Jutustelua ja tutustumista

B

be

Vieras
Täällä on osa tuttuja tuolta kuumeilupalstalta, mutta paljon on myös uusia ja olisi mukavaa tutustua teihin. Täällä voisimme esittäytyä ja kertoa päivän kuulumisia sekä mitä vain mieleen tulee. :)

Alkuun voisin lyhyesti kertoa itsestäni. Täällä 24-vuotias ja mies on 29v. Toista lasta odotamme, esikoinen syntynyt 3/13. Täyttää tässä kuussa siis 2-vuotta ja kovasti kaipaa leikkikaveria. Todella onnellisia olemme raskaudesta ja aika pian tärppäsi (yk2), niinkuin esikoisenkin kanssa. Olen ammatiltani lentoemäntä ja mieheni lentokapteeni, itse teen vain puolikasta työvuoroa, eli joka toinen viikko on vapaata. :) Tämä sen takia, että esikoiselle jäisi enemmän aikaa kun joudumme työn puolesta molemmat matkustamaan paljon.

Muoks. Nyt rv 3+6 ja LA 18.11.2015.
 
Last edited by a moderator:
Kiva idea!
Minä 31 ja mies 32. Lapsia on kolme ennestään, pojat 11v ja 15v sekä tyty 1v ja neljättä odotellaan. Lapsiluvun piti jäädä kolmeen, mutta sitten kävikin niin, että kumpikin haluaisi vielä sen yhden ja on sitten tytylläkin kamu. meillä on kaikki lapset syntynyt etukäteen 1,5vk, 2vk ja 4vk, viime raskaudessa olin viimeiset 10rv saikulla ja osan levossa, kotona vain, että pysyis mahd. Pitkään massussa. Ollaan varmoja, että seuraavakin tulee etuajassa, kuinka paljon jää nähtäväksi. Laskeskelin, että jos olis tuo parikin viikkoa niin pysyttäis vielä marraskuulla kun laskuri antaa LA16.11.
 
Ollaan viime kesän melko tuore aviopari, ikää kohta 23 ja 26. Okt-rakennus projekti käynnistymässä tässä keväällä ja jouluksi yritetään päästä uuteen kotiin! Kotoa löytyy kaksi koiraa, kohta 3v ja 1/2v. Esikoinen oisi kyseessä, yk1. tärppäsi ja pelottaa että meneekö kaikki hyvin, kovasti toiveissa että marraskuussa olisimme pienen, terveen vauvan onnellisia vanhempia :) ja alustava LA 13.11