K-18 toiminta ja uusi raskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Henu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oho, onnea Bambino! Hurjaa, että täällä on jo kaksi, jotka odottaa toista! :o

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Seurailen edelleen silloin tällöin myös syyskuisten palstaa ja siellä on kaksi jotka on noin viikolla 15 raskaana, yksi tiettävästi ihan alussa ja useita jotka haaveilee uudesta raskaudesta. Siellä sitä vilskettä tällä saralla vasta riittää! :D

Meillä mies eilen tokaisi ihan tosissaan, että jos hän viihtyy suomessa hyvin kun ensi vuonna muutetaan, niin meille tulee vähintään kaksi lasta lisää. Ja mä oon ollut koko kesän menossa poikkasemaan piuhat :confused: Mies voi sitten ihan keskenään olla raskaana ja kotona ne pari vuotta.

Onko teillä muilla ollut menkat epäsäännölliset? Mulla tuli ne yhdet menkat, ja seuraavia odottelen, mutta alkaa olla viikon myöhässä niin pieni paniikki alkaa iskeä. :confused:

Sophie, joo määkin voin ottaa pari lasta lisää jos mies kantaa, synnyttää ja hoitaa ne vauva-ajan! :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Täällä menkat tulee edelleen ihan miten sattuu. Välillä voi olla 3-4 päivää väliä, välillä 2 viikkoa ja välillä kuukausi :/ Inhottavaa kyllä, varsinkin näin kesällä :/

Mulla menkat tasaantui heti kun lopetin ne pirun minipillerit, niitä syödessä oli olevinaan menkat parin viikon välein mutta ei sitten kuitenkaan yksiäkään kunnon menkkoja ensimmäisten jälkeen. Nyt ne tulevat tarkalleen kuukauden välein, kiva että tilanne tasoittui näin nopeasti ja tietää taas sen oman rytmin.

Ei oo ees alkanu viä!! Pikkuisen verta tiputtelee aina silloin tällöin, mut pikkuhousunsuoja on enemmän kuin tarpeeks. Koskakohan pitäis huolestua, mietin viimeks tänään.. Toki imetän edelleen, ehkä se syy??! Vaikka imetysvälit on välillä 6-7 h..
Onks kaikilla muilla (edelleen imettävillä) alkanu??

Mulla ne alkoi viime kuussa, mutta nää seuraavat on nyt viikon myöhässä. Ja mitään hormonaalista ehkäisyä en ole kerennyt aloittaa, siksi pieni paniikki. :/

Latteäiti Minulle ainakin on kerrottu, että raskauden jälkeen voi kierto olla ihan mitä sattuu ja kuukautisten välissä voi olla useampi kuukausikin, varsinkin jos imettää vielä. :) Tulinpa vaan huutelemaan tuolta helmikuisista tämän... :)

Ei oo viel alkanu. Enkä oikeestaan imetäkkään kun ehkä kerran kaks vuorokaudes. En tie mite kaua saa odotella, mut eipähä niil oo kiire. :D

Joo, luulen (ja toivon!) että kyse olisi vaan siitä, että ovat epäsäännölliset vielä. Täytynee kuitenkin kaiken varalta ostaa raskaustesti jotta pääsee aloittelemaan minipillereitä, katsotaan pystyykö niitä käyttämään.

No niin. Kävin ostamassa testin, ja onneksi tuli vain yksi viiva. Nyt voin sitten rauhassa aloitella ne minit, en odota kovin innolla jos tiputtelee jatkuvasti ja muutenkin sivuvaikutukset hirvittää. Eniten se, jos menee nuppi sekaisin. Mutta pakko kait se on kokeilla jos ne sopisivat, niin saisi vähän lisää miettimisaikaa sen suhteen että haluaako toista vai ei.

Ihme säätöä oli muuten aikuisen naisen raskaustestin ostaminen. Menin apteekkiin, ja huomasin yhden perhetutun. En missään nimessä halunnut hänen näkevän että ostan raskaustestin, joten yritin piilotella hyllyjen välissä ja odottaa että hän lähtee. No tietysti hän huomasi minut, ja tuli juttelemaan, joten sitten hätäpäissäni ostin Buranaa ja menin toiseen apteekkiin. Ei sitä nyt kaikille tutuille halua ruveta selittämään että ei, emme yritä toista mutta menkat on myöhässä.

Takaisin