Käynnistys-ketju

Voi tiuku.. Tiedän tunteen, mulla käynnisteltii pillereillä 3 päivää, lähti käyntii vasta ku murunen laitettiin kohdunkaulalle. Toiv sulla nopeampaa! On kyllä raskasta kun ihmiset kyselee.. Huoh
 
Tsemppiä vaan kaikille cytotec käynnistyksille mulle syötettiin niitä 2 päivää ja toisena tuli vähän suppareita kolmantena päivänä meni emättimeen niin kaikki loppu kun seinään.. Ilmotinkin siellä että nyt meikäläinen lähtee kotio no eikös se mun kotilomani kestäny kun sen 3-4 tuntia ko vedet meni :D ei siä sairaalassa pystyny rentoutuun en tiä si oliko kotilomani saunalla mitään osuutta asiaan, mutta omasta mielestäni se cytotec ei lähteny itellä tekeen juuri mitään..
 
Arvatkaas misä mää olen!! Kotona... Ei tänää mitää käynnistetty vaikka olin ihan siinä uskossa :banghead: Lääkäri tutki ja ronklas ja ultras ja olin käyrällä ja sit sanottiin et kiitos näkemiin..:wtf
Tiistaina sit uusiks jos ei itestää synny. Heillä on tapana käynnistää vasta 41+5 ja tiistai olis meillä se päivä..että näin. Hiukan nappi ottas ku sain kuulla ettei ne tänää teekään mitää. Toisaalta olis kiva jos itestää syntyis eikä käynnistyksel mut silti alkaa täl mammal olee hermo kireellä..
Mutta nähtiin tänää 3D kasvokuva vauvasta ja on kyl niin isänsä näkönen ettei epäilystäkään siitä kenen mukelo on :happy112
 
Tulen varmaan viela tahan ketjuun kirjoittelemaan.. Vahan semmonen olo. LA oli viimeinen paiva, ja vielakaan ei tunnu miltaan... Kaynnistys ens viikolla, jos ei muuten lahde kayntiin.
 
Aamulla sama lääkäri kun eilen, oli sitä mieltä että cytoteciä emättimeen. Kätilö vähän kyseenalaisti eilisten suunpuutumisoireiden takia ja astman takia. Siinä vaiheessa lääkäri suvaitsi vasta kuunnella ja kysyi ihmeissään astmasta.
Aamupäivällä laitettiin pallongi ja se saa olla huomiseen. Huomenna kalvojen puhkaisu sitten.
 
Ke aloitettiin käynnistely ja tänään päädyttiin kiireellisen sektioon. Reipas tyttö synty klo 13.17.. Nyt viettää pari päivää lasten osastolla antibioottitipassa. Kerron myöhemmin lisää nyt 3 vuorokautta valvoneena alkaa silmät painua kiinne ja ajatus ei ihan kulje mukana :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: Kia
2 päivänä mentii cytotecilla ja niitten kans saatii jo takana päivänä kipeet 2-3 min välein supparit.
 
Mulla tuli ekana iltana jo niin, mutta ne sitten lopahti.
Aamulla aikasin irtos ballongi onneksi itsestään. Kauheita supistuksia, mutten ole kellottanu. Varmaan kohta puolin lääkärintarkistus. Jännittää niin että oksettaa :sad001
 
Oho onpas mulla jääny teksti kesken eilen :D huomaa että pää ollu vähän sekasin! Noh kirjoitan kun joskus kotia päästään niin koko homman ! :)
 
Huomen sit aamulla käynnistykseen. Jippii... Ja taas tyhmä kysymys, lähettääkö ne sieltä sit viel kotiin vai jäädäänkö osastolle venailee jos jotain tapahtuis? Vai onko se ihan tilannekohtaista? :rolleyes: ku ei haluis sit enää ajaa kotiin ku matkaa tulee 50km suuntaansa..
 
Tilannekohtaista. Mulle oli alunperin sanottu, että kun ballonki laitetaan aamulla, voi olla 24 tuntia kotona, jos ei ballonki tule ulos tai synnytys käynnisty. Sitten kuitenkin lääkäri päätti, että voin lähteä ballongin laiton jälkeen kotiin, kunhan tulen yöksi osastolle. Ballonki tuli jo iltapäivällä ulos, jolloin myös menin takas ja jäin osastolle.

Meillä oli lyhyt matka sairaalaan, niin lähdettiin mielellään välillä kotiin.
 
Se ois sit eka cytotec otettu, isäntä lähetetty kotiin ja mun nenän limakalvot huutaa nyt jo Hoosiannaa vaikka oon ollu osastolla vasta 1,5tuntia..vauva kuulemma niiiiiiin kaukana sanoi kätilö kun kokeili..luulin et se kaivaa sitä jostain niskanikamista asti :shifty: Täytyy toivoo et noi pillerit ny auttais edes hiukan eteenpäin tätä hommaa..Onneks varasin paljon tekemistä mukaan :rolleyes:
 
Paljon tsemppiä ja kärsivällisyyttä Ninni!! Pian vauva on sylissäsi :Heartred
 
Ja se olis sit viides pilleri otettu. Ei ainuttakaan supistusta.. Käyrillä oltu kolme kertaa. Yötä vasten kuulemma nukutaan ja aamulla lääkäri tulee kertoo mitäs sit tehdään. Taidan seuraavaks laittaa ton käyräanturin mun ottaan ku siit tulis aika korkea käyrä :grin
 
Miks te muuten puhutte cytotec-murusista? Mä ainakin oon vedelly tommosia kapselitabletteja?? Onks niit erilaisia sit vai miiiiitä nää mulle syöttää?! :eek:
Ei vieläkään mitää, seuraavaks se on öi öi ja nati nati..
 
Takaisin
Top