Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jemina pikaista paranemista pienelle neidille! Toivottavasti nesteitä menee ja neiti parantuisi nopeesti!

Edelleeb jatkuu sama meininki.. :( nyt on jo peppuki iha ärtyny vaik vaihdan vaipam samantie ja rasvaan

Onko syönyt jtn mikä ärsyttäisi vatsaa? Vai onko ihan mahatautia? Maistuuko ruoka/juoma?

No kuule jaa a. Olin viettämässä polttareitani ja kun tulin back ni tällänem tilanne. Sehän mua kans täs vitut... kun ei voi tietää. Ruoka ei uppoo. Vettä saan juotettua. Ja apteekista joku florodralia farmaseutti suositteli ni sitä oon nyt antanu... :/

No jospa se siitä alkais helpottamaan, kunhan nesteitä edes uppoaa. Jos kuivumisen merkkejä alkaa ilmenemään, niin kannattaa varmaan soitella päivystykseen niin antavat neuvoja. Paranemisia pienelle <3

Tsemppiä Jeminalle ripulipotilaan kans. Meille tuli helmikuussa ripuli yhtäkkiä. Viikon pvt ripuloi yötä päivää. Sitten helpotti mutta vatsa pysyi löysällä vielä pari vkoa jälkeenkin. Sekottelin jotain apteekista saatavaa hiiva-maitohappopulveria maidon ja mehun joukkoon. Onneksi joi melko hyvin. Toivottavasti teiänkin tyttökin juo hyvin, ettei pääse kuivumaan. Kyllä se siitä helpottaa. Varmaaan joku pöpö vaan..

No kuule jaa a. Olin viettämässä polttareitani ja kun tulin back ni tällänem tilanne. Sehän mua kans täs vitut... kun ei voi tietää. Ruoka ei uppoo. Vettä saan juotettua. Ja apteekista joku florodralia farmaseutti suositteli ni sitä oon nyt antanu... :/

Täällä sama homma. Eilen poika päätti sit lopettaa syömisen sekä juomisen. Ei edes mehu menny. No siitä sitte päivystykseen ja siellä jo sanottiin että jos tänää ei mikää uppoo tai pysy sisällä ni sitte takasin sairaalaa ja osastolle. Noh onneks poika tänää syöny puuroa ja juonu mehua ja kaikki pysyny sisällä. Kyllä tää mamma kerkes jo säikähtää että sinne osastolle lähetään. Lisäks pojalla 38 asteen kuume.
Nyt ku vaan saatais toi maha kuriin ja kuume laskettua ni ois kyllä hyvä. Johan tätä on jatkunu viikon!

Apua vkon pvät kestävä ripuli??? Ei saa kestää nii kauaa ku nytki on jo nii kauheeta :o pampersit ja muumit kummatki falskaa.. mikä olis hyvä vaippa tähän? Mäkin pelkään tota et joutuu johki lekurii menemään tai tiputukseen. Sydän itkee verta

Meillä tuli kans vaipasta kaikki läpi ja meillä liberon vaipat. Ei ollu yhtää kivaa ku kaikki piti pestä kokoajan jopa sohvanki joutu kerran pesemää. Noh nyt sohvat vuorattu pyyhkeillä! Paljon vaa yrittää juottaa lasta. Meille lääkäri sano et antaa syödä ihan mitä vaa mikä uppoo.

Takaisin