan. Viime viikolla olin yhden päivän saikulla kun en nukkunut yöllä ollenkaan (tuntemattomasta syystä) ja olen yleensä siirtynyt työpaikalta kotiin etätöihin iltapäivästä kun maha alkaa ahdistaa. Kotona olen kuulema vaan tiellä kun mies on isyysvapaalla hoitamassa esikoista