Heippa kaikille! Olen täällä taustaillut ja paljon kyllä lukenut kaikkien kuulumisia. Oma kommentointi jäänyt vaan vähälle niin jospa sitä aktivoituisi kun aina jotain mielenpäällä on jaettavaa ja neuvoja välillä muilta kaipailisi tähän vauva-arkeen :) Iloisia uutisia ja uuden vauvan odotusta täällä ainakin on ollut <3 Ainakin Warheart ja Äippä uusia pikkuisia odottavat, paljon onnea ja tarrasukkia pikkuisille! Tytsy, kiitos hyvästä artikkelista. Se onkin mulla ollut mielessä, kun monessa paikassa puhutaan, ettei yli 6kk tarvitse yösyöntiä ja että pitäisi alkaa omassa sängyssä nukkumaan yöt. Meillä tyttö siis nukkuu pääsääntöisesti omassa sängyssään mutta joskus olen ottanut kainaloon, jos ei tissulla uudestaan nukahdeta. Meillä siis tyttö syö yöllä 1-3krt yössä. Yleensä kaksi kertaa. Tuo unikoulu ja ilman tissua nukahtaminen ei vaan ole vielä tuntunut oikealta joten mukava lukea tuollainen artikkeli. Vielä en ole töihinkään palaamassa, joten luulen että palaillaan unikoulu asioihin siinä reilun vuoden ikäisenä. Täällä on yksi hammas jo puhjennut ja luulen että ne tyttöä myös välillä valvottavat. Toivottavasti kaikilla yöhulinoista kärsivillä unet pian parantuisivat! :)