Onnenkantamoinen
Oman äänensä löytänyt
Olipa tullut paljon tekstiä ja esikoistaankin odottavilta :). Musta tuntuu, että melkein samoja itsekin pähkäilen, vaikka toinen onkin. Varmaan kaikille yhtä epäuskoista ja piinaavaa tää alku. Mulla taas vaihteeksi olo, että onkohan kyydissä ketään ja aion mennä varhaisultraan, jolleivat huomenna suostu ekassa neuvolassa kuuntelemaan / katsomaan. Ei ole tissit taas yhtä pinkeenä kuin aiemmin ja kun kävin hölkällä ei ollut mitään tuntemuksia tisseissä . Kaivoin tänään jo raskaustestejäkin ( 2 tehnyt), muttei ollut enää. En sentään taida viitsiä mennä ostamaankaan...
Kavereille olen jo joillekin kertonut sitä mulaa, kun tapaan, muuten en. Veli ja kummankin vanhemmat tietävät ja parille esikoisen kautta tutulle äitikaverille olen kertonut. Alunperin kyllä suunnittelin, että kertoisin vasta, kun on jotain nähty / kuultu tai sen 3 kk jälkeen. Mutten ole osannt pitää suutani kiinni :D
Taitaa tuo pahoinvointi hirveäsi vaihdella, mutta kaipa se useimmilla helpottaa ekan 3 kk jälkeen. Harvan len kuullut koko 9 kk voivan pahoin, mutta olen kyllä niitäkin tavannut. Se olis aika ikävää lievästi sanottuna...
Koitan ehtiä kaivaa sitä foolihappotietoa.
Kavereille olen jo joillekin kertonut sitä mulaa, kun tapaan, muuten en. Veli ja kummankin vanhemmat tietävät ja parille esikoisen kautta tutulle äitikaverille olen kertonut. Alunperin kyllä suunnittelin, että kertoisin vasta, kun on jotain nähty / kuultu tai sen 3 kk jälkeen. Mutten ole osannt pitää suutani kiinni :D
Taitaa tuo pahoinvointi hirveäsi vaihdella, mutta kaipa se useimmilla helpottaa ekan 3 kk jälkeen. Harvan len kuullut koko 9 kk voivan pahoin, mutta olen kyllä niitäkin tavannut. Se olis aika ikävää lievästi sanottuna...
Koitan ehtiä kaivaa sitä foolihappotietoa.