Joululahja tulossa!

Mistä babaytoy ostit masutuubeja? Minäki klikkailin ebay:n ostoskoriin mustan ja valkoisen hintaan 4e kappale :). Ja tommosia housun vyötäryksen nappikohdan leventimiä 8e / 3kpl. Onko kukaan käyttänyt?

Facebookissa on sellain kirppistoiminta ainakin tällä meidän alueella,josta löysin parilta naiselta niiden entisiä äippävaatteita :) Hyvässä kunnossa kaikki ja aika uusiakin. Maksoin parista tuubista 1€ yhteensä ja 12€ niistä kolmesta H&M housuista :)

Onnittelut käyttäjä81as :) käy ilmoittautumassa meidän odottajien listaan ! :)
 
*hmprh* :BangHead Miten isolla ja millä värillä tohon vanhentuneeseen ketjuun pitäis kirjoittaa ettei kukaan enää kirjoittais sinne?? Tooooosi tärkee tämäkin juttu muttakun ärsyttää kun se nousee! :rolleyes:
 
Hei, nythän mulle tuli kauhea paniikki... Menikös se niin, että ultra varataan vasta neuvolassa käynnin jälkeen?? Kun mulla on eka neuvola raskausviikolla 10+0 ja seuraavalle viikolle se neuvolantäti käski mun varata niitä labra-aikoja verikokeisiin, mutta pitäisikö mun ihan ittekseni jo varata ultrakin sille viikolle?? Apua, miten teillä on se mennyt, varataanko se neuvolasta vai ihan itte? :smiley-ashamed005 (Mitenköhän mä pärjäisin ilman tätä ryhmää?? :laughing021)
 
Hei, nythän mulle tuli kauhea paniikki... Menikös se niin, että ultra varataan vasta neuvolassa käynnin jälkeen?? Kun mulla on eka neuvola raskausviikolla 10+0 ja seuraavalle viikolle se neuvolantäti käski mun varata niitä labra-aikoja verikokeisiin, mutta pitäisikö mun ihan ittekseni jo varata ultrakin sille viikolle?? Apua, miten teillä on se mennyt, varataanko se neuvolasta vai ihan itte? :smiley-ashamed005 (Mitenköhän mä pärjäisin ilman tätä ryhmää?? :laughing021)
 
Meillä ainakin menee niin, et maanantaina kävin neuvolassa ja eilen tuli postissa ultra ajat.
 
Lauantaita kaikille, terveiset täältä pahoinvointilaaksosta :sick009 Miten voikaan tehdä näin pahaa kaiken aikaa. Yöt on ainut aika kun saa olla pahalta ololta rauhassa. Ei ollu pojista tällästä niin meidän äitihän on ihan fiiliksissä että jospa siellä pikkanen likka olis matkalla... mutta saa nähdä :) Mites muilla uusiomammoilla on menny nää pahat olot?

Me otetaan se pakkaus tällä kertaa, nuorimmaisesta otin rahana ja se raha meni kyllä johonkin tosi turhaan niin koen saavani enemmän kun otan sen pakkauksen. Veronpalautuksiakin tulee onneksi niin hyvin tänä vuonna että pakolliset hankinnat saadaan sitten ostettua niillä, kuten esim. sisarusrattaat/vaunut.

Onko se facebook-ryhmä kuinka vilkas? ajattelin, että odotan np-ultraan asti ja jos siellä kaikki hyvin niin sitten liittyisin sinne puolelle. Jos vaikka sattuu tuttuja olemaan ;)

Hyviä vointeja kaikille
 
Enemmän siellä keskustellaan kuin täällä, on siis vilkasta :) Mukaan vaan, samassa veneessähän tässä kaikki ollaan.

Mulla on olo hyvin samanlainen kuin esikoisen kans (tyttö), onneksi pidin silloin oireista kirjaa niin nyt on hyvä vertailla. Aikaisemmin on tullut kaikki oireet, ehkä noin viikon aikaisemmin siis.
 
Kai sen ryhmän nimi on joku muu kuin laskettu aika joulukuussa? :D Ja Onko se nyt ihan varma ettei mun kavereille näy mitään? pistin vaan merkille, että yksi kaveri oli suljettuun ryhmään kutsuttu ja se kutsu siis näkyi siinä sivussa olevassa palkissa johon tulee niitä ilmotuksia kun kaverit tekee jotain facessa.
 
Suljettu ryhmä on sellainen minkä olemassaolo näkyy, salainen ei näy kuin jäsenille. Nimi on toki Joulukuun mammat (tjtn) mutta sitä ei löydy haulla, se ei näy jäsenten tiedoissa eikä sen olemassaolosta ole siis mitään tietoa kenelläkään muulla kuin jäsenillä :) Olen useammassa salaisessa ryhmässä jäsen eikä ole huolta paljastumisesta.

edit: Tarkennan vielä että tää meidän ryhmä siis on salainen, ei suljettu.
 
Ok, mäkin olen yhdessä salatussa ryhmässä mutta jotain meidän tekstejä oli pompannut joidenkin jäsenten seinille niin sikäli en ihan luota tuohon fb:n :smiley-angelic006 taidan varuiksi odotella, että saa nämä epävarmimmat viikot yli niin sitten ei ole enää väliksi vaikka kaikki saisi tietää :happy093
 
Lueskelin sitten netistä erilaisia synnytyskertomuksia. Ois voinu jättää lukemattakin sillä rupesi vähän huolettamaan miten siitä selviää. :schoked025
 
Babatoy: sitä ei löydä, se on koko salaisen ryhmän idea. Pääset sinne laittamalla heitskulle tätä kautta viestiä tai mulle tetskui@gmail.com osoitteeseen linkki fb-profiiliisi niin lisään ensin kaveriksi, sitten ryhmään ja sitten poistan kavereista.
 
Määkää en uskalla jotenki liittyä tohon fb-ryhmään ku mennään vielä näillä epävarmoilla viikoilla ja tosiaan kans jotenki pelkään että se vuotaa julkisuuteen että oon siinä ryhmässä - vaikka tiiän että se on salainen ja siis SALAINEN :)
 
Sama täällä, mietin, et fb-ryhmään sitten myöhemmin, jos/kun kaikki menee hyvin.

Ootko dulu vielä ollut oireeton? Mulla on hirvee huoli, kun ei oo mitään pahaa oloa eikä muutakaan. Väsyttää ja rintoja aristaa, mut sekin vaan, kun ite painelee. Mies myös kielsi uusien raskaustestien teon ennen keskiviikon varhaisultraa. :) Niitähän on tullut jo muutama tehtyä. :) Oon koittanut googletella, että onko normaalia ettei pahoinvointia ole, ja kaipa se on, mut ilmeisesti suurimmalla osalla kuitenkin on... Nyt kai 6+3.
 
Mulla Emppu varmaan suunnilleen samat viikot+päivät kun sulla, eikä mitään kummempia oireita. Ei pahoinvointia lainkaan, mutta eihän jokaiselle tuu tai sitten voi alkaa vasta vähän myöhemminkin. Mä oon kyllä ihan tosi tyytyväinen ettei sitä oo, niin voi elää ihan normaalisti :dance008
 
Hei... Olen uusi tässä ryhmässä. Laskettua aikaa en vielä tiedä, sillä aion mennä varhaisultraan sen varmistamaan, kun ei ole tietoa edellisistä kuukautisista, mutta uskon, että 7-8 viikolla ollaan nyt raskaana. Haluaisin ilmoittautua sinne facebook-ryhmään.
 
Takaisin
Top