Mulla ei kengänkoko muuttunut miksikään. Osa kengistä istuu vähän eri lailla mut suurin osa on ihan hyviä - mikä on hyvä ku oon paljasjalkakenkiin hurahtanu ja noissa viisvarpaissa se oikea koko on aika tärkeä. Turhan harvoin tulee kyllä käytettyä kun ensin oli maha tiellä ja nyt lapsi ni tulee vaa sujautettua samat huonosti istuvat kulahtaneet vaelluskengät löysillä nauhoilla tai crocsit jalkaan. Kesällä o helpompi käyttää enemmän ku voi valita ballerinamallit eikä nauha/tarraversioita varrella.
Tissit ei oo muuttunu mihinkään. Alkuun turpos raskaana torpedoiksi ja uudelleen imetystä aloitellessa, mut nyt on käsituntumalta aika samat kuin ennen, hieman laskeutunu vaan. Liivejä en oo käyttäny vuosikausiin, paitsi ns pehmoliivejä. Hippi oon tässäkin :P Tissit on isot, joo, mut kummasti vähenee selkäkivut sun muut ku työstää tukilihakset kuntoon ja lakkaa hilaamasta tissien painoa olkapäille. Ehkä muutan mieleni jos ne joku päivä roikahtaa napaan asti, mut tähän asti noi pehmot on riittäny oikein hyvin ja ihan vaan tykkään tisseistä enemmän ku o laskeutuneet, on musta naisellisemman näköiset ja äidilliset. Ekan raskauden alussa ku oli rinnat erityisen arat pidin kaksia pehmoja päällekkäin, nyt ei oo tarvinnu.
Imetyksen lopettamisen vaikutuksista en tiiä, toivottavasti ei vielä ainakaan kolmeen vuoteen tartte miettiä. Tai jotain :)