Latteäiti
Piirimestaruustason postaaja
Kyumin, kuvittelen haluavani toisen sitten joskus, mutta ymmärrän sua kyllä hyvin. No itse en kykenisi aborttiin, eli jos toinen päättäisi tulla niin tulisihan se... Mutta mä näen nykyään painajaisia raskaana olemisesta. Tällä hetkellä huomaan ajoittain ajattelevani että riittäähän tämä yksikin, vaikka aina ajattelin kahta, mutta luulen että mieli saattaa muuttua. Mutta jos ei muutu niin yhdellä mennään.
Tuli mieleen tarina lapsien määrästä, jonka kuulin joskus. Jänis irvaili leijonalle, että miksi sulla on vain kolme pentua, kun jäniksellä oli joku kuusitoista. Leijona totesi että joo, mulla on vaan kolme pentua, mutta ne ovatkin leijonia, ja väläytti hampaitaan... Niin että sanotaanko meidän kohdalla, että laatu korvaa määrän?
Tuli mieleen tarina lapsien määrästä, jonka kuulin joskus. Jänis irvaili leijonalle, että miksi sulla on vain kolme pentua, kun jäniksellä oli joku kuusitoista. Leijona totesi että joo, mulla on vaan kolme pentua, mutta ne ovatkin leijonia, ja väläytti hampaitaan... Niin että sanotaanko meidän kohdalla, että laatu korvaa määrän?