Joulumasut-galleria

Tänään tuntuu siltä kun joku venyttäisi minun mahanahkaa
Jokohan se alkaa oikeasti kasvamaan ja venymään?

Tänään tuli maaginen 12 viikkoa täyteen.

Tuntuuko kaikilla jo vatsa, kohtu tms??? Mulla rv 12 kieppeillä. Ei siis vielä varmaa, kun ei olla käyty ultrassa ja kierto on ollut melko epäsäännöllinen. Mä en tunne vielä kohtua ollenkaan. Joskus selinmakuulla tunnen möykyn vatsassani, mut toisinaan se häviää enkä tunne mitään. Mulla on kyllä vatsamakkaraa, johon kaikki pieni helposti hukkuu. Joko kohdun pitäisi tuntua? 

En minä ainakaan osaa etsiä ja tuntea vaikka masua tunnusteleekin. Vaikka tänään todistettiin, että kyllä siellä lähes 6cm pitkä kaveri mekastusta piti

Mulla on alkanut supistella sen verran tämäkästi, että silloin todellakin tunnen kohdun. Nyt on rv 13+4. Vähän reilun viikon tuntunut. Mutta silloin kun ei supista, niin hankalampi on kohtua löytää, mutta löytyy kyllä, kun aikansa etsiskelee.

Teilläkin varmaan jo viikon parin päästä alkaa löytymään.

11 + 5

Tässäpä meikälaisen 11+5. Eipä äkkiä uskois, että tuolla ketään asustelee mutta toissa päivänä ultrassa meille heilutteli kättä oikeinkin virkeä kaveri. :)

Kiitos ;) Se on hauska miten ennen pömppis oli ihan kauhistus, mutta nyt se saisi olla mun puolesta isompikin :) Painoa on tullut 3 kg lisää.

On kyllä söpö pieni pallomasu Ellillä :) Voi mä kans niin kovasti odotan, et masu kasvais! Lauantaina pyörähtää 14 viikko käyntiin niin ehkä kohta.

Musta on niin hassua kun olen muuten aika pienikokoinen ja nyt oon "kovin" mahakas :( Mut tämä kuva siis otettu tänä aamuna. Sielä se vauveli kasvaa!

Tässäpä meikäläisen pötsi toissapäivänä, rv 11+6. Hienoista pullotusta jo havaittavissa, eikö? Iltaisin vaivaa ihan kaamea turvotus ja näytän siltä kuin odottaisin kuudennella kuulla jo! Mä olen levinnyt taas sivuille ja taaksepäin ja taakse on työntynyt jenkkakahvat vaikka paino on tippunut kolme kiloa... Höh!

Maha tuntuu pinkeältä ja ihoa kutittaa koko ajan. Olen öljynnyt nyt muutaman päivän masua sillä uutuusöljyllä, Bio Oililla. Toivon, ettei tästä, toisesta raskaudestani tulisi samanlaisia tiikeriemon raitoja kuin viimeksi. Tai ainakaan uusia arpia.
Onko teille tullut toisissa tai kolmansissa raskauksissa lisää taisteluarpia?

Mulla ei tullut ekassa raskaudessa yhtään raskausarpia, eikä onneksi ole tullut (ainakaan vielä) tästä toisestakaan. :)

Tänään 15+4

Tässä on viikkoja mulla 15 + 6 eli tänään just aamulla tuossa otettu. Vähän taitaa jo kireän paidan myötä näkyä mut ei kauheasti! Haluisin jo selkeän vatsan, ettei mene pelkän lihoamisen piikkiin =D

Huomenta! Heräsinpä taas aamutuimaan ja aattelin viimein pistää oman massukuvani tänne. Nyt on koossa täyet 13 viikkoa ja pientä pömpykkää on nähtävisä (normaalisti aamumassuni ois ihan littana) :D Iltasella toki massusa on huomattavasti enemmän turvokkiota ja pömpsyä, mutta täsä ihan aamukas setti. Innolla oottelen kunnon vauvamassua, enkä tämmöstä siideriturvokkiolta näyttävää,

Täytyypä ruveta noita kuvia napsimaan kun kameran löytää ja pistää tänne sitten :) ja ihania masuja teillä jo <3

Takaisin