Käynnistys-ketju

Mulle ainakin annettiin muruja ja puolikkaita tabuja sekä suunkautta ja emättimeen.. :eek:
 
Jotai placeboo syöttävät siis mulle :facepalm: :wink onpas jännää. Yhtä jännää ku se et huomasin mun sängyn olevan hienosti korjattu..:meh:
 

Liitteet

  • _20151110_204936.JPG
    _20151110_204936.JPG
    521.2 KB · Katsottu: 60
Kyllä mulle annettiin kokonainen tabu suun kautta otettavaksi esikoisen syntymää käynnistettäessä... Eli et ole ainut ninni, joka ei pelkkiä muruja ole saanut.
 
Viimeyönä pääsin nukkumaan 01.30 kun viimeinen käyrä saatiin otettua..Tänään lääkäri sanoi et ei enää cytoja kun ne ei muhun pure ja tuikkas ballongin sisään..taas makaan käyrillä ja tuskahiki päällä kun aamupala huutaa hoosiannaa mahassa..trallalllaalaaa o_O
 
Onnea loppumatkaan Ninni.
Mulla kaynnistys huomenillalla. Nyt jo aamulla, kun kavin vastaanotolla, ja kayrilla siina makasin, niin kovasti piirtyi supistuksia. Ei ne kuitenkaan tunnu kipeilta ollenkaan, ennemminkin vaan sellaisilta etta vauva venytyelisi kohtua sisaltapain.
Siinamielessa olen kylla onnellinen, etta en ole kipea, niin saa suhteellisen rentona lahtea synnyttamaan, mita nyt 'vahan' jannittaa...
 
Joo eiks tää ranneke oikeuta kaikkiin laitteisiin?:grin Koko rahan edestä sit mennää eikä meinata.. Tää ballonki on kyl aika jännä kapistus ku heti sen laitosta asti on juilinu semmosia menkkakipuja et huh..ja pari supparia tullu sillai et en tienny olisko istunut, maannu vai seisonu..kyl tää tästä pikkuhiljaa :rolleyes:
 
Mua jotenki vaan nauratti (miestä vielä enemmän) ku siihen ballongin letkuun teipattiin kiinni sininen kumihanska. :) Itellä käynnistettiin synnytys sillä ja siitä se sit pikkuhiljaa lähti. Tokikin tippa laitettiin mut toi ballonki vauhditti aikalailla. Kyl se siitä!
 
Miks kirpsu siihen hanska teipattiin? :eek: mulla toi vaa teipattiin reiteen kiinni.. Nyt sain lämpöpussin ja särkylääkettä :cool: ehkä jään henkiin.
 
No ilmeisesti esti niitä ballongin nesteitä valumasta pidemmälle. En mä tajua. Nauratti vaan, kun kyseessä oli kuitenkin yliopistollinen sairaala ja mulla oli kumihanska teipattuna reiteen. :)
 
Mullaki oli ballongin letkun päässä sininen hanska :D ei oikeen tehny mieli käytävillä liikkua. Mulle ne selitti että se laitetaan jotta nähdään vuotaako verta. Ballongilla avauduin hurjat 2 cm. Tiukassa oli käynnistyminen mullaki :/
 
Mul noi päät vaan roikkuu tos reidensyrjäs..huomasin kyl et alkkarit on aika nihkeet/märät ja kysyin et vuotaaks kohdusta jotai vai onks mul oikeesti vaan nii törkee hiki et o alkkaritkin märät :grin kuulemma on kunnon pershiki päällä..höh :rolleyes:
 
Tsemppiä Ninni88! Jospa tänään olisi teidän vauvan syntymäpäivä. :)
 
Ja jottei yksikään hupirannekkeen tarjoama laite jäisi kokematta niin loppusilauksen antaa sektio!! Nyt ollu tippa kädessä kuus tuntia eikä yhtään supistusta! Mää en kestä :laughing001
Eli myöhemmin sit leikkaukseen jahka tästä kerkiää....
 
No voi, että on vauva tiukassa Ninni! Mutta sektiolle ei voi hänkään pistää vastaan... Kovasti tsemppiä!
 
Takaisin
Top