Nekkutikulle voimia eteenpäin!
Mulla ei edelleenkään pahoinvointia, mut toi närästys on ihan järkyttävää. Ihan sama mitä syö tai on syömättä... Hapanta tekee mieli ja se selkeesti kyl pahentaa närästystä. Rinnat eii niinkään arista, mut heräsin yöllä, kun toinen nänni oli ihan kun tulessa.
Neuvolaan soitin ja sain sovittua ekan oman käynnin tuon neitokaisen 6kk tarkastuksen yhteyteen. Alun perin olin ajatellu ottaa asian siellä vasta puheeks, mut soitin silti ja täti oli tyytyväinen soitosta, kun se aika on 7+ viikolla ja seulat pitää ottaa siitä parin viikon päästä.
Mulla on aina ollu hemoglobiini tosi hyvä, myös odotusaikoina. Nyt oon miettiny, et onkohan se nyt jostain syystä laskenu, kun oon viime aikoina saanu herkemmin mustelmia ja ajoittain huimaa...
Viimeraskaudessa mulla oli lievää raskausdiabetestä, rasituksessa paastoarvo oli koholla ja sitä seurattiin loppuraskaus. En tarvinu insuliineja tai muuta lääkitystä, ruokavaliolla selvisin. Tosta tietty seuraa se, et se rasitus tehdään jo aiemmin tällä kertaa, käsittääkseni ja ilmeisesti joudun ite taas seurailemaan niitäkin arvoja.