Jutustelua ja tutustumista

Oon 27-vuotias, mies 29. Päätettiin jättää ehkäisy pois tammikuussa, joten hetipä tärppäsi. Vähän yllättäen tuli, olin niin henkisesti valmistautunut siihen, että pitää yrittää kauan, se on ollut niin yleistä omassa lähipiirissä. Mutta plussauksen jälkeen oon ollut ihan superinnoissani ja vauva-asiat pyöriny päässä 24/7, töissäkin oon kävelly päin seiniä, kun oon ollu niin aatoksissani :) Teen töitä lasten parissa, mies opiskelee viimeisiä kurssejaan. Mulla olisi kova hinku muuttaa omille synnyinseuduilleni, toivottavasti mies saisi töitä sieltäpäin valmistuttuaan, omat työllistymismahdollisuuteni on ehkä piirun verran paremmat.
 
Täällä kirjottelee 22v naisihminen, mieheni on 29v, kimpassa oltu 4/2012 alkaen ja naimisiin mentiin 8/2014. Häämatkallamme (10/2014) jätimme ehkäisyn pois ja marraskuussa plussattiin, mutta vain pari päivää ennen joulua ilo vaihtui kyyneliin keskeytyneen keskenmenon vuoksi.

Nyt uudella yrityksellä tällä hetkellä viikkoja noin 5+? (oon pari digitestiä tehny) menkoista laskettuna ois jo 7+3.
Eka ultra ois 25.3. ja mua pelottaa se aivan hirveesti, että sykettä ei löydy (niinkuin viimeksi) tai jotain muuta ikävää.

Itse olen tällähetkellä työtön, mutta mies on vakituisessa työpaikassa IT alalla.

Molemmille ensimmäinen ja erittäin toivottu lapsi kyseessä ♡
 
Hei kaikki! Täällä opiskelijapariskunta minä 26v ja mies 29v saatiin eilen eka plussanhailura pregcheckillä, jota tänään sitten apteekin testillä varmistelin. Meillä on hartaasti toivottu esikoinen tulosallaan, yrittämään ehdittiin vaan kaksi kiertoa, mutta suunniteltu on jo kauemmin. Laskeskelin, että tämä meidän pikkuinen on saanut alkunsa mun 26v-syntymäpäivänäni ja laskettu aika on mun nimipäivänäni. Ihan lahjana tämä siis otetaan. Nyt rv3+5 (tai kp26 olettaen, että mulle on sattunut kaksi viallista testiä).
 
Näitähän on kiva lukea, taidan siis oman esittelynkin rappusia :-)
Mulla ikää 29 ja mies täyttää kohta 31. Seurustelu ollaan 2,5 vuotta ja häät pidetään ensi kesänä heinäkuun alussa. Saa nähdä joudunko ostamaan toisen häämekon, jos en mahdukaan masun kanssa tuohon jo hommattuun.. :-D Asutaan pienessä omakotitalossa päijät-hämeessä parin koiran sekä kissan kanssa, omia hevosiakin on ollut muttei tällä hetkellä.
Vauvaa olen kuumeillut jo vuosia, mutta tässä on vaihdettu miestä ja sairasteltukin niin on haaveet lykkääntyneet.. Mutta jospa nyt olis vihdoin sen aika :-)
 
Heippa kaikille. :)

Täällä on toista lasta odottava pariskunta Helsingistä. Esikoinen syntynyt 3/13. Olen 24-v ja mies on 28-vuotias. Mieheni pyörittää omaa autopesulaa ja minä valmistuin yli kaksi vuotta sitten terveydenhoitajaksi. En ehtinyt opiskelujen jälkeen käydä töissä kun jäin jo opiskeluaikana raskaaksi, mutta onneksi sain koulun suoritettua ennen synnytystä. :) Olen ollut siitä lähtien kotona esikoisen kanssa ja toista lasta ehdittiin yrittää melkein vuoden ajan. Haluttiin kaksi lasta pienellä ikäerolla, mutta tämä toinen antoi odottaa enemmän.

Ollaan todella helpottuneita ja onnellisia tästä raskaudesta, koska aloimme pelätä että joutuisimme hakeutumaan hoitoihin kun yritystä alko olee kauan.

Paljon onnea kaikille ja ihanaa raskausaikaa. :)
 
Liliina: mä en vielä mekkoa ostaessa tiennyt että ruvetaan näin pian yrittämään lasta, saati että heti tärppäisi.. Mut tänään just kokeilin sitä ja kun siinä on nyöritys niin mahtuu kyllä vähän isompikin masu onneksi! Eikä se toivottavasti sillon puolessa välissä raskautta ihan hillitön vielä olis :-)
 
Mulla ei eka raskaus ees kunnolla näkyny siinä vaiheessa :P Tammi-helmikuun vaihteessaki puolitutut kai luuli et oon vaa lihonu ku onnitteluja alkoi tulla vasta ku mies alkoi puhua tulevista varpajaisista. Huhtikuun puolessa välissä syntyi.
 
Nämäkin on kai aika yksilöllisiä juttuja nämä masun kasvut. Eipä se yhtään mua haittaisi vaikkei mullakaan olisi "näkyvää" vatsaa vielä siinä vaiheessa :-)
 
Täällä 26 vee isäntä 35. Esikko kohta 4 joka tärppäsi yrityskerta 1:)
Toista yritettiin 10 kiertoo ennen kuin tärppäsi. Mutta nyt ollaan ikionnellisia:)
Naimisiin piti ens syksynä mennä mutta varmaankin vähän siirtyy:wink
Ja noh tuosta allekirjoituksesta varmaan kaikki näkee missä mennään :)
Koiria meilläkin on ja ilman niitä en kyllä kestäis :wink
 
Täällä minä pian 31v ja mies 35v, toista odotellaan. Esikoinen syntyi 9/13 ja ihana poika onkin :) esikoinen on yllätysvauva, toinen tärppäsi heti kun ehkäisy lopetettiin.

Minä oon kaupan alalla asiantuntija tehtävissä ja mies on palomies. Asutaan omakotitalossa tässä joensuun liepeillä. Naimisiin mentiin nyt talvella.
 
Muokattu viimeksi:
Onpa kiva lukea teidän esittelyjä! :)

Joten jospa minäkin. Olen siis lähes 30 - yllärikolmekymppiseni menivät nyt vähän plörinäksi, kun mies kysyi, että mitäs tehdään, kun tällaiset ois tulossa ja nyt meidän tilanne onkin tämä :hilarious: No, ehtiihän sitä juhlia lopun ikänsä. :wink Mies on 32-vuotias. Meillä on kaksi ihanaa, pientä poikaa, jotka pistivät pakan sekaisin syntymällä noin vuoden ikäerolla: 10/11 ja 10/12. Onneksi pojat olivat kuitenkin superleppoisia vauvoja ja taaperoita, joten en kokenut pientä ikäeroa juuri mitenkään raskaaksi. :happy: Olen vieläkin kotona poikien kanssa, mutta viime keväänä tuli rutistettua Medianomi-opinnot loppuun lopputyötä myöten. Se sen sijaan oli raskasta! :dead::grin Töitä olen katsellut sivusilmällä koko ajan, mutta oman alan töitä ei ole ihan joka nurkan takana tarjolla. No, uraputki kutsunee näillä näkymin vasta vähän myöhemmin.:wink Me asumme omakotitalossa, jonka ostimme viime syyskuussa täältä Etelä-Suomesta. Tammikuussa meidän perhe kasvoi aikuisella kollikissalla, joka on lauhkea kuin lammas eli aivan erinomainen karvakamu pienten lasten seuraksi.

Hauska tutustua teihin, leidit! :)
 
Kiva tosiaan lukea näitä, joten tässä pieni esittely musta.
Täällä 30v esikoista odottava, mies on pari vuotta nuorempi. Helsingissä asutaan. Yrittäminen aloitettiin viime kesänä ja heti tärppäskin, mutta meni myös nopeasti kesken. Tais olla ns. kemiallinen raskaus. Sen jälkeen ei sitten tapahtunut mitään ennen kuin nyt. Olin jo varannut ajan terveyskeskukseen, että päästäis tutkimuksiin, mutta toivottavasti niitä ei tulla ikinä tarviimaan :)
 
Onpa mukava lueskella teidän juttuja :) jospa minäkin jotain meidän tilanteesta kertoisin :)

Eli ollaan miehen kanssa molemmat 31-vuotiaita, yhdessä ollaan oltu vähän reilu kuusi vuotta ja avioeloa tulee kesällä täyteen 3v. Ehkäisy jätettiin pois jo vuoden seurustelun jälkeen, mutta asuin silloin vielä toisella paikkakunnalla ja olin vuorotyössä, joten käytännössä otollisten päivien hyödyntäminen oli mahdotonta kun nähtiin suunnilleen kahden viikon välein. Kolmisen vuotta sitten muutin miehen luo tänne Keski-Pohjanmaalle, joten aktiivisempaa yritystä ehti ennen plussausta olla ihan tarpeeksi :p

Nyt siis esikoista odotellaan, ja jännää on :) oireet on ainakin tähän asti ollut tosi vähäisiä, ja nekin tulee ja menee, joten huolehtia on saanut melkoisesti. Nyt kuitenkin päätin, että stressaaminen ja oireiden kyttäys saa luvan loppua, antaa asioiden mennä omalla painollaan :) ollaan onnellisia tästä raskaudesta ja huolehditaan sitten jos aihetta siihen tulee
 
Heipsan kaikille!

On kyllä kiva tutustua teihin kaikkiin ja lueskella teidän elämästä :) Tässä nyt jotain minusta. Eli tein siis eilen haalean plussan, joten toinen lapsi näyttäisi olevan tulossa. Yritystä meillä takana esikoisesta 8 kk ja toisesta 7 kk. Esikoinen on nyt 1 v. 3 kk, joten vähän alle 2 vuotta tulee ikäeroksi. Täytin juuri 26 vuotta ja mies on 30. Asustellaan Etelä-Suomessa omakotitalossa ja meillä on arjessa mukana kaksi pientä koiraa. Olen vielä kotona esikoisen kanssa ja töihinpaluuta mietitään sitten joskus. Rahat on kyllä todella tiukilla, mutta tämä on niin sen arvoista :Heartred
 
Moikka kaikille!
Kiva oli lukea teistä muistakin joten tässä pieni tarina meistä Olen 28v ja Mies juuri täytti 29v ja asutaan tällä hetkellä Helsingissä mutta kovasti haaveillaan muutosta omakotitaloon synnyinseudulle kehäIII ulkopuolelle Meillä on poika 05/12 ja tyttö 02/14 ja kolmatta siis odotellaan. Tosin hyvin haalean plussan olen vasta tehnyt mutta uskaltauduin silti tänne jo kirjoittelemaan. Kotiäitinä olen ollut jo 3v ja todennäköisesti jos kaikki menee hyvin niin jatketaan sinne että tämä uusi tulokas olis noin 2v. Ammatiltani olen suuhygienisti, mutta hieman on ammatinvaihto suunnitelmia tulevina vuosina edessä.
 
Moikka kaikille!

Olen 28v ja mieheni 29v. Asutaan Pirkkalassa pienessä rivari asunnossa. Olemme viettäneet 13 vuotta yhteisellä matkalla ja naimisissa ollaan oltu 3 vuotta. Mukana on myös 6v keskikokoinen musta villakoira Pepe. Esikoinen syntyi 06/14. Nyt olisi tulossa pikkukakkonen. Olen ihan innoissani kun ollut heti synnytyksen jälkeen kamala vauvakuume. Jätin pillerit 11 vuoden jälkeen jälkeen 08/13 ja yhdet menkat tuli välissä. Sitten teinkin jo plussa testin. Nyt meillä ei synnytyksen jälkeen ollut mitään ehkäisyä. Emme niin kakkosta yrittäneet, mutta nyt oli ilmeisesti hyvä hetki tulla. Ikä eroksi tulee noin 1v 5kk. Töihin mulla ei oo mikään kiire. En edes tiedä missä kohteessa olen töissä kun se paikka kerkiää menemään kiinni ennen kun sinne takaisin pääsen. Siirtoa odottelen toiseen kohteeseen. Olen sairaalahuoltaja. Ammatin vaihtoa olen kyllä miettinyt.
 
Tervehdys kaikille! Esikoista ootteleva 24 vuotias esittäytyis nyt :) Mies on 28 ja kyseessä siis molempien esikoinen. Kohta 3v koiruus löytyy meiltä kotoa ja saas nähä kuinka suhtautuu lapseen. Vähän jännittää kun se ei aina ole lapsiin hyvin suhtautunut, mutta uskoisin, että kun rauhassa oppii tuntemaan ja tottuvat toisiinsa niin eiköhän se siitä.. Mutta tosiaan, ollaan miehen kanssa reilut viisi vuotta oltu yhdessä ja viime syksynä mentiin naimisiin. Pari vuotta sitten todettiin, että meille saa tapahtua vahinko milloin vaan ja ollaan melko "vaarallisilla" vesillä ehkäsyn kanssa oltu. Nyt kun valmistuminen varmistu joulukuulle niin alotettiin kesällä varsinainen yritys ja 7. kierrosta sitten tärppäsi ja kovin toivotaan, että pikku-Örkki viihtyisi masussa vielä :)
 
Tämähän onkin kiva ketju! :)

Olen 32v ja mies 31v. Esikoista vihdoin odotamme. Koulutukseltani olen merkonomi, mutta nuoriso-ohjaajan töitä olen tehnyt viimeiset reilu 2,5 vuotta. Miehen ammattia en tohdi sanoa, kun pelkään, että joku täältä pikkukaupungista eksyy tänne lukemaan ja tunnistaa :oops: :hilarious: Skitso mikä skitso :laughing021 Kanta-Hämeessä asustelemme. Karvatassuja löytyy useampi. On koiria, kissoja ja kaneja. Koirilla on kova hoivavietti. Aina, kun kylään tulee vauva, joku koirista vahtii vauvaa vierellä :)
 
Takaisin
Top