Mun paras ohje on, että kun opit rakastamaan itseäsi, voit tuntea myös toisen rakkauden. Vanha klisee vuodelta sotakirves, mutta tuota toistellessa on pakko alkaa vähän ajattelemaan. Sitäpaitsi, Sophie (meinaan muuten aina kirjottaa Sohvi, sori :D), jos miehesi puristelee sua takamuksesta, niin eikös se juur kerro siitä, että juuri SINÄ olet haluttava sen takamuksesi kanssa ja kun olet haluttava, ei se mies kiinnitä kaikkeen tuohon huomiota, mihin itse kiinnität..
Tuohon vinkkiin liittyen, itsensä seksikkääksi tunteminen voisi asiaa auttaa, eli ehostautuminen, karvojen poistamiset, uudet kivat (ja sopivat!!) alusvaatteet ja reipasta reissumieltä, niin voisi hommat alkaa helpottua :)
Minä ainakin keskityn jonain päivinä vaan katselemaan ja muistelemaan, että mihin tuossa miehessä ihastuin ja yleensä sekin saa sisäisen "lemmen lepattamaan" tai elelemään ajassa taakepäin, kun vasta oltiin alettu seurustella ja jokainen pusu sai mahan kääntymään ympäri :)
Pikkuhiljaa pikkuhiljaa, mies varmasti ymmärtää, että synnytys/raskaus laittaa naisen sekaisin pitkäksikin aikaa. Lause, mitä vihasin aina, kun kerroimme yrittävämme lasta, mutta ei tärppää oli, että älä stressaa ja tiiän kuinka veemäistä kuunneltavaa se oli. Mutta tähän varmaan sanoisin samat sanat, stressaamalla ne halut ainakin häviää..
Ja vielä yksi pointti, kuka käskee heti panopuuhiin ruveta, jos keskittyisi alkuun ihan vaan sellaiseen muuhun hellytteen ja siitä pikkuhiljaa etenisi sopivalla tahdilla.
Ja mitä kipuihin tulee, niistä ehkä kannattaa kyllä puhua lääkärin kanssa, varsinkin jos sitä "liikatikkauksen" oiretta on..
Kiitos, olen puhunut :D