Meillä ei tää pienin vieläkään suostu juomaan maitoa. Jugurttia kyllä syö ja muita maitopohjaisia ruokia, mut tissimaito oli ainoa, mikä kelpasi juomaksi. Pitäiskin muistaa apteekista napata kalsiumlisää kun se imetys loppui pari viikkoa sitten.
Miten vilkkaasti muiden ipanoilla muuten toimii maha? Meillä tuo pienempi saattaa vieläkin kakata neljäkin kertaa päivässä o.O Epäilyttää vaan, kun itse oon ollut ihan samanlainen pikkukirppu lapsena ja vatsa on toiminut vähän liiankin vauhdilla. Loppupeleissä multa oli jätetty (kypsentämätön/käsittelemätön) maito pois kun se oli sekoittanut mahaa liikaa. Mahtaakohan kuopuksella olla samoja taipumuksia.... Nykyään kyllä siedän maitoa ihan normaalisti, että mitään isompaa allergiaa se ei kai ollut.
Itse kärvistelen edelleen tän imetyksen jälkeisen "mustan kuopan" kanssa. Väsyttää, ketuttaa, ahdistaa, välillä oksettaa ja päätä särkee. Välillä on ihan kivojakin päiviä, mutta välillä itketään, raivotaan ja podetaan pahaa oloa. Ainoa, mikä lohduttaa on, että tää menee ennen pitkää ohi, enkä vois oikeen mitään paremminkaan tehdä kuin kärvistellä. Tulee kyllä vaan taas semmonen olo, että ei ikinä enää :D Sanoin miehellekin, että jos kolmannen haluat joskus, niin saat ite hoitaa tän fyysisen puolen :P