Tänään aamulla oli se odotettu varhaisultra. Kamalan jännittävä aamu on ollut. Käytiin molemmat miehen kanssa, hän oli vakuuttunut että kaikki on ok, minä jännitin todella paljon kun olin viikolla tehnyt se testi joka näytti vain haaleaa viivaa. Mutta siinä se pikkuinen pötkö oli, ihan oikeassa paikassa ja sydän sykki hienosti. Kuultiin äänet myös dopplerin kanssa, oli tasaiset ja vahvat sanoi lääkäri. Ja yksin se siellä oleskeli, onneksi! En olisi todellakaan halunnut yhtä aikaa kahdet vauvat. Pikkuinen vastasi viikot, laite antoi 6+6, olen itse laskenut että pitäisi tänään olla 7+0. Eli tähän mennessä kaikki on just niin kuin pitää olla. Helpottunut, mutta nyt taas jännittää kertominen... Mitäköhän esikoisemme sanoo? :)
Luulen että on ihan turha olla tässä vaiheessa huolestunut siitä mitä on syönyt ja juonut ennen kuin tiesi raskaudesta. Kai se on jatkuva alkoholinkäyttö raskauden aikana joka on vaarallista.
Luulen että on ihan turha olla tässä vaiheessa huolestunut siitä mitä on syönyt ja juonut ennen kuin tiesi raskaudesta. Kai se on jatkuva alkoholinkäyttö raskauden aikana joka on vaarallista.