Hei !
Taidatte muut olla jo jonkin verran pidemmällä, mutta voisin itsekin ilmoittautua kaksosten odottajana! Tällä hetkellä menossa 12+5 ja takana varhaisultra sekä ensimmäinen virallinen ultra. Itse olen 22-vuotias ja mies 25.
Varhaisultrassa käytiin, koska raskaus alkoi hoidoista. Siellä sitten löytyikin heti kahdet pienet sykkeet. En tiedä itkettikö siinä vaiheessa enemmän tosiasia, että vihdoin olin ihan oikeasti raskaana vai uutiset kaksosista.
Kai tähän kuuluu aina alkuun melkoinen tunteiden sekamelska siitä, mitä kaksosraskaus tarkoittaakaan ja mitä elämässä tuleekaan nyt tapahtumaan. Toisaalta nyt viikkojen pikkuhiljaa edetessä, mieli alkaa rauhoittua ja olisi vaikea kuvitella odottavansa "vain yhtä lasta".
Puolitoista viikkoa sitten käytiin ultrassa ja kaikki neljä kättä ja jalkaa heiluivat ja kaikki oli niinkuin pitääkin. Molemmat ovat omissa pusseissaan, mutta istukoita ei näkynyt kuin yksi. Arveltiin kuitenkin, että istukoita olisi kaksi? Vähän jäi kyllä häiritsemään, että oletetaan tosiaan niitä olevan kaksi vaikkei näin näkynytkään ja itselle jäi päällimmäiseksi vain pieni epätietoisuuden tunne?
Oli miten oli, en voisi olla tällä hetkellä onnellisempi. Aina olin ajatellut, että yksi lapsi riittäisi minulle, mutta mieli on kyllä näiden uutisten jälkeen muuttunut täysin :)
Ihana oli löytää täältä myös muita, ketkä ovat samoja ajatuksia käsitelleet! Neuvolassa kun tuntuu ettei täti tiedä kaksosraskaudesta mitään....