Mulla ei oo lapsia ennestään, mut kaks keskenmenoa rv 9 ennen tätä raskautta. Mulla kasvoi noiden keskenmenneiden raskauksien aikana tissit pysyvästi ja jalka melkein yhellä kengänkoolla, se on ihan tavallista kyl. Sit oon lukenut, että raskaus aiheuttaa myös pysyviä aivomuutoksia. :D Mä en oo ennen ollut mitenkään itkuherkkä, mutta raskauksien jälkeen oon alkanut pillittämään liikutuksesta ja muutenkin tosi helposti esim. ilosta.
Mä aloin miettii painonnousua, katoin jostain että tähän mennessä ois saanut paino nousta jo 1,5kg (rv 11+1) mut mulla on noussu 400g, joka johtuu kyl varmaan vatsataudistakin. Toisaalta mulla paino ennen raskautta huiteli normaalipainon ylärajalla, niin varmaan pitää olla tarkempi sen kanssa että ei pääse lihomaan liikaa, ku sen kanssa että ei lihois tarpeeks - vararavintoa varmaan riittää.
Niin ja tosiaan mä oon 26-vuotias (kohta 27) ja mies täyttää tänä vuonna 30v. Odotellaan esikoista vanhassa puutalossa kahden kissan ja koiran kanssa. Kiinnostaa luonnonmukainen elämä, kansanperinne ym. :3 Asutaan pk-seudulla.