Joulumasut-galleria

tää on jo viikoilta 10+6, mutta eipä oo tullu sen jälkeen otettua uudempaakaan, ehkä joku päivä :)

Hei wissen, just samanlainen maha pullahti mulle viikolla 14 ja siinä se on ja pysyy riippumatta mahan täyteydestä tai ilmavaivoista :D. Nyt rv 18.

Onnistuihan se. :) Tässä siis (molemmissa kuvissa) 18+6. Oli pakko laittaa molemmat, kun jotenkin hauskasti tosta huomaa mun mielestä, miten paljon kuvakulma vaikuttaa siihen miten isolta masu näyttää.

Täsä mun masukkio, viikkoja 17+4, sisältää taatusti myös ilmakuplia plus muuta muumimaista. Ummetus nimittäin ongelmana Ei oo kauhiana kyllä kumpu kasvanu, vaan kerkiäähän tuo vielä! :)

Nonni tässä sitte tältä päivältä eli 20+5 En kerinny aikasemmi laittaa 20+0 kuvaa ku oltii muutto hommissa mut pyöristetää tää rv 21 kuvaks kans :P Oli hyvä idea toi et ottaa kahest erikulmasta. Laitettii nuo peilipalat pari päivää sitte ja iha hämmästyin millane mun masu on jo ku jotenki ku kattoo ylhäältä nii näyttää iha samalta ku "ennenki" eli rv 18+++alkaen. Kai mul seisoma-asento muutunu. Kuva otettu ihan aamulla suihkun jälkee et ei oo mitää muuta ku masua tuon ohuen paian alla :P

Eli siinä olis kuvaa puolivälistä, 20+4 :) Oon ikionnellinen että se vihdoin alko kasvaa!! Ja potkii ja rakenneultra ohi! Vaikka pienihän tää masu on vielä verrattuna teihin muihin ja kun joillan on jo viikoilla 12 tän näkönen. Mut pieni masu mut silti erittäin ylpeä siitä <3

Kuule kohta tulee varmaa sullekki onnellinen89 toi kasvupyrähdys. Mullekki iha muutamas viikos vaa ilmesty toi maha. Sitä enne oli iha flat ja olin niiku nii hoikka ja äitiki kysy et oonko muka ees raskaana :P Sit yhtäkkiä hupsis ja nyt ei mahukkaa pienist raoista tai pysty kyykkii. Mulla oli tuo maha todella arka just ku alko kasvupyrähdys. Parin iltan ei voinu ees käsin siihe koskee ku oli niin hellänä.

Hui mitä mahoja teillä! Siis hyvässä mielessä ;) Missähän mun maha viipyy... Rv. 19 ja ehkä juuri ja juuri itse pientä mahaa huomaan. En siis ole lähtöjäänkään mikään laiha, mutta en kyllä lihavakaan. Reilu viikko vielä pitäisi odotella rakenneultraa, pistää miettiin että onko siellä edes ketään.. Tosin olen tuntevinani pieniä liikkeitä, joten se viittaisi kyllä vahvasti siihen, että kyllä siellä ollaan :D

Kävin tänää kaupassa ja takanani oli jonossa pieni tyttö isänsä kanssa ja sivusilmäl huomasin kuinka se tuijotti mun mahaa sillai emoticon ja käänty isäänsä päi ja kuiskas "miks tolla on noi iso maha?" ja isä kuiskas takasi että "sillä on siellä vauva kasvamassa" ja sitte se tyttö oli viel enemmä emoticon  ja otti mua hihast kii ja kysy saako koskee emoticon  ja sitte se koski ja totes et ihan kiinteä maha mulla ettei se läskiä ainakaa oo. Sitte naurahin ja lähin kotia kohti. Isä naama punasen koitti hymyillä siinä mulle anteeks pyytävästi. Aika hauska

Tännään alako 19. vko ja täsä kuvasa oon nyt kerranki normikamppeet päällä (en paljaalla massulla). Tuohon etteen keskelle on muotoutumasa kumparetta, jotenki lystikkään näköstä täältä omasta näkövinkkelistä ku vyötärö on vielä olemasa, mutta etteen kasvaa pallukka.Hyvin tuon massun saa vielä piilotettua pörhäkkäämpien mekkojen ja tyllien alle (en käytä ku mekkoja +hameita), mutta tämmösestä ihoa nuolevammasta koltusta jo pikkusen erottuu. Eiköhän tuo massuki ala tuosta kasvamaan ku ollaan täsä 20.vkon paikkeilla:) Nyt oottelen vaan innolla muutaman vkon päästä olevaa rakenneultraa... :P

Kirjoittelen tänne joulukuistenkin puolelle, kun LA on 4.1. ja todennäköisesti suunnitellulla sektiolla tulee pieni maailmaan, eli varmaankin sitten jo joulukuun puolella. :) Kuvassa mulla viikkoja 16+4. :)

Tässä näkyy aika hyvin se kuinka vatsa kasvaa ja selkä menee notkolle. Mulla on yliliikkuvat nivelet ja nyt on lantio, lonkat ja selkä löystynyt entisestään. Toivottavasti nää kivut ei kauheesti tästä pahene, oon nyt jo ollut sairaslomalla ja toistaseks oon nyt tonne elokuun tokalle viikolle asti mistä alkaakin sitten odotettu kesäloma :) ja mökkeily. Sitä odotellessa.
Minkä takia sulla Santa_Ines tulee suunniteltu sektio? Mua kiinnostaa koska mullekin on tulossa tän yliliikkuvuuden takia, ettei mee lantio pois sijoiltaan.

Mä vaadin suunnitellun sektion siks, että kärsin todella pahasta synnytyspelosta (taustalla mm. yleistynyt ahdituneisuushäiriö.) Mulla on pelkopolin kätilölle syyskuussa varattuna aika ja sit lähempänä LA:aa lääkärille, jolloin sit päätetään kaikesta. :) Näin tulee olemaan mulle  helpompi ja stressittömämpi odotusaika ja pysyy verenpaineetkin kurissa. :)

Takaisin