Käynnistys-ketju

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2015' aloitti alysha, 29 syys 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Tiuku86 Tuttu foorumilla

Meillä oli viime viikolla kontrolli, josta sainkin tuon käynnistysajan. Uskon että katsovat alakerran tilanteen ja kuulen sitten minkälainen käynnistäminen tehdään. Jännittää!
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. kirpsu Peruskäyttäjä

Tsemppiä Tiukulle! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Tiuku86 Tuttu foorumilla

Nyt voi sanoa että jännittää, pelottaa, ahistaa ja vaikka mitä!! Aamuksi klo 8 siis synnytyssalille aika käynnistykseen. Kunhan ei menis montaa päivää :/ taitaa tulla uneton yö!
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Ninni88 Peruskäyttäjä

Tsemppiä Tiuku! Mä tiedän ton jännityksen kamaluuden! Tänään kun varattiin aika perjantain käynnistykselle nii jotenkin tässä illalla se sit iski vasten kasvoja et voi hemmetti, musta tulee äiti :eek: En mä oo sitä ajatellu ennen mitenkään erityisesti mut nyt kun pitää opetella pitämään huolta toisesta ihmisestä niin kääk :wideyed: Itse käynnistäminen ei mua jännitä kun en osaa ajatella niin että "mitä jos se sattuu" vaan elän enemmän hetkessä ja sit jos sattuu niin sit sattuu eikä se siitä muutu..:cool:
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Tiuku86 Tuttu foorumilla

Mulla jännittää ehkä eniten se, että onko kohdunsuu nyt yhtään avautunu vai pitääkö vielä sen avautumista odotella päiviä... Toki sekin jännittää, että kohta on äiti! Jotenki mullakin se alkaa vasta iskostua päähän. Lisäksi jännittää, miten pää kestää yöt sairaalassa. Ei oo tullu koskaan oltua :O
    Tsemppiä Ninni88 sullekin perjantaille!!! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. kirpsu Peruskäyttäjä

Hyvin se menee naiset! :) Hengessä mukana!
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Snipu Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Täällä ei ainakaa tapahu mitää, prkle alkaa menee hermo. 2,5 vuorokautta siitä ku vedet ekan kerran alko tulla.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  8. Tiuku86 Tuttu foorumilla

Täällä nappaillaan cytoteciä. Eka murunen saatu.
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. Snipu Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Mä sain kans eilen yhen, tuloksena tunnin ajan suppareita 3 min välein ja sen jälkee vaan sillon tällön. Kohta uus annos saa nähä vaikuttaako sekää mihinkää
  10. Snipu Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Tsemppiä Tiuku86! Tai oikeestaan kaikille jännän äärellä viellä olevat tsemppiä! :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Tiuku86 Tuttu foorumilla

Snipulle tsemppiä myös!
  12. Hilumo Aloittelija

Tsemppiä Snipu, Tiuku ja Ninni!

Mulla käynnistys eteni niin, että aloitettiin ballongilla. Cytoteciä ei ilmeisesti uskallettu käyttää, kun omia pikkusupistuksia oli jo koko ajan. Ballonki putosi kolmessa tai neljässä tunnissa pois. Kalvojen puhkaisun jälkeen pari tuntia odottelua ja sitten pistettiin oksitosiinitippaan. Oli vähän hoppu saada synnytys etenemään mun kondiksen takia. Loppujen lopuksi meni kuitenkin käynnistyksen kannalta paljon paremmin kuin kauhukuvissani ajattelin.
    • Tykkää Tykkää x 5
  13. kirpsu Peruskäyttäjä

Mulla oli Hilumo melkein identtinen tarina. :)
    Pari tuntia meni siinä kun yrittivät laittaa sitä tippaa. Lopulta se laitettiin kyynärtaipeeseen, kokemus sinänsä. Kämmenselkään ei onnistunut, kun suonet oli hukassa ja karkaili. Lisäksi tatskat vaikeutti hommaa aikalailla.
  14. Ninni88 Peruskäyttäjä

Mites tiuku ja snipu menee? Mulla polttaa mahaa ihan hitosti.. En tiä jännittääkö mua muka näin paljon vai mikä on.. Vessas käyny taas pari kertaa mut silti kipristää :confused:
    Miten muuten (taas tyhmä kysymys), voiko käynnistyksen/synnytyksen aikana syödä vai unohtaako semmosen asian kokonaan? Ku huomen on aika 10.30 ni pelkään et mul on kiljuva nälkä sit hetken päästä..:hilarious:
  15. kirpsu Peruskäyttäjä

Mut ainakin pakotettiin syömään, kun tippa oli jo kiinni, vaikka ei tehnyt yhtään mieli.
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
  16. M&S Rakastunut foorumiin Lokakuunmammat 2015

Käynnistys voi kestää montakin päivää, joten ei sitä varmaan syömättä tehdä. :D
    • Hauska Hauska x 2
  17. Ninni88 Peruskäyttäjä

M&S tätä mä just meinasin et tyhmiä kysymyksiä tulossa :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. haaveilija87 Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Tsemppiä kaikille käynnistyksessä oleville :)
  19. Ninni88 Peruskäyttäjä

Hitto tätä mahakipua! Välillä helppaa ja sit taas polttaa niin julmetusti. Ei kuitenkaan oo supistanut vaan ihan semmonen paskatautiolo :hungover: Toivotaan et kaikki on hyvin ja huomen ollaan viisaampia!
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  20. Tiuku86 Tuttu foorumilla

Sain 2 cytotecin murua tänään. Toisesta vasta tuli kunnon supistuksia. Minuutin ja kahden välein. Sitten ne lopahtikin iltaa myöten. Huomenna jatkuu. Voi olla että eri keinoin, kun sain astmaatikkona ihmeellisiä oireita tuosta lääkkeestä.
    Henkisesti tosi väsyttävää puuhaa ku puhelin laulaa koko ajan ja ihmiset kyselee joko. Tosi epäonnistunut olo :sad001
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2

Jaa tämä sivu